کسب و کار اقتصاد و مالی

بیمه اشتباهات و غفلت‌ها – Errors and Omissions Insurance

91-Errors-and-Omissions-Insurance

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “بیمه اشتباهات و غفلت‌ها – Errors and Omissions Insurance”

بیمه اشتباهات و غفلت‌ها – Errors and Omissions Insurance

اسلاید 1: بیمه اشتباهات و غفلت‌هاErrors and Omissions InsuranceMGTools.ir

اسلاید 2: عنوانبیمه محیطینوعابزارمراحل استفادهطراحیموضوعمالی و سرمایه گذاریسطحسازمانی / فراسازمانیپیچیدگیمتوسط

اسلاید 3: بیمه کسب‌وکار، مسئولیت‌های مربوط به زیان و صدمات بدنی و خسارت به اموال و یا آسیب‌های تبلیغاتی را پوشش می‌دهد. این بیمه افراد و شرکت‌ها را از پرداخت هزینه‌ی کامل در برابر ادعای یک مشتری که شرکت را مسئول مشاوره یا ارائه‌ی خدمتی می‌داند، معاف می‌کند. باید توجه داشت که این نوع بیمه مبالغ مشخصی را تحت پوشش قرار می‌دهد. این بیمه بیشتر برای مشاوره‌ی مشاوران، کارگزاران و وکلا، کارگزاران در املاک و مستغلات، حسابداران و عوامل بیمه استفاده می‌شود و در مواردی مانند پزشکی این نوع بیمه با نام بیمه کوتاهی و قصور استفاده می‌گردد. در حالی که بیمه‌های عمومی افراد را از صدمه خوردن به اموال و یا آسیب بدنی محافظت می‌کند، این نوع بیمه اساسا، افراد و شرکت‌ها را در برابر ادعای مشتریانی که می‌گویند با استفاده از خدمات و توصیه‌های شرکت و فردی منتسب به شرکت، متضرر شده‌ایم محافظت می‌کنند. البته این نوع بیمه به طور معمول فعالیت‌های عمدی، جعلی و یا غیرقانونی بسیاری از سیاست‌ها، خسارات تنبیهی و امثال مشابه را پوشش نمی‌دهد. حق این نوع بیمه بر اساس عوامل مختلفی در نظر گرفته می‌شود که مهمترین آن‌ها عبارتند از: - نوع محصول و یا خدمت ارائه شده - کشور و دولتی که خدمت در آن ارائه شده است. - درآمد سالانه - تعداد متخصصان - تاریخچه خسارت‌ها و ادعاهای مشتریان - نوع سیاست هم‌اکنون تعداد زیادی از کشورها برای بسیاری از انواع حرفه‌ها این نوع بیمه را ارائه داده‌اند. درباره نکته پایانی هم توجه به این نکته مهم است که سیاست‌های این بیمه بر اساس ادعاهای مشتری ساخته شده است. این بدان معنا است که این نوع بیمه تنها کارهای انجام شده در دوره‌ی بیمه را پوشش می‌دهد. یعنی اگر ما بیمه را لغو کنیم و سپس ادعایی از سوی مشتری برای خدمتی که در دوران بیمه ارائه شده، صورت گیرد، بیمه در قبال آن ادعا پاسخگو نخواهد بود.

اسلاید 4: ابزارهای مرتبطبیمه مسئولیت حرفه‌ایProfessional Liability Insurance مزایاایجاد آرامش برای شرکت‌ها و افراد مختلف.احقاق حق مشتریان و مصرف‌کنندگان.معایباین نوع بیمه می‌تواند موجب شود که بعضی از شرکت‌ها به اندازه‌ی کافی به کیفیت خدمات خود برای همه‌ی افراد توجه نکنند.بهبود تعاملات و کاهش تنازع میان مشتری و خدمت‌دهنده. کمک در بهبود برند سازمان.کاربردها

اسلاید 5: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 6: MGTools.irبرای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت ام‌جی‌تولز مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان