پزشکی و سلامت دندانپزشکی

بیومکانیک ایمپلنت های دندانی

Dental implant

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [1 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “بیومکانیک ایمپلنت های دندانی”

بیومکانیک ایمپلنت های دندانی

اسلاید 1: بیومکانیک ایمپلنت های دندانیاستاد :تهیه کننده:

اسلاید 2:

اسلاید 3:

اسلاید 4: بارهایی که روی ایمپلنت های دندانی وارد می شود:در عمل(حالت حرکتی): بارهای اکلوزال ، بسته به عادت های عملکردی از نظر اندازه ، فرکانس ، مدت زمان متفاوت است.در غیرعمل(حالت ساکن): بارهای افقی - نیرو های دوره ایمکانیک به درک چنین بارهای فیزیولوژیکی و غیر فیزیولوژیکی کمک می کند و می تواند تعیین کند که t/t خطر بیشتری دارد.

اسلاید 5: نیرو ها واجزا نیروهانیروها ممکن است با اندازه ، مدت ، جهت ، نوع و بزرگنمایی توصیف شوندکمیت های برداریجهت بار ) تأثیر چشمگیر(نیرویی که به ایمپلنت دندانی وارد می شود به ندرت به طور طولی در امتداد یک محور واحد هدایت می شود

اسلاید 6: نیرو ها واجزا نیروهاسه محور بالینی عمده در دندانپزشکی ایمپلنت وجود دارد :MesiodistalFaciolingualOccluso-apicalو آنها معمولاً از تماس منفرد اکلوزالی حاصل می شوند.فرایندی که در آن نیروهای سه بعدی به اجزای تشکیل دهنده خود تقسیم می شوند ، به عنوان وضوح برداری شناخته می شوند

20,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید