علوم انسانی و علوم اجتماعی علوم اجتماعی و جامعه‌شناسی

تأثیر جنگ نرم در جامعه اسلامی ایران

tasir-janag-narm-dr-jamea-islami-iran

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تأثیر جنگ نرم در جامعه اسلامی ایران”

تأثیر جنگ نرم در جامعه اسلامی ایران

اسلاید 1: تأثیر جنگ نرم در جامعه اسلامی ایران

اسلاید 2: مقدمه جبهه استکبار بعد از پیروزی انقلاب از هیچ تلاشی برای سرنگونی نظام اسلامی به عنوان احیاگر جبهه مقاومت جهانی فروگذار نکرده این تلاش ها هر چند که در بعد سخت افزاری و نظامی منجر به پیروزی جبهه کفر و نفاق نشد بلکه موجبات تقویت جبهه حق و سريان روح انقلابی گری و شهادت طلبی در جامعه ایران را فراهم آورد، اما آن گاه که حملات دشمن متوجه مبانی فکری و اعتقادی و ارزشی مردم ایران شد، توفیقات قابل توجهی را نصیب دشمن کرد. بنابراین دشمن با به راه انداختن جنگ نرم در مقابل ما صف آرایی کرده است.

اسلاید 3: تعریف جنگ نرم جنگ نرم در حقیقت شامل هر گونه اقدام روانی و تبلیغات رسانه ای است که «جامعه هدف » یا گروه هدف را نشانه می گیرد و بدون درگیری نظامی و گشوده شدن آتش رقیب را به انفعال یا شکست وا می دارد.هدف جنگ نرم این است که باورها و ارزش های جامعه هدف را به گونه ای جهت دهند که همچون مهاجمان بیندشند؛ و وقتی به هدف نایل شوند، در حقیقت جبهه مقابل را به جبهه خودی تبدیل کرده اند و در چنین صورتی اصولا نیازی به تسخیر نظامی کشور و یا دخالت رسمی و مستقیم در تغییر نظام حاکم بر آن نیست.

اسلاید 4: تاریخچه جنگ نرمتاریخچه ی بارزی که می توان برای جنگ نرم ذکر کرد که با مطالب این تحقیق ارتباط دارد این است که پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان بزرگترین و مهمترین انقلاب نرم و براندازی نرم ، آمریکا و دیگر دشمنان این انقلاب را بر آن داشت تا با مطالعه و شاخص سازی از انقلاب اسلامی ، مدل ضد آن را طراحی نماید.

اسلاید 5: ویژگی ها و اهداف جنگ نرم از ویژگیهای جنگ نرم می توان ب این موارد اشاره کرد: ۱. جنگ نرم آرام ، تدریجی، زیر سطحی است. ۲. نماد ساز است. ۳. پایدار است. ۴. پرتحرک و جاذبه دار است. ۴. آسیب محور است. ۵. پیچیده است . ۶. از ابزار روز استفاده می کند.

اسلاید 6: اهداف جنگ نرم 1. ایجاد تغییر در اعتقادات و باورها ۲. ایجاد تغییر در رفتار 3. ایجاد تغییر در افکار و اندیشه ها.4. ایجاد تغییر در ساختار سیاسی می باشند.

اسلاید 7: ابعاد جنگ

اسلاید 8: نرم ابعاد دینی1.شبهه پراکنی های مذهبی و اعتقادی ۲. سوء استفاده از روحانیت ۳.فرقه سازی ۴. ترویج اسلام آمریکایی

اسلاید 9: ابعاد فرهنگی ۱.تخریب هدفمند فرهنگ و هویت اسلامی ۲.تغییر در سبک زندگی 3. الگوسازی های فرهنگی و اجتماعی ۴. ترویج زبان انگلیسی

4,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید