فروش و بازاریابی

تئوری سازمان (ساختار و طرح سازمانی ) استیفن رابینز-فصل دوم

fasl-dovom-1

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تئوری سازمان (ساختار و طرح سازمانی ) استیفن رابینز-فصل دوم”

تئوری سازمان (ساختار و طرح سازمانی ) استیفن رابینز-فصل دوم

اسلاید 1: تئوری سازمانفصل دوماثربخشی سازمانی1

اسلاید 2: 2

اسلاید 3: نگارنده: کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی-بازاریابی شماره دانشجویی: استادمربوطه: 3

اسلاید 4: اولین تعریف دردهه 1950 به این صورت مطرح شد: میزان یاحدی که یک سازمان به اهدافش می رسد. این تعریف دارای ابهامات زیادی بود،که موجب شدتابررسی محققان واستفاده مدیران ازآن رامحدودکند. تعریف اثربخشی 4

اسلاید 5: اگرماهدفی راکه بیشتراندیشمندان سازمانی برآن اتفاق نظردارند و شرطی ضروری برای موفقیت یک سازمان است مدنظرقراردهیم نقطه نظرات ما روشن تر می شود. این هدف بقا است.امامعمولا سازمان ها ازبین نمی روند، بلکه یاتجدید ساختار پیدامی کنند، یابادیگرسازمان ها ادغام می شوند ویا... . پس درک وتشخیص مسئله بقا دشوارمی شود.5

اسلاید 6: ارزیابی کلی که ازمعیارهای متعدد استفاده می کند.اثربخشی کلیمقداریاحجم محصولات ویاخدمات عمده ارائه شده توسط سازمان،که درسه سطح فرد،گروه وسازمان قابل سنجش است.بهره ورینسبتی است که مقایسه ای رابین برخی ازجنبه های عملکردواحد باهزینه های متحمل شده جهت تحقق آن نشان می دهد.کارآییمبلغ درآمدحاصل ازفروش منهای کل هزینه وتعهدات ایجادشدهسودکیفیت محصولی که به وسیله سازمان ارائه می شودممکن است شکل های عملیاتی متعددی رابه خودبگیرد که به وسیله نوع محصولات وخدمات ارائه شده توسط سازمان تعیین می شود.کیفیتمیزان سوانحی که حین کاراتفاق می افتدوموجب اتلاف وقت می شود.حوادثافزایش درمتغیرهایی نظیرکل نیروی کار،ظرفیت کارخانه،دارایی ها و... که برمقایسه وضعیت فعلی سازمان باوضعیت گذشته دلالت دارد.رشدمنظورغیبت های غیرموجه می باشد.میزان غیبت درکارمعیارهای سی گانه اثربخشی6

اسلاید 7: میزان خاتمه خدمت هایی که به صورت داوطلبانه انجام می شود.جابه جایی درکار(ترک خدمت)رضایت فردی درمقابل آنچه که ازشغل برای اوحاصل می شود.رضامندی شغلی میزان آمادگی فردبرای درگیرشدن دراعمال هدفمندویافعالیت های شغلیانگیزشپدیده ای گروهی که متضمن تلاش مضاعف،یکی شدن اهداف فردوسازمان وایجادتعهد واحساس می باشد.روحیهمیزان توزیع کنترل مدیریت دریک سازمانکنترلانسجام یعنی اینکه دریک سازمان ارتباطات همه جانبه وجودداشته باشدو تلاش هایاافرادهماهنگ باشند وتعارض یعنی برخوردفیزیکی،لفظی،هماهنگی ضعیف وارتباطات غیراثربخش.انسجام/تعارضتوانایی یک سازمان برای تغییر رویه های خوددرمقابل تغییرات محیطیانعطاف پذیری/انطباقمشخص ساختن گام هایی که شرکت بایدبرای آینده بردارد.برنامه ریزی وهدف گذاری7

12,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید