کسب و کار مدیریت و رهبری

تئوری پیچیدگی و آشوب

ashob

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تئوری پیچیدگی و آشوب”

تئوری پیچیدگی و آشوب

اسلاید 1: تئوری پیچیدگی و آشوب

اسلاید 2: تئوری پیچیدگیبشر در دورانی به سر می برد که پیچیدگی جزو جدایی ناپذیر آن است.پیچیدگی عامل تعیین کننده ای در پدیده های طبیعی و همچنین درپدیده های ساخته دست بشر است.

اسلاید 3: مفهوم پیچیدگی می تواند هم در داخل سازمان و هم در رابطه با محیطی که سازمان با آن روبرو است . آنچه مهم است درک این پیچیدگی هااست.

اسلاید 4: در گذشته دانشمندان جهان را مجموعه ای از سیستم هایی تصور می کردند که مطابق با قوانین جبری طبیعت ،به طریقی مشخص وقابل پیش بینی در حرکت است. ازاینرومعتقدبودند: معلولها به صورت خطی ، برایند علل خاصی هستند،اما امروزه ایشان جهان را مجموعه ای از سیستم هایی می دانند که به شیوه ی خود سامانده و خلاق،عمل می کنند.این علم جدید ،تئوری پیچیدگی نامیده می شود.(Complexity Theory)

اسلاید 5: با توجه به نقش تغییرات محیطی در شکل گیری تئوری پیچیدگی ،قبل از پرداختن به این بحث لازم است مقایسه ای بین شرایط محیطی قبل و بعد از دهه ی 90 صورت گیرد.جدول بیانگرتفاوتهای این دو دوره است.

اسلاید 6:

اسلاید 7: به دنبال تغییرات مذکور،تئوریها نیز به منظورتطابق با تحولات صورت گرفته،تغییر و تکامل یافتند که این سیر تکامل در زیر نشان داده شده است: Cybernetic(دهه ی 60) Catastrophe theory(70دهه ی ) Chaos theory(80 دهه ی) Complexity theory(90دهه ی ) علیرغم تقسیم بندی زمانی فوق بسیاری از صاحب نظران ، تئوری آشوب را جزئی از تئوری پیچیدگی می دانند ،برخی دیگر آندو را معادل یکدیگر قلمداد کرده و برخی نیز آندو را دو روی یک سکه می شمرند.

13,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید