علوم پایه محیط زیست و زیست‌شناسی

تاثیر اسپند بر باکتری‌ها

aspand

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: 13 اسلاید در این فایل مبنی بر یک پژوهش آکادمیک اثر اسپند و دود آن در مقابل باکتری‌ها و عفونت‌های بیمارستانی بررسی شده و همچنین این اثر با نتیجه مواد ضدعفونی‌کننده شیمیایی رایج مورد مطالعه قرار گرفته.پاور پوینت دارای تصویرهای مرتبط خوبی است که به فهم محتوا کمک می‌کند.
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
662 بازدید, 0 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [1 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تاثیر اسپند بر باکتری‌ها”

تاثیر اسپند بر باکتری‌ها

اسلاید 1: اثر ضدمیکروبی اسپند بر عفونتهای بیمارستانی

اسلاید 2: مشخصات گیاه اسپندنام علمی : Peganum harmala Lاسامی دیگر : سپند ، اسفند، سداب سوری، سداب آفریقایی ، هارملاز گیاهان چند ساله و تیره ی نیتریاسه (Nitrriaceae)گیاه بومی آسیااز مهم ترین گونه های علفی-داروییگلدار و دو لپه ای

اسلاید 3: اشریشیا کلای- استافیلوکوکوس اورئوس- سودوموناس- کلبسیلا و انواعی از قارچ ها

اسلاید 4: .در نتیجه نیاز است تا از طریقی اقدام به برطرف سازی این عوامل میکروبی از محیط های بالینی صورت گیرد.در روش های مه‌سازی و مه‌پاشی، از مواد شیمیایی از جمله : هیپوکلریت، آب اکسیژنه، گلوتارآلدهید، فرمالدهید، اکسیداتیلن و ... استفاده میشود. در گند زداها از مواد شیمیایی استفاده می‌شود که دارای اثرات زیانباری بر سلامت محیط زیست، کارکنان و بیماران هستند.گیاهان میتوانند به عنوان یک منبع بالقوه جهت تولید مواد ضد میکروبی به شمار آیند که فاقد تاثیرات منفی و عوارض جانبی به نسبت مواد شیمیایی میباشند.

اسلاید 5: گیاه اسپنددانه ، ریشه و کالوس گیاه اسپند حاوی مواد ضد میکروبی ویژه ای است.مواد فلاوونوئیدی و آلکالوئید های بتاکربولینیبطور کلی از خواص گیاه اسپند و مصارف سنتی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:ضد التهاب در درمان رماتیسممسکن قوی دردافزایش ترشح شیرضد عفونی کننده هوادفع کرم های روده ایدفع انگل

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید