کسب و کار اقتصاد و مالی

تاثیر اقتصاد بر ورزش و تاثیر ورزش بر اقتصاد و تاثیر کرونا بر اقتصاد

Sociology of Sport

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: 27 اسلاید بررسی کامل تاثیر ورزش بر اقتصاد و اقتصاد بر ورزش و تاثیر کرونا در ورزش و اقتصاد با طراحی عالی پاور
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
1225 بازدید, 7 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تاثیر اقتصاد بر ورزش و تاثیر ورزش بر اقتصاد و تاثیر کرونا بر اقتصاد”

تاثیر اقتصاد بر ورزش و تاثیر ورزش بر اقتصاد و تاثیر کرونا بر اقتصاد

اسلاید 1: 1

اسلاید 2:

اسلاید 3: Sociology of Sport Economics in Sports

اسلاید 4: فهرستحضور اسپانسرارزش ده تیم برترتاثیر اقتصاد بر ورزشچگونگی تاثیر اقتصاد بر ورزشتاثیر اقتصاد بر روی ورزشکاران المپیکمانع سرمایه گذاری ورزشنتیجه گیریتاثیر کرونا بر اقتصاد ورزش. امار ضرر کرونا بر اقتصاد ورزشمنابعمقدمهتاثیر ورزش بر اقتصادگزارش موسسه اسپورتنقش اقصاد بر ورزشورزش و سلامتی و جرماشتغال زاییدرامد کشور هااجزای صنعت ورزش امریکا درامد جام جهانی ادامه درامد جام جهانی

اسلاید 5: مقدمه:دردیدگاه اقتصاد دانان قرن بیستم اعتماد به ورزش بعنوان یک حوزه اقتصادی سخت بود.مسئولان ورزش نیز فکر نمیکردند روزی ورزش سهمی در G.D.P کشورها داشته باشداز دهه 1970 میلادی بخش خصوصی جلوه ای دیگر در عرصه اقتصاد داخلی و بین المللی پیدا نمود ورزش مورد توجه قرار گرفت.نخستین جرقه های اقتصاد ورزش در فوتبال لیگ برتر انگلستان با واگذاری باشگاه تاتنهام به بورس لندن شکل گرفت.

اسلاید 6: تاثیر ورزش بر اقتصادامروزه اکثر کشورهای توسعه یافته به نقش پر اهمیت ورزش در اقتصاد پی برده‌اند و یکی از برنامه‌ریزی‌های و درآمدزایی را بر پایه ورزش قراداده‌اند ولی در کشورهای جهان سوم هنوز به عنوان یکی بازی به این مهم نگاه می‌کنند و اهمیت چندانی برای این صنف قائل نشده و بیشتر در این کار هزینه می‌کنند، تا درآمد حاصل نمایند.امروزه به همان نسبت که درآمدهای ملی صرف ورزش می‌شود در بعضی از رشته‌های ورزشی در کوتاه مدت و در بعضی از دیگر رشته‌های ورزشی در درازمدت می‌توان میزان برگشت سرمایه را به صورت مستقیم و غیرمستقیم مشاهده نمود.

16,900 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید