کسب و کار منابع انسانی و مشاغل

تاثیر انسان بر طبیعت

tasir-ensan

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
طبیعت و انسان به گونه ای خاص به یکدیگر متصل هستند. بهتر است بگوییم تمامی موجودات به محیط اطراف خود وابسته هستند و بر روی هم تاثیر گذار می باشند. با پیشرفت و تغییر کردن سبک زندگی انسان ها متاسفانه میزان این تاثیرات بیشتر شده است، گاهی خوب و گاهی بد. انسان ها بدون هیچ توجهی به زندگی خود ادامه می دهند و تصور می کنند که طبیعت برای همیشه همانگونه که باید باقی می ماند. ولی سخت دراشتباه هستند. باید این نکته را یادآور شد که طبیعت به روند تکامل خود بسوی آینده پیش می رود و در این میان انسان ها و دیگر موجودات هستند که آسیب هایی شدید و غیر قابل جبرانی متوجه آنان می شود. گرمایش زمین، بالا رفتن سطح آب های آزاد، انقراض برخی گونه های جانوری، طوفان های سهمگین و ... تعدادی از تاثیرات طبیعت نسبت به محیط اطراف می باشد.
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
541 بازدید, 1 خرید

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تاثیر انسان بر طبیعت”

تاثیر انسان بر طبیعت

اسلاید 1: بسم الله الرحمان الرحیمموضوع : تاثیر انسان برو روی طبیعتتهیه کننده : هادی کریمی

اسلاید 2: نگاهی به تاثیرات انسان و طبیعت بر یکدیگرطبیعت و انسان به گونه ای خاص به یکدیگر متصل هستند. بهتر است بگوییم تمامی موجودات به محیط اطراف خود وابسته هستند و بر روی هم تاثیر گذار می باشند. با پیشرفت و تغییر کردن سبک زندگی انسان ها متاسفانه میزان این تاثیرات بیشتر شده است، گاهی خوب و گاهی بد.انسان ها بدون هیچ توجهی به زندگی خود ادامه می دهند و تصور می کنند که طبیعت برای همیشه همانگونه که باید باقی می ماند. ولی سخت دراشتباه هستند.باید این نکته را یادآور شد که طبیعت به روند تکامل خود بسوی آینده پیش می رود و در این میان انسان ها و دیگر موجودات هستند که آسیب هایی شدید و غیر قابل جبرانی متوجه آنان می شود.گرمایش زمین، بالا رفتن سطح آب های آزاد، انقراض برخی گونه های جانوری، طوفان های سهمگین و ... تعدادی از تاثیرات طبیعت نسبت به محیط اطراف می باشد.

اسلاید 3:

اسلاید 4: آب و هوای گرم تر یعنی خشونت بیشتر تحقیقات نشان می دهد میزان جرم و جنایت در سطح جهانی در مناطقی که دمای هوا گرم تر است بیشتر رخ می دهد ولی تا به حال نتوانسته اند دلیل دقیق آن را بدانند و بصورت علمی دلیلی برای آن ارائه کنند.دو دلیل برای تاثیرات گرمای هوا بر روی رفتار انسان ها وجود دارد.یکی بیان می کند که گرمای هوا باعث کم حوصلگی و در نتیجه زودتر عصبانی شدن افراد می شود. دلیل دیگر می گوید گرما باعث عصبی شدن می شود و این یعنی درگیری میان انسان ها و بالا رفتن خشونت.برخی از محققان می گویند گرما نمی تواند عامل اصلی وقوع جرم شود ولی می تواند به عنوان یکی از دلایل خود را نشان دهد.شاید گرما دلیل اصلی بالا رفتن خشونت در این عصر باشد و شاید خیر.

اسلاید 5: از راه رسیدن زودتر بهار در مناطق شهری به دلیل الودگی نوری نورهای شهری شاید زیبا به نظر برسند و شب را مانند روز روشن کنند ولی برای اکوسیسیتم بسیار ضرر دارند. برای مثال درختان و گیاهانی که در شهر هستند به دلیل وجود این نورها و تاثیرات آن این گونه برداشت می کنند که بهار از راه رسیده است و هوا در حال گرم شدن می باشد.این یعنی شکوفه زدن درختان و زودتر فرا رسیدن بهار.تحقیقاتی 12 سال نشان داده است که نورهای شهری باعث می شود بهار در این مناطق 7 روز زودتر از راه برسد.بهار زودرس می تواند تاثیرات زیادی بر روی حیوانات، حشرات و آب و هوا داشته باشد.

اسلاید 6: ته سیگار، خطری جدی برای دنیای زیر آب هر سال میلیون ها ته سیگار تولید می شود و این تعداد بالا فکر می کنید در نهایت در چه مکانی تبدیل به زباله می شوند؟ جواب این است، اقیانوس ها. می توان گفت تقریبا تمامی ته سیگارها در اقیانوس ها تبدیل به زباله می شوند و این تهدیدی جدی برای دنیای زیر آب می باشد.ته سیگارها به همراه دیگر پلاستیک ها  بر روی اقیانوس ها شناور می شوند و تبدیل به بخش بزرگی از زباله های دریایی می شوند.آلوده شدن آب ها یعنی از بین رفتن و کشته شدن حیوانات دریایی مخصوصا ماهی ها.تشکیلات دولتی و غیر دولتی زیادی بوجود آمده است تا مقابل آلودگی آب ها را بگیرند.

12,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید