علوم مهندسی کامپیوتر و IT و اینترنت

تاثیر اینترنت اشیا بر تجارت الکترونیک

iot-e

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: 13 اسلاید تجارت الکترونیکی اشیا تازه در ابتدای راه است. این پدیده‌ی جدید تاثیر عمیقی روی تجارت الکترونیکی و اینترنت اشیا می‌گذارد. حتی فرایند تولید، خرید و مصرف کالاها و محصولات هم متحول می‌شود.
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
887 بازدید, 31 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [1 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تاثیر اینترنت اشیا بر تجارت الکترونیک”

تاثیر اینترنت اشیا بر تجارت الکترونیک

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیم

اسلاید 2: کاربرد اینترنت اشیا در حوزه تجارت الکترونیک

اسلاید 3: اینترنت اشیاIOTاینترنت اشیا به فناوری اطلاق می‌شود که در آن تمام اشیا و وسایل اطراف ما به شبکه‌ی اینترنت متصل شده‌اند و می‌توانند از طریق آن برای هم داده ارسال کرده و با هم در ارتباط باشند، در ضمن به راحتی و از طریق اپلیکیشن‌های خاصی توسط انسان‌ها قابل کنترل هستند.

اسلاید 4: تجارت الکترونیکتجارت الکترونیک را می‌توان به صورت انجام تمام معاملات تجاری در پلتفرم الکترونیک تفسیر کرد، اگر بخواهیم به زبان ساده‌تر این موضوع را برای شما شرح دهیم می‌توان گفت، هر نوع دادوستد تجاری که در بستر فضای دیجیتال به انجام برسد تجارت الکترونیک نامیده می‌شود.

اسلاید 5: حالا تصور کنید تجارت الکترونیک پا به دنیای اینترنت اشیا بگذاردفرض کنید ماشین لباس‌شویی‌تان می‌تواند تشخیص دهد که پودر ماشین لباس‌شویی شما تمام شده؛ سپس بر اساس میزان مصرف و نوع لباس‌تان قادر است پودر مناسب را پیشنهاد یا در صورت لزوم خودش سفارش دهد. خودروها می‌توانند بر اساس مسیر سفرتان، جایگاه‌های سوخت موجود و چندین پارامتر دیگر به شما پیشنهاد بدهند که کجا سوخت‌گیری کنید.این تنها بخش کوچکی از قابلیت های فناوری به اصطلاح تجارت اشیا است.

3,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید