اقتصاد و مالی

تاثیر برندینگ بر گردشگری

tasir-branding-bar-gardeshgari

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تاثیر برندینگ بر گردشگری”

تاثیر برندینگ بر گردشگری

اسلاید 1: تاثیر برندینگ بر گردشگری

اسلاید 2: 2جغرافیای گردشگری مطالعه شرايط جغرافيايي جهانگردي و بررسي وابستگي ها بين شكل هاي مختلف وقت گذراني با عوامل محیطی، تحقيق در مسئله وقت گذراني و استفاده از تعطيلات جهت مسافرت به مناطق گوناگون طبيعي و فرهنگي  ومكان هاي مذهبي، بازرگاني، تفريحي و بهداشتي، بررسي در عوامل مختلف طبيعي را به همراه دارد.Geography of tourism جغرافیای گردشگری

اسلاید 3: city branding برند شهری در برند سازی شهری هدف این است که شهری که مکانی معمولی برای بازدید کنندگان و توریست ها هست، به شهری جذاب و وسوسه کننده برای توریست ها و دیگر اقشار تبدیل شود. امروزه برندسازی شهری یکی از تاثیر گذارترین و مهمترین فعالیت های بازاریابی به محسوب می شود که تاثیر زیادی در موفقیت برند، محصول و خدمات دارد. در دنیای امروز که رقابت شدیدی وجود دارد، شهرها نیز باید دستخوش تغییر و تحول شود. وقتی برند شهری قوی باشد، به اقتصاد آن شهر کمک می شود و در نتیجه این امر توسعه شهر حاصل میشود. وقتی که در مورد توریسم صحبت می کنیم برندینگ شهری اهمیت زیادی پیدا میکند. هر شهر با توجه به برنامه ریزی که کشور آن شهر برای معرفی آن شهر انجام می دهد توریست بیشتری جذب می کند. اگر شهری در این رقابت نتواند پا به پای دیگر شهر را ادامه دهد از آن شهرها عقب می افتد و در جذب توریست با شکست مواجه خواهد شد. برندینگ شهری نقش بسیار مهمی در جذب سرمایه و افراد سرمایه گذار ایفا میکند. هرچه بیشتر برای معرفی کردن یک  شهر تلاش شود جذب سرمایه داخلی و خارجی نیز بیشتر به سمت این شهر می آید.

اسلاید 4: برندینگ شهری در اصل هنر تصویرسازی یک شهر در ذهن افراد است تا توجه آنها جذب آن شهر شود؛ باید جوری عمل کرد که این شهر متمایز از سایر شهرها باشد.برندینگ شهری مبحثی است که از عمر آن زیاد نمی گذرد و قدمت آن به کمتر از نیم قرن می رسد، روندی که باعث شد تصویرسازی برای یک شهر به عنوان پیش نیاز سرمایه گذاری های آتی، صادرات محصولات و افزایش بازدیدکنندگان و توریست ها در نظر گرفته شود.استراتژی­ های برندینگ شهری اگر به خوبی بازاریابی شده باشند باعث تقویت احساس جوامع مختلف نسبت به آن شهر می شود، این امر باعث میشود روابطی بین کسب و کارهای مختلف و بازدید کنندگان به وجود بیاید.معمولا در بیشتر موارد تمرکز شهر ها روی ظرفیت بناها و رشد بخش های ساختاری متنوع شهر است. برندینگ شهری به بهبود کیفیت این بناها کمک می کند. در رویکرد سنتی ویژگی شهر عمدتاً براساس خصوصیت جغرافیایی و صنعتی که از آن پشتیبانی می کند تعریف می شد. درحالیکه امروزه فرهنگ، مردم شهر، نوآوری، ایده های نابی که در شهر به چشم می خورد و تجربه ای که به بازدیدکنندگان می دهد تصویر برند را می سازد.

اسلاید 5: نقش برندینگ شهری در صنعت توریسمتوریسم بعد از صنعت نفت و صنعت خودروسازی، سومین منبع پر سود برای کشور های مختلف جهان به شمار می رود. یکی از موارد به دست آمده در حوزۀ گردشگری که شهرهای جهان اول را نسبت به خود جذب کرده است، برندینگ شهری است. در برندینگ شهری سعی و تلاش بر این است تا یک شهر را در سطح کشور، منطقۀ کشورهای پیرامونی و نیز در جهان به یک برند و تصویر ذهنی جاودان تبدیل شود. این تلاش­ ها شامل مواردی چون: معرفی تاریخچه شهر، نشان دادن جاذبه­ های شهری، نسبت دادن یک لقب به شهر، ارائۀ اطلاعات مفید از یک شهر مانند اطلاعات جمعیتی، اقتصادی، گردشگری، سبک زندگی ساکنان شهر و …

اسلاید 6: 6

24,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید