اقتصاد و مالیسفر و گردشگری

تاثیر برندینگ بر گردشگری

صفحه 1:

صفحه 2:
Geography of tourism جفرافیا یگسبرفلری جغرافياى كردشكرى مطالعه شرايط جغرافيايى جهانكردى و بررسى وابستكى ها بين شكل هاى مختلف وقت كذرانى با عوامل محيطىه تحقیق در مسئله وقت گذرانی و استفاده از تعطيلات جهت مسافرت به مناطق كوناكون طبيعى و فرهدكى ومكان هاى مذهبى. باز كاتى. تفريهى و يهداشتي: بررسي در عوامل مختلف عطلبيعى را به عمراء ‎ab.‏

صفحه 3:
در برند سازی شهری هدف این است که شهری که مکانی معمولی برای بازدید کنندگان و توریست ها هست. به شهری جذاب و وسوسه کننده برای توریست ها و دیگر اقشار تبدیل شود. امروزه برندسازی شهری یکی از تاثیر گذارترین و مهمترین فعالیت های بازاریابی به محسوب می شود که تاثیر زیادی در موفقیت برند. محصول و خدمات دارد. در دنیای امروز که رقابت شدیدی وجود دارد. . شهرها نیز باید دستخوش تغیبر و تحول شود. وقتی برند شهری قوی باشد. به اقتصاد آن شهر کمک می شود و در نتیجه این امر توسعه شهر حاصل ميشود. وقتی که در مورد توریسم صحبت می کنیم برندینگ شهری اهمیت زیادی پیدا میکند. هر شهر با توجه به برنامه ریزی که کشور آن شهر برای معرفی آن شهر انجام می دهد توریست بیشتری جذب می کند. آگر شهری در این رقابت نتواند پا به پای دیگر شهر را ادامه دهد از آن شهرها عقب می افتد و در جذب توریست با شکست مواجه خواهد شد. برندینگ شهری نقش بسیار مهمی در جذب سرمایه و افراد سرمايه كذار ايفا ميكند. هرجه بيشتر براى معرفى كردن يك شهر تلاش شود جذب سرمايه داخلى و خارجى نيز بيشتر به سمت اين شهر مى آيد.

صفحه 4:
برندپنک شهری در اصل هنر تصویرسازی پک شهر در ذهن افراد است نا توجه آنها جذب آن شهر شود؛ باید جوری عمل کرد که این شهر متمایز از سایر شهرها باشد.برندینگ شهری مبحثی است که از عمر آن زباد نمی گذرد و قدمت آن به کمتر از نیم فرن می رسد روندی که پاعث شد تصويرسازي برای بک شهر به عنوان پیش نیاز سرمایه گذاری های آتي, صادرات محصولات و افزایش بازدیدکنندگان و توریست ها در نظر گرفته شود.استراتژی های برندینگ شهری اگر به خوبی پازاریابی شده باشند باعث تفویث احساس چوامع مختلف نسبت به آن شهر مى شود اين امر باعث ميشود روابطى بين كسب و كارهاى مختلق وابازديد كنندكان به وجود بيايد.معمولا در بيشئر موارد تمركز شهر ها روى ظرفيت بناها و رشد بخش هاى ساختاری مننوع شهر است. برندینگ شهری به بهبود کیفیت این بناها کمک مي کند. در رویکرد سنتی ويزكى شهر عمدثاً براساس خصوصيت جفرافیابی و صنعتی که از آن پشتیبانی مى كند تعريف مي شد. درحالیکه امروزه فرهنگ, مردم شهر, نوآورى, ابده هاى نابى كه در .شهر به چشم می خورد و تجربه ای که به بازدیدکنندگان می دهد تصویر برند را می سازد.

صفحه 5:
توریسم بعد از صنعت نفت و صنعت خودروسازی. سومین منبع پر سود براى كشور هاى مختلف جهان به شمار می رود. یکی از موارد به دست آمده در حوزة گردشگری که شهرهای جهان اول را نسبت به خود جذب کرده است. برندینگ شهری است. در برندینگ شهری سعی و تلاش بر ان است تا یک شهررا در سطح کشور منطقة کشورهای پیرامونی و نيز در جهان به یک برند و تصویر ذهنی جاودان تبدیل شود. این تلاش ها شامل مواردی چون: معرفی تاریخچه شهر, نشان دادن جاذبه های شهری, نسبت دادن یک لقب به شهر رانا اطلاعات مفید از یک شهر مانند اطلاعات جمعیتی. اقتصادی. گردشگری. سبک زندگی ساکنان .ه شهر و

صفحه 6:
برای اینکه بتوان یک شهر را به صورت یک برند در ذهن آذهان جا انداخت. ابتدا باید ویژگی ها و تعریف مشخصی برای شهر مشخص کرد تا از یک هویت حقیقی برخوردار شود. شايد لازم باشد به تجدید نظر در بافت قدیمی شهر. تجربة مردم از شهر باورهای مردم در مورد شهر. جایگاه تعش و عملکرد آن شهر پرداخت.می توان با بهکاربردن چند مثال این موضوع را واضحتر کرد. شهرهایی که از نظر گردشگری در جهان درجه یک هستند.مثل نیویورک. پاریس و سن فرانسیسکو دارای کیفیت هایی هستند که آنها را به برندهایی قوی تبدیل کرده است.این کیفیت‌ها شامل مواردی همچون: تاریخچه این شهرها به همراه کیقیت اماکن شهر, سیک زندگی. فرهنگ شهروندان, تنوع جمعیت و جاذبه‌های شهری است. در این شهر ها به منظور ارتقای کیفیت برندسازی شهری همکاری خوبی بین شهرداری و دیگر ارگان های دولتی برقرار است.از طرف دیگر شهر راچستر در آمریکا و برلین در آلمان ویژگی ها و شاخصه‌های متمایزی نداشتند. مشکلات اقتصادی و نداشتن تاریخچه ی مناسب سبب شد تا در این عرصه موفق عمل تکنشد و اين دو شهر فاقد هویت مندی و آگاهی گردشگران از آنهابوده و در برندسازی شهری موفق عمل تکرده اند

صفحه 7:
فرایند ب رت ینگ جع در برندسازی شهری موردی که از اهمیت ویژه ای برخوردار است این است که تضویری از آن شهر در ذهن ها وجود دارد. چیزی که شهر به آن معروف است. در برندینگ شهری باید روی مواردی خاص که شهر را از دیگر شقاتتتمایز,می کند مانور داد. اين کار در کوتاه مدت انجام نمی گیرد و بایدبرای آن برنامه ریزی بلند مدت امد ,رویکردهای برندینگ شهرى در طى سال هاى اخير فرق كرده است. اهل فن ابتدا تأکید روی ویژگی های اقلیمی و جفرافیایی شهر و کسب و کار و صنایع مطرح آن شهر دارند. اما نباید فراموش کنیم که در سالهای اخیر نقش فرهنگ و عوامل فرهنگی و وآوری و خلاقیت های بکر پیش از پیش در برندسازی شهری مورد توجه قرار گرفته است

صفحه 8:

صفحه 9:
برندینگ شهری می تواند طبیعی یا مصنوعی باشد. برندسازی طبیعی ویژگی های بومی یک شهر را نشان می دهد. این ویژگی ها معمولا منحصر به فرد هستند. برندسازی مصنوعی ریک نمای کلی از شهر رانشان می دهد که هتوز بهمنصه ظهور نرسیده است.در کل برندسازى طبيعى به شدت موثرتر كيراتر از برند سازى مصتوعی است. زیرا بر جاذبه های طبیعی شهر تأکید درد اگر جه این جاذبه ها ممکن است مناظر دیدنی و تاریخی. غذایی خاص. پژگي های زیست محیطی و مواردی از اين قبیل باشند. ما ‎lo Cag‏ به اين دست موارد علاقه ويزه اى دارند و استقبال از جاذيه هاى طبيعى بسيار زياد است. ‎Lagat‏ در برندسازى طبيعى ما به نوعى اسم مستعار شهر مى رسيم و آن شهر به وسيله ویژگی متمايزش شناخته مى شود برندينك شهرى يتانسيل فراوانى دارد. ‎eames CLS‏ آن سودهای زیادی را به شور می رشان آمابرای اينکه به درستي بیاده شود باید به مدیربت صحیح, انجام دادن کارها به صورت مستمر. برگزاری رویدادهای مناسب. متمایز جلوه ‎ace‏ خانبه های طبیعی و حفلط آنها و معرقی حاذبه های مسنوعی -توچه داشته باشيم تا به نتيجه مطلوب برسيم

صفحه 10:
ربچار فلوريدا نظريه برداز مطالعات شهرى در حوزة نظريه هاى اجتماعى و اقتصادى در شهرها را معرفى مى كند و از آنها به عنوان نيرو هاى ياد مى كند كه مى توانندمتع فراموش شدن شهرها شوند.طبقة غلاق به متخصصانى اثلاق مى شود كه ايده پراز محسوب می شوند. نها تفش اقتصادى در شهر دارند و مى توانند ايده. فن أورى و محتوا توليد کنندطبقه خلاق در شور متجر يه بار بودن شط ورك ينال شدد و يأعث عي خرود كه أنه اكلا بلشعد انه در معرفى شهر خود به جهان أموزش هاى لازم را مى بينند و از طبقة خلاق الكوبردارى مى کنند. طبقه خلاق در برندینگ شهرى نقش مهمى ايفا مى كند. ظرفيت ها و يتانسيل تاريخى و كردشكرى يك شهر براى برندينك شهرى بسيار حائز اهميت است. برا مثال شهر اروميه از ظرفيت كردشكرى و درماتى و بهداشتى در كنار كردشكرى طبيعى و تاريخى برخوردار است تحقيقات در هند نشان مى كه رشد بازار كردشكرى سلامت در هند؟/! ميليارد دلار در سال 517 و تعهد دولت بات ارجا اک رهای رای سرماية كالرر خصوصى ‎Spe gl‏ که مندوق على خصوصى ايالاث متجده به علاوه سرمايهكذاران كشور هنف در مجموع بيش از :© ميليون دلار براى مراقبتهاى بهداشتى و درمانى هند سرمايهكذارى كردهاند. است. او موردى به عنوان «طبقة خلاق»

صفحه 11:
ane ‎City)‏ منم ‎elas)

صفحه 12:
منایع ** نشريه بزوهش و برنامه ريزى شهرى .سال ششم. شماره بيست و دوم: باييز 1895 /مقاله تحلیلی بر نقش تصویر برند بر توسعه گردشگری شهری مطالعه موردی: کلان شهر تبریز /https://mrsalar.com/what-is-place-branding —.L..

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
24,000 تومان