علوم مهندسی معماری و عمران

تاثیر رنگ، نور و بافت در ارگونومی

ergonomics3

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
فهرست تعریف ارگونومی اجزای ارگونومی کاربرد رنگ در ارگونومی ماهیت رنگ چیستی رنگ اقسام رنگ : رنگ های گرم سرد خنثی رنگ و زندگی حرفه ای رنگ و طراحی رنگ و ساختمان رنگ و خودرو رنگ و زنان رنگ در طراخی وب تاثیر رنگ در آراستگیظاهری جسم هوسیت شناسی .سازگاری.ایجاد مفهوم تاثیرارگونومی رنگ بر عملکرد کارکنان تاثیر نور در طراحی نورطبیعی .نور مصنوعی مبنای برسی نورپردازی ارگونومیک نور در معماری کندوکاوی در نسبت ارگونومی و معنویت بخشی نور در معماری مساجد رنگ دید ارگونومی (برسی مقاله ) بافت در ارگونومی بافت در معماری بافت لمسی نمونه پروژه
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
277 بازدید, 0 خرید

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تاثیر رنگ، نور و بافت در ارگونومی”

تاثیر رنگ، نور و بافت در ارگونومی

اسلاید 1: تاثیر رنگ، نور و بافت در ارگونومی:

اسلاید 2: فهرست:تعریف ارگونومی اجزای ارگونومی کاربرد رنگ در ارگونومی ماهیت رنگچیستی رنگ اقسام رنگ : رنگ های گرم سرد خنثی رنگ و زندگی حرفه ای رنگ و طراحی رنگ و ساختمان رنگ و خودرورنگ و زنانرنگ در طراخی وبتاثیر رنگ در آراستگیظاهری جسم هوسیت شناسی .سازگاری.ایجاد مفهومتاثیرارگونومی رنگ بر عملکرد کارکنان تاثیر نور در طراحی نورطبیعی .نور مصنوعی مبنای برسی نورپردازی ارگونومیکنور در معماریکندوکاوی در نسبت ارگونومی و معنویت بخشی نور در معماری مساجدرنگ دید ارگونومی (برسی مقاله )بافت در ارگونومی بافت در معماریبافت لمسینمونه پروژه

اسلاید 3: تعریف ارگونومی:به معنای دانش بکار بردن اطلاعات علمی موجود درباره انسان و روش‌های علمی تولید چنین اطلاعاتی در طراحی محیط کار است. ارگونومی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های انسان را بررسی می‌کند و سپس اطلاعات به دست آمده را در طراحی مشاغل، فراورده‌ها، محیط‌های کار و تجهیزات به کار می‌بندد. معمولاً از اصطلاحات ارگونومی و عوامل انسانی به‌طور مترادف بهره گرفته می‌شود. هر دو اصطلاح رابطه دوسویه کار و نیازمندی‌های شغلی را بازگو و تشریح می‌کند و هر دو درصدد کاهش فشارهای جسمانی و روانی در محیط کار هستند. آشکارترین اثر مثبت طراحی درست و مناسب مشاغل، تجهیزات و محیط کار، بالارفتن سطح ایمنی، بهداشت، تطبیق کار با کارگر بر اساس ابعاد بدنی فرد و در نهایت رضایت شغلی و بهبود بهره‌وری است.واژه ارگونومی ریشه یونانی دارد و از معنی «کار» و «قانون طبیعی» منشأ می‌گیرد. این واژه برای اولین بار در سال ۱۸۵۷ وارد واژگان مدرن شد.

اسلاید 4: اجزای ارگونومیارگونومی سخت‌افزار ارگونومی محیطیارگونومی نرم‌افزار یا ارگونومی شناختیارگونومی کلانآنتروپومتریاز دو واژهٔ یونانی آنتروپوس به معنای انسان و مترین به معنای اندازه‌گیری و سنجش برگرفته شده‌است و با اندازه‌گیری ابعاد و دیگر ویژگی‌های جسمانی سروکار داردفیزیولوژی کارشاخه‌ای از فیزیولوژی انسان است که اعمال و چگونگی کارکرد بافت‌ها و اندام‌ها را به هنگام کار توضیح می‌دهدفیزیولوژی محیطدر فیزیولوژی محیط، اثرات شرایط و عوامل محیطی مانند صدا، روشنایی، گرما، سرما و رطوبت بر فیزیولوژی بررسی می‌شود.

11,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید