سایرورزشی

تاثیر مولفه های ادراک شده ی مشتریان ورزشی بر قصد پذیرش نوآوری در خدمات

صفحه 1:

صفحه 2:
تاثیر مولفه های ادراک شده ی مشتریان ورزشی بر قصد پذیرش نوآور ی در خدمات فاطمه جوادی مرتضی قدرتی

صفحه 3:
تاثیر مولفه های ادراک شده ی مشتریان ورزشی بر قصد پذیرش نوآوری در خدمات مقدمه : مشاهده‌ی روند.انجام فعالیت‌های تجاری در دهه‌هایٌّ اخیر نشان‌دهنده‌ی آن است که چگونه با معرفی محصولات و خدمات جدید که بر مینای خلاقیت طراحی و تولید می‌شوند سهم بازار شرکت‌های نوآور را با تغییرات عمده‌ای مواجه می کند و در عين حال مرگ بسیاری از شرکت‌های غیرنوآور را سبب می شود.

صفحه 4:
تاثیر مولفه های ادراک شده ی مشتریان ورزشی بر قصد پذیرش نوأوری در

صفحه 5:
ضرورت و اهمیت : عدم توجه به عوامل موثر بر پذیرش نوآوری می تواند موجب به . هدر رفتن بخش عظیمی از منابع مالی و انسانی سازمان‌ها

صفحه 6:
تاثیر مولفه های ادراک شده ی مشتریان ورزشی بر قصد پذیرش نوآوری در خدمات بیان مسئله «ارزشها ومخاطرات ادراک شده توسط مشتریان ورزشی چه تأثیری بر قصد ‎pak‏ ته آه«», دام ند؟» ‎ ‎

صفحه 7:
تاثیر مولفه های ادراک شده ی مشتریان ورزشی بر قصد پذیرش نوآوری در خدمات اهداف تحقیق » توصیف آماری متغیرهای تحقیق » تعبین تأثبر ارزشهای ادراکی بر قصد پذبرش نوآوری ۱ مشتریان « تعيين تأثير مخاطرات ادراكى بر قصد يذيرش نوآورى أ مشتريان » ارائه ی الگوی از عوامل موثر بر قصد پذیرش نوآوری [ 4

صفحه 8:
تاثیر مولفه های ادراک شده ی مشتریان ورزشی بر قصد پذیرش نوآوری در خدمات ۱ فرضپه های تحقیق مخاطره ادراک شده ی مشتریان تأثیرمعناداری برقصد پذیرش نوأوری دارد

صفحه 9:
پیشینه ی ‎EAS‏ داخلی و خارجی نام محقق جزنی و همکاران ماسایوکی يوشيدا و همكاران لی چن چنگ و تحت سال aray) ۲۰۱۳ ۳۲۰۱۳ عنوان ن الگوی قصدپذیرش نوآوری در تعامل ‎poke‏ بازار و ادراکات پذیرندگان نوآوری نوآوری در رويداد ورزشی: مفهوم ارتباطات. اندازه گیری وتاثیرآن بر رفتار مصرف بررسی پذیرش مصرف کننده از خدمات جدید به وسیله تجزیه و تحلیل رفتار نوآوری در محصولات و خدمات بر ادراکات و قصد پذیرش افراد تاثیر معناداری داشت نوآوری بر مبنای ارتباط رابطه مند تاثیر معناداری بر رفتار مصرف کننده داشت ارتباط معناداری بین کیفیت رابطه, ادراکات و قصد پذیرش خدمات وجود دارد

صفحه 10:
تاثیر مولفه های ادراک شده ی مشتریان ورزشی بر قصد پذیرش نوآوری در خدمات

صفحه 11:
تاثیر مولفه های ادراک شده ی مشتریان ورزشی بر قصد پذیرش نوآوری در خدمات جامعه و نمونه آمار .£66 . جامعه آماری مشتریان و ورزشکاران باشگاههای تناسب اندام ویژه بانوان(شهر همدان) بود که براین اساس تعداد 0060 نفر به عنوان نمونه ی آماری به صورت خوشهای دو مرحلهای انتخاب شدند ad

صفحه 12:
شد اپزار گردآوری داده ها

صفحه 13:
| تاثیر مولفه های ادراک شده ی مشتریان ورزشی بر قصد پذیرش نوآوری در خدمات پررسی روایی پرسشنامه yy برای بررسی روایی ظاهری آن از نظر 10 تن از اساتید و خبرگان و کارشناسان ورزشی و بازاریابی و برای بررسی روایی سازه از تحلیل عامل اکتشافی استفاده گردید 9

صفحه 14:
پررسی پایایی پرسشنامه جدول آلفای کرونباخ wees

صفحه 15:
تاثیر مولفه های ادراک شده ی شى بر قصد پذیرش نوآوری در خدمات روش تجزیه و تحلیل داده ها آمار توصیفی ه کولموگروف اسمیرنوف * تحلیل عامل اکتشافی و تاییدی معادلات ساختاری روش حلیل مسیر

صفحه 16:
تاثیر مولفه های ادراک شده ی مشتریان ورزشی بر قصد پذیرش نوآوری در خدمات فرض طبیعی بودن داده ها آماره متغیر تعداد کولموگروفت لسمیرنوف معنی داری

صفحه 17:
ویژگی های جمعیت شناخت آماره گروه سنی 600-0 سال ‎Je 90-20‏ 0-0 سال 600-00 سال بيشتر لز 600 سال بدون پاسخ ‎eres‏ فراوانی ‎do.‏ ‏98° ‏29 ‏0 ‎od‏ درصد معتبر 90 990 990 asia ade doo we

صفحه 18:
نتایج تفسیر مدل کلی پژوهش فرضیهی اول: مقدار ابرابر با ۲/6۸ بود که لین مقدار از ۹/بزرگتر است. بنابرلين با سطح اطمينان(48/). فرضيه ى ‎١‏ نتایج آزمون این فرضیه با تحقیقات یوشیدا و همکاران(۲۰۱۳) چنگ وسان(۲۰۱۲) جزنی و همکاران(۱۳۹۱) و باقری( ‎۳٩۱‏ ‏دتم ين راگن

صفحه 19:
نتایج تفسیر مدل کلی پژوهش فرضیهی دوم: مقدار | برابربا ۱/۹۷- بود که لين مقدار از ۱/۹0بزرگتر است. بنابرلین با سطح اطمینان(8۵)» فرضیه ی ایبد می‌نماید. لذا مخاطره ادراک شده تأثیر معناداری بر قصد پذیرش نوآوری داشت. ره نتایج آزمون این فرضیه با تحقیقات یوشیدا و همکاران(۲۰۱۳) چنگ وسان(۲۰۱۲) جزنی و همکاران(۱۳۹۱) و باقری( ‎۳٩۱‏ ‏دتم ين راگن

صفحه 20:
تاثیر مولفه های ادراک شده ی نتایچ تحقیق ۱- نوع و ماهیت آزاد فعالیت ورزشی و عدم اجبار و انتخاب آزادانه در اینگونه اماکن ۲- وجود ارتباطات و گروه های غیر رسمی در باشگاه های تناسب اندام بانوان ۳- وجود روابط روانشناختی و تاثیر قوی آن در قصد پذیرش افراد ۶- تاثیر انگیزه های فردی و اجتماعی افراد بر قصد پذیرش نوآوری 0 ‎sale!‏ وبا و © ی ‎3 771i" Fal ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 21:
تاثیر مولفه های ادراک شده ی مشتریان ورزشی بر قصد پذیرش نوآوری در خدمات o 2 2 00 ۰ پیشنهادات برخاسته از تحفيق 2 * ارائه ی تمرينات متناسب اشگاه ‎la‏ نظوره فزایش ‎EDD dati cde‏ تشکیل سانس های ویژه نوآوری ارائه اطلاعات و دانش کافی

صفحه 22:
تاثیر مولفه های ادراک شده ی مشتریان ورزشی بر قصد پذیرش نوآوری در خدمات تأثیر فرهنگ اقلیم و جمعیت بر قصد پذیرش نوآوری مورد بررسی قرار گيرد. |

صفحه 23:

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
39,000 تومان