صفحه 1:
صفحه 2:
تاثیر مولفه های ادراک شده ی
مشتریان ورزشی بر قصد پذیرش
نوآور ی در خدمات
فاطمه جوادی
مرتضی قدرتی
صفحه 3:
تاثیر مولفه های ادراک شده ی مشتریان ورزشی بر قصد پذیرش نوآوری در خدمات
مقدمه :
مشاهدهی روند.انجام فعالیتهای تجاری در دهههایٌّ اخیر نشاندهندهی
آن است که چگونه با معرفی محصولات و خدمات جدید که بر مینای
خلاقیت طراحی و تولید میشوند سهم بازار شرکتهای نوآور را با
تغییرات عمدهای مواجه می کند و در عين حال مرگ بسیاری از
شرکتهای غیرنوآور را سبب می شود.
صفحه 4:
تاثیر مولفه های ادراک شده ی مشتریان ورزشی بر قصد پذیرش نوأوری در
صفحه 5:
ضرورت و اهمیت :
عدم توجه به عوامل موثر بر پذیرش نوآوری می تواند موجب به .
هدر رفتن بخش عظیمی از منابع مالی و انسانی سازمانها
صفحه 6:
تاثیر مولفه های ادراک شده ی مشتریان ورزشی بر قصد پذیرش نوآوری در خدمات
بیان مسئله
«ارزشها ومخاطرات ادراک شده توسط مشتریان ورزشی چه تأثیری بر قصد
pak ته آه«», دام ند؟»
صفحه 7:
تاثیر مولفه های ادراک شده ی مشتریان ورزشی بر قصد پذیرش نوآوری در خدمات
اهداف تحقیق
» توصیف آماری متغیرهای تحقیق
» تعبین تأثبر ارزشهای ادراکی بر قصد پذبرش نوآوری ۱
مشتریان
« تعيين تأثير مخاطرات ادراكى بر قصد يذيرش نوآورى أ
مشتريان
» ارائه ی الگوی از عوامل موثر بر قصد پذیرش نوآوری [
4
صفحه 8:
تاثیر مولفه های ادراک شده ی مشتریان ورزشی بر قصد پذیرش نوآوری در خدمات ۱
فرضپه های تحقیق
مخاطره ادراک شده ی مشتریان تأثیرمعناداری برقصد پذیرش
نوأوری دارد
صفحه 9:
پیشینه ی EAS داخلی و خارجی
نام محقق
جزنی و
همکاران
ماسایوکی
يوشيدا و
همكاران
لی چن چنگ و
تحت
سال
aray)
۲۰۱۳
۳۲۰۱۳
عنوان
ن الگوی قصدپذیرش نوآوری
در تعامل poke بازار و ادراکات
پذیرندگان نوآوری
نوآوری در رويداد ورزشی: مفهوم
ارتباطات. اندازه گیری وتاثیرآن بر
رفتار مصرف
بررسی پذیرش مصرف کننده از
خدمات جدید به وسیله تجزیه و
تحلیل رفتار
نوآوری در محصولات و خدمات بر
ادراکات و قصد پذیرش افراد تاثیر
معناداری داشت
نوآوری بر مبنای ارتباط رابطه مند تاثیر
معناداری بر رفتار مصرف کننده داشت
ارتباط معناداری بین کیفیت رابطه,
ادراکات و قصد پذیرش خدمات وجود
دارد
صفحه 10:
تاثیر مولفه های ادراک شده ی مشتریان ورزشی بر قصد پذیرش نوآوری در خدمات
صفحه 11:
تاثیر مولفه های ادراک شده ی مشتریان ورزشی بر قصد پذیرش نوآوری در خدمات
جامعه و نمونه آمار .£66
. جامعه آماری مشتریان و ورزشکاران باشگاههای تناسب اندام ویژه بانوان(شهر
همدان) بود که براین اساس تعداد 0060 نفر به عنوان نمونه ی آماری به صورت
خوشهای دو مرحلهای انتخاب شدند
ad
صفحه 12:
شد
اپزار گردآوری داده ها
صفحه 13:
| تاثیر مولفه های ادراک شده ی مشتریان ورزشی بر قصد پذیرش نوآوری در خدمات
پررسی روایی پرسشنامه
yy
برای بررسی روایی ظاهری آن از نظر 10 تن از اساتید و خبرگان و کارشناسان ورزشی و
بازاریابی و برای بررسی روایی سازه از تحلیل عامل اکتشافی استفاده گردید
9
صفحه 14:
پررسی پایایی پرسشنامه
جدول آلفای کرونباخ
wees
صفحه 15:
تاثیر مولفه های ادراک شده ی شى بر قصد پذیرش نوآوری در خدمات
روش تجزیه و تحلیل داده ها
آمار توصیفی
ه کولموگروف اسمیرنوف
* تحلیل عامل اکتشافی و تاییدی
معادلات ساختاری روش حلیل مسیر
صفحه 16:
تاثیر مولفه های ادراک شده ی مشتریان ورزشی بر قصد پذیرش نوآوری در خدمات
فرض طبیعی بودن داده ها
آماره متغیر تعداد کولموگروفت لسمیرنوف معنی داری
صفحه 17:
ویژگی های جمعیت شناخت
آماره گروه سنی
600-0 سال
Je 90-20
0-0 سال
600-00 سال
بيشتر لز 600
سال
بدون پاسخ
eres
فراوانی
do.
98°
29
0
od
درصد معتبر
90
990
990
asia
ade
doo
we
صفحه 18:
نتایج تفسیر مدل کلی پژوهش
فرضیهی اول: مقدار ابرابر با ۲/6۸ بود که لین مقدار از ۹/بزرگتر است. بنابرلين با سطح اطمينان(48/). فرضيه ى ١
نتایج آزمون این فرضیه با تحقیقات یوشیدا و همکاران(۲۰۱۳) چنگ وسان(۲۰۱۲) جزنی و همکاران(۱۳۹۱) و باقری( ۳٩۱
دتم ين راگن
صفحه 19:
نتایج تفسیر مدل کلی پژوهش
فرضیهی دوم: مقدار | برابربا ۱/۹۷- بود که لين مقدار از ۱/۹0بزرگتر است. بنابرلین با سطح اطمینان(8۵)» فرضیه ی
ایبد مینماید. لذا مخاطره ادراک شده تأثیر معناداری بر قصد پذیرش نوآوری داشت.
ره
نتایج آزمون این فرضیه با تحقیقات یوشیدا و همکاران(۲۰۱۳) چنگ وسان(۲۰۱۲) جزنی و همکاران(۱۳۹۱) و باقری( ۳٩۱
دتم ين راگن
صفحه 20:
تاثیر مولفه های ادراک شده ی
نتایچ تحقیق
۱- نوع و ماهیت آزاد فعالیت ورزشی و عدم اجبار و انتخاب آزادانه در اینگونه اماکن
۲- وجود ارتباطات و گروه های غیر رسمی در باشگاه های تناسب اندام بانوان
۳- وجود روابط روانشناختی و تاثیر قوی آن در قصد پذیرش افراد
۶- تاثیر انگیزه های فردی و اجتماعی افراد بر قصد پذیرش نوآوری
0
sale! وبا و
©
ی
3 771i" Fal
صفحه 21:
تاثیر مولفه های ادراک شده ی مشتریان ورزشی بر قصد پذیرش نوآوری در خدمات
o 2 2 00 ۰
پیشنهادات برخاسته از تحفيق
2
* ارائه ی تمرينات متناسب
اشگاه la نظوره
فزایش EDD dati cde
تشکیل سانس های ویژه
نوآوری
ارائه اطلاعات و دانش کافی
صفحه 22:
تاثیر مولفه های ادراک شده ی مشتریان ورزشی بر قصد پذیرش نوآوری در خدمات
تأثیر فرهنگ اقلیم و جمعیت بر قصد پذیرش نوآوری مورد بررسی
قرار گيرد. |
صفحه 23: