کسب و کار استارتاپ و کارآفرینی

تاثیر هوش در کشاورزی

hosh-keshavrzi

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تاثیر هوش در کشاورزی”

تاثیر هوش در کشاورزی

اسلاید 1: 💗﷽💗

اسلاید 2: موضوع:کاربرد هوش مصنوعی در کشاورزیتهیه کننده:الهه جوادیاستاد مربوطه:سرکار خانم شکوهی

اسلاید 3: استفاده از هوش مصنوعی در کشاورزی چه کاربردهایی دارد؟هوش مصنوعی در سال‌های اخیر در بسیاری از حوزه‌ها برای افزایش بهره‌وری و بازدهی به کار گرفته شده است. هوش مصنوعی روش‌های سنتی کارها را به روشی کارآمدتر و بهتر تبدیل می‌کند. استفاده از هوش مصنوعی در کشاورزی باعث می‌شود تا بهره‌وری افزایش پیدا کند و تاثیرات منفی محیطی را تا حد زیادی کاهش دهد. در کشورهای پیشرفته از هوش مصنوعی در حوزه کشاورزی در سطح وسیعی استفاده می‌شود تا تغییرات زیادی در فرآیند تولید محصولات ایجاد کنند و آن را بسیار کارآمدتر کنند. استفاده از هوش مصنوعی باعث تغییر در نحوه تولید مواد غذایی ما انسان‌ها شده است و استفاده از آن باعث شده تا تولید گازهای گلخانه‌ای تا ۲۰% کاهش پیدا کند. کمک گرفتن از فناوری هوش مصنوعی در این حوزه هم چنین به کنترل و مدیریت هرگونه شرایط طبیعی و محیطی ناخوشایند کمک می‌کند.

اسلاید 4: امروزه اکثر استارتاپ‌های هوش مصنوعی که در زمینه کشاورزی فعالیت می‌کنند رویکردی برای افزایش کارآرایی روش‌ها و میزان تولید محصولات کشاورزی دارند. طبق مطالعات انجام شده در بازار آمریکا گزارش شده است که به کار بردن هوش مصنوعی در کشاورزی باعث افزایش اندازه بازار این حوزه در حد ۱۵۵۰ میلیون دلار تا پایان سال ۲۰۲۵ خواهد شد. بکار گرفتن هوش مصنوعی به تشخیص و یا پیش بینی آفات و مشکلات محصولات و هم چنین پیش‌بینی تغییرات آب و هوایی کمک می‌کند و می‌تواند به این مشکلات پاسخ هوشمندانه‌ای ارائه دهد. مشاغل موجود در زمینه کشاورزی به کمک هوش مصنوعی به پردازش داده‌های بدست آمده برای کاهش نتیجه‌های ناخواسته و منفی فعالیت می‌کنند.

20,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید