پزشکی و سلامت مراقبت‌های بهداشتی

تاثیر ورزش در بیماری های سخت مثل سرطان

verzsh-bimari

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تاثیر ورزش در بیماری های سخت مثل سرطان”

تاثیر ورزش در بیماری های سخت مثل سرطان

اسلاید 1: تاثیر ورزش در مریضی های سخت چون سرطان💪🏻💪🏻💪🏻The effect of exercise on serious diseases such as cacer

اسلاید 2: مروزه ورزش جایگاه ویژه ای در پیشگیری و درمان بسیاری از بیماریها دارد،سرطان هم جزو بیماریهایی است که ارتباط نسبتاً زیادی با شیوه زندگی افراد دارد. صنعتی شدن جوامع باعث افزایش بروز این بیماری شده است، در این مقاله ابتدا مطالب مهمی در مورد سرطان گفته می شود و سپس نقش تحرک و ورزش در کاهش بروز سرطان بررسی شده و سپس طریقه ورزش کردن مؤثر آموزش داده می شود . ورزش در بیماران مبتلا به سرطان و جایگاه آن در درمان این بیماران هم جزو دیگری از این مقاله است و بدانید که اصلی ترین بخش بهبودی در این بیماری است.

اسلاید 3: طلاعات عمومی و مهم در مورد سرطان : 1. کاربرد روشهای رایج (جراحی، پرتو درمانی، شیمی درمانی و درمانهای بیولوژیک) موجب علاج قطعی بیش از 50 درصد بیماران مبتلا به سرطان می‌شود با این وجود بیماران تشخیص سرطان را از دردناکترین و منقلب کننده ترین رخدادهای زندگی خود می‌دانند. 

اسلاید 4: 2. سن مهمترین عامل خطرساز در ابتلا به سرطان است . 

اسلاید 5: 3. گروه درمانی سرطان شامل : پزشک مراقبت های اولیه - متخصص انکولوژی - جراح انکولوژی - متخصص پرتوتابی - پرستار انکولوژی - داروساز- مددکار اجتماعی - متخصص بازتوانی و مشاوران آنها هستند. 

اسلاید 6: 4. اگر سرطان در غربالگری تشخیص داده شود(این کار در مراکز بهداشتی درمانی سراسر کشور برای بعضی از سرطان‌ها انجام می‌شود) هر چه تشخیص در مراحل اولیه و زودرس باشد نتیجه درمان بهتر است، ولی اکثر سرطان‌ها بعد از ظهور علائم تشخیص داده می‌شوند(این علائم به خاطر اثر توده‌ای یا فشاری تومور و یا تغییرات ناشی از تولید سایتوکین‌ها و هورمون‌های تولیدی تومور است). 

اسلاید 7: 5. در مردان سرطان پروستات و در زنان سرطان سینه شایعترین سرطان می‌باش

3,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید