کسب و کار استارتاپ و کارآفرینی

تاثیر پارچه های مات و براق بر اندام

parcheh-mat-braagh

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تاثیر پارچه های مات و براق بر اندام”

تاثیر پارچه های مات و براق بر اندام

اسلاید 1: به نام خالق هنر تاثیر پارچه های مات و براق بر اندام

اسلاید 2: جنس تار و پود پارچه، نوع بافت و به طور کلی سطح پارچه و نمای ظاهری آن در اندام افراد اهمیت بسزایی دارد.میزان انعکاس نور در پارچه‌ها متفاوت است. شما با انتخاب صحیح جنس پارچه یکی از گام‌های اساسی برای بهتر نشان دادن اندام خود برداشته‌اید.

اسلاید 3: تاثیر پارچه های مات و براق بر تناسب اندام در طراحی مد و لباسپارچه های به رنگ براق به دلیل انعکاس بالای نور ، اندام را درشت تر جلوه می دهد ، بر عکس پارچه های به رنگ مات اندام را لاغرتر نمایش می دهد.

اسلاید 4: با در نظر گرفتن این اصل، شخص درشت اندامی که مدل لباس خود را با توجه به خواص خطوط انتخاب نموده و یا طراحی کرده، با استفاده از پارچه ای مانند ساتن براق برای آن ،ظاهر خود را با حداکثر چاقی و درشتی نمایان می سازد، زیرا جنس پارچه و ویژگی های آن،خواص طرح و مدل لباس را تحت الشعاع قرار داده و یا به کلی از بین می برد،در حالی که اگر از پارچه ابریشمی تیره رنگی برای تهیه طرح مورد نظر استفاده شود، لباس مناسب برای اندام فرد مورد نظر به دست می آید.

3,500 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید