کسب و کار مدیریت و رهبری

تاریخچه شورای شهر تهران

shuraa-shahr-tehran

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تاریخچه شورای شهر تهران”

تاریخچه شورای شهر تهران

اسلاید 1: تاریخچه شورای شهر تهرانپرهام شادبخت

اسلاید 2: مقدمه انجمن شهر تهران شورای شهر تهران در دوره پهلوی و نخستین شورای شهر ایران بود که اعضای آن توسط رای مستقیم مردم انتخاب می‌شدند. این انجمن انتخاب شهردار تهران را که توسط وزارت کشور تعیین می‌شد، رسمی می‌کرد. این شورا دارای ۳۰ عضو و ۱۲ کمیته با ۵ عضو بود و هر یک از اعضا می‌توانست در حداکثر دو کرسی حضور داشته باشد. اعضا هفته‌ای یک‌بار در جلسه علنی با حضور شهردار و روزنامه‌نگاران ملاقات می‌کردند. نخستین انتخابات شورای اسلامی شهر تهران در سال ۱۳۷۷ برگزار شد و این شورا در ۹ اردیبهشت ۱۳۷۸ شکل گرفت. در سه دوره اول، این شورا دارای ۱۵ عضو اصلی و ۶ عضو علی‌البدل بود اما در دور چهارم شمار اعضا به ۳۱ نفر عضو اصلی و ۱۲ نفر عضو علی‌البدل افزایش یافت. هیئت‌رئیسه شورا شامل رئیس، نایب رئیس، دو نفر منشی و سخنگو می‌باشد. در نخستین دوره، عبدالله نوری، و در دوره‌های دوم، سوم و چهارم مهدی چمران ریاست این شورا را برعهده داشت؛ به استثنای سال نخست از دوره چهارم، که احمد مسجدجامعی ریاست آن را بر عهده داشت. در سال چهارم از دوره چهارم مهدی چمران رئیس، و مرتضی طلائی نایب رئیس شورای شهر تهران بود.

اسلاید 3: اعضای کنونی

4,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید