علوم مهندسی معماری و عمران

تاریخچه مهدکودک و مقایسه ۳مهدکودک خارجی و ۱ مهدکودک ایرانیایرانی

mahd-kodak

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: ۱۲۵ اسلاید در پاورپوینت تاریخچه و شکل گیری مهدکودک پرداخته شده. رنگ در معماری مهدکودک درخشندگی در مهدکودک اثرات روانی رنگ در مهدکودک رنگ در محیط رنگ و تاثیرات آن بر کودکان کودک و رنگ ارگونومی نور نور در معماری ضوابط مهدکودک بررسی بخش های مهدکودک کلاس های گروهی کلاس های عادی اتاق استراحت مسئولین راهرو وفضای ورودی کودکستان ورختکن آشپزخانه ی کودکستان دستشویی وتوالت کودکان محوطه ی بازی کودکستان بررسی معماری مهدکودک الزهرا تهران(شامل:مشخصات عمومی ،موقعیت قرارگیری ، سرویس، رابطه ی فضایی،دیاگرام فضایی سرویس،دیاگرام فضایی کمک های اولیه،دیاگرام فضایی تحویل کودک، دیاگرام فضایی مدیریت، دیاگرام فضایی اتاق کارمندان ، دیاگرام فضایی کتابخانه ، مثلث مازلو در مهد کودک فوق ) بررسی معماری مهدکودک گونترامزدورف(شامل:مشخصات عمومی ، بررسی معماری, انواع نور گیرهای طبیعی، بررسی فضاهای مختلف، بررسی روانشناسی مهدکودک، تأثیرات روانی نورطبیعی، مثلث مازلو در مهد کودک فوق) بررسی معماری مهد کودک تلوس(شامل:مشخصات عمومی، بررسی رنگ مهدکودک، مثلث مازلو در مهد کودک فوق) بررسی معماری مهد کودک پل لوکرنک(شامل:مشخصات عمومی، بررسی رنگ در مهدکودک، بررسی معماری مهدکودک، نور در مهدکودک،مثلث مازلو برای مهدکودک)
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
1509 بازدید, 9 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تاریخچه مهدکودک و مقایسه ۳مهدکودک خارجی و ۱ مهدکودک ایرانیایرانی”

تاریخچه مهدکودک و مقایسه ۳مهدکودک خارجی و ۱ مهدکودک ایرانیایرانی

اسلاید 1: مهدکودکمحدثه کلانتری

اسلاید 2: شکل گیری مهدکودکنخستین مؤسسات مراقبت از کودک با الگو قرار دادن یتیم‌خانه‌ها، 261 سال پیش یعنی در سال 1750 میلادی در کشور اتریش شکل گرفت. این مؤسسات در کنار کارگاه‌های تولیدی و در ساعات کاری زنان کارگر، به امر حمایت و نگهداری کودکان و کمتر به آموزش آنان می‌پرداخت. مؤسسات مراقبت از کودک برای خانواده‌های فقیر طراحی شده بود تا زمانی که زنان در شرایط سخت مشغول به کار هستند، کودکان آن‌ها به دنبال بزه‌کاری نباشند و برای جامعه دردسر جدید درست نکنند. نخستین مهد کودک در سال 1837 توسط فردریش ویلهلم اوت در شهر باد بلنکنبورگ در ایالت تورینگن با شکلی جدید در آلمان احداث شد. در مهدکودک‌‌های جدید، آموزش در کنار بازی گنجانده شده بود که به مرور از لحاظ کیفی و کمی پیشرفته‌تر می شدند.

اسلاید 3: نخستین مهدکودک در ایراننخستین مهد کودک ایران با نام ایران توسط خانم برسابه هووسپیان از ایرانیان ارمنی دهه 30 خورشیدی در خیابان معتمد الدوله با مجوز وزارت فرهنگ تاسیس شد. هووسپیان در دانشگاه ژنو سوییس درس خوانده بود.

اسلاید 4: رنگ در معماری

اسلاید 5: فام شامل رنگ های اصلی و ثانویه یا همان مکمل ها صفتی از رنگ است که جایگاه آن را در سلسله ی رنگی ( از قرمز تا بنفش) معادل با نور طول موج های مختلف در طیف مرئی – مشخص می کند قرمز ، زرد و آبی را فام های اولیه می نامند و چون مبنای سایر فام ها هستند ، رنگ های اصلی نیز نام گرفته اند . فام های ثانویه عبارتند از : نارنجی ، سبز و بنفش که از اختلاط مقادیر مساوی از دو فام اولیه حاصل می شوند . فام های ثالثه از اختلاط فام های اولیه و ثانویه به دست می آیند : زرد- نارنجی( پرتقالی) ، نارنجی- قرمز ، قرمز- بنفش ( ارغوانی) ، بنفش- آبی ( لاجوردی) ، آبی- سبز (فیروزه ای) ، سبز- زرد (مغز پسته ای) . دوازده فام نامبرده را با ترتیبی معین در چرخه ی رنگ ، نشان می دهند .

اسلاید 6:

اسلاید 7: درخشندگیدومین صفت رنگ است و درجه ی نسبی تیرگی و روشنی آن را مشخص می کند(غالبا ً نقاشان اصطلاح رنگسایه را نیز در همین معنا به کار می برند) . معمولا ً درخشندگی رنگ های فام دار را در قیاس با رنگ های بیفام می سنجند . در چرخه ی رنگ ، زرد بیشترین درخشندگی (معادل خاکستری روشن نزدیک به سفید) و بنفش کمترین درخشندگی ( معادل خاکستری تیره ی نزدیک به سیاه) را دارد .

اسلاید 8: اثرات روانی رنگ : از دیر زمان اثر روانی رنگ در اشخاص مختلف مورد توجه دانشمندان بوده است و با مرور زمان گسترش یافته است. با یک آزمایش و تعویض رنگ ها بر روی پرده ای از یک سالن نمایش و کنترل حرارت و رطوبت سالن و اظهارات دو نفر ناظر رنگ ها در سالن در خصوص حرارت و مطبوعیت رنگ ها و کنترل نبض و درجه حرارت بدن آنها در هر 15 دقیقه ثابت گردیده است که با تغییر رنگ ها در هر 15 دقیقه درجه حرارت بدن و نبض دو نفر ناظر صفحه مرتباً تغییر یافته است و نیز ثابت شده است جعبه هایی که رنگ روشن و باز دارند کمتر سنگین بوده و جعبه های سیاه رنگ سنگینی بیشتر دارندهمچنین در مهد کودک ها که ریشه رشد کودک و پایه گذاری زندگی انها در محیط بیرون از خانه است و آنها ر آماده میکنند تا آینده به جامعه خدمت کنند

45,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید