علوم انسانی و علوم اجتماعی تاریخ و بیوگرافی

تاریخ فرهنگ و تمدن اسلام و ایران قره کلیسا

gharh-klisa

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تاریخ فرهنگ و تمدن اسلام و ایران قره کلیسا”

تاریخ فرهنگ و تمدن اسلام و ایران قره کلیسا

اسلاید 1: اولین کلیسای جامع مسیحیت جهان (قره کلیسا)درس : تاریخ فرهنگ و تمدن اسلام و ایراناستاد : حبیب زمانی محجوبدانشجو : فائزه دنیایی

اسلاید 2: قره کلیسا در آذربایجان غربی قرار دارد و اولین کلیسای جهان در جامعه مسیحیان محسوب می شود؛ به دلیل اهمیت و ارزش تاریخی و معنوی، نام این کلیسا در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار دارد. از آنجایی که در این کلیسا یکی از حواریون مسیحی دفن شده است از اهمیت بالایی برخودار است. جمعی معتقدند که قره، پیشوند اسم مکان و به معنی بزرگ است. در اینصورت قره کلیسا به معنی کلیسای بزرگ می باشد. این کلیسا در۲۰ کیلومتری شمال شرقی چالدران در کنار روستایی به همین نام واقع شده‌ است. مورخان سده هشتم هجری به بعد گاهی به مناسبتی یادی از کلیسای تادئوس کرده ‌اند و آن را «قراکلیسا» نامیده ‌اند. چون قسمت خاوری بنای کلیسا با سنگ سیاه ساخته شده است.

16,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید