کسب و کار اقتصاد و مالی

تامین مالی خرد – Microfinance Yunus

130-Microfinance-Yunus

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تامین مالی خرد – Microfinance Yunus”

تامین مالی خرد – Microfinance Yunus

اسلاید 1: تامین مالی خردMicrofinance YunusMGTools.ir

اسلاید 2: عنوانتامین مالی خردنوعابزارمراحل استفادهطراحی/ اجراموضوعمالی و سرمایه گذاریسطحگروهی / سازمانیپیچیدگیمتوسط

اسلاید 3: تامین مالی خرد مترادف با اعتبارات خرد نیست در تامین مالی خرد نه تنها اعتبارات خرد بلکه نیاز یک مشتری به سایر خدمات مالی نظیر پس انداز ، بیمه های خرد و تسهیل انتفال وجوه نیز مورد نظر قرار میگیرد. از آنجا که گروه هدف شامل قشر کم درامد و اغلب آسیب پذیر اجتماع است ، پس اندازها لزوما ناشی از مازاد درآمد نبوده بلکه حاصل اصلاح الگوی مصرف و صرفه جوئی و نیاز به کاهش آسیب پذبری خانواردرمقابل نوسانات درآمد بانکداری پیوندی یکی از روش های تامین مالی خرد است که بطوری وسیع در جهان بویژه در آسیای شرقی و جنوب شرقی بکار گرفته شده است. ایجاد بانک ها و موسسات مالی تخصصی که منحصرا به تامین مالی خرد می پردازند نیز روش دیگری است که از دهه میلادی ٩٠تا به امروز بسیار رواج یافته ولی تشکیل آنها مستلزم قانونی ویژه و نیز تمهیدات لازم برای نظام مندی و نظارت آنها در چارچوب شورای پول و اعتبار و نظارت بانک مرکزی هرکشور است. بانکداری پیوندی یک پبوند مالی پایدار بین یک موسسه مالی رسمی (بانک) و نهادهای اجتماع محور و یا عضو محوری برقرار میسازد که شرایط لازم برای کسب اعتبار نزد بانک را بدست اورده باشند . تأمین مالی خرد برپا داشتن سیستم تأمین مالی است که در خدمت اقشار فقیر، آسیب پذیر و محروم می باشد که بالقوه یا بالفعل توانایی استفاده از آن را دارند یکی از ابزار نیرومند برای فقرزدایی از طريق فراهم آوردن زمينه هاي ايجاد و توسعه شغل به شمار می آید اما پاسخی برای حل همه مشکلات، درهمه موقعیتها و برای همه نیست.برای اقشار فقیرآنچه که مهم است دستیابی به خدمات مالی است نه لزوما نرخ سود بانکي (آنطورکه تصور همگی است. یارانه در سود بانکی لزوماً دسترسی افراد کم درآمد را به اعتبارات تسهیل نمی کند).تأمین مالی خرد در واقع تمهیداتی است مالی برای اقتصاد مردم کم درآمد و آسیب‌پذیر . از ابزارهای نیرومند برای فقرزدایی از طريق فراهم آوردن زمينه هاي ايجاد و توسعه شغل به شمار می آید اما پاسخی برای حل همه مشکلات، درهمه موقعیتها و برای همه نیست. رای اقشار فقیرآنچه که مهم است دستیابی به خدمات مالی است نه لزوما نرخ سود بانکي (آنطورکه تصور همگی است. یارانه در سود بانکی لزوماً دسترسی افراد کم درآمد را به اعتبارات تسهیل نمی کند).

اسلاید 4: ابزارهای مرتبطکانال تامین مالی خردSecurity مزایاصرفه‌جویی و پس انداز اعتبارات خرد بیمه‌های خرد و انتقال وجوهمعایبایجاد و توسعه کسب وکار کوچک، کاهش فقر، بهبود معیشت مقاوم سازی در برابر شوک های اقتصادی، بهبود توزیع درآمد، کاهش نرخ بیکاری(کل- بین مناطق) ،افزايش نرخ مشارکت در بازار کار، افزایش پس اندازملی، افزایش تولید ناخالص ملی، بهبود فرآیند توسعه(اهداف توسعه هزاره)کاربردها

اسلاید 5: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 6: MGTools.irبرای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت ام‌جی‌تولز مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان