کسب و کار فروش و بازاریابی

تاکتیک ها و تکنیک های تبلیغات

taktikha_va_teknikhaye_tablighat

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تاکتیک ها و تکنیک های تبلیغات”

تاکتیک ها و تکنیک های تبلیغات

اسلاید 1: تاکتیکها و تکنیکهای تبلیغاتاحمد یحیایی ایله ای (دکترای ارتباطات)

اسلاید 2: اطلاع رسانيروابط عمومیتبليغاتشکل یک: عمده ترين شيوه هاي توسعه ارتباطات (يحيايي ايله اي، 1388)

اسلاید 3:

اسلاید 4: جوان هيجده ساله ساكن پاريس مشتركات بيشتري با جوانان هيجده ساله ساكن نيويورك دارند تا والدين خودشان. آنها محصولات يكساني را خريداري مي كنند، فيلم هاي يكساني را تماشا مي كنند، موسيقي يكساني را گوش داده و نوشابه هاي يكساني را مي نوشند. ويليام ردي مديرعامل كانال تلويزيوني MTV اروپا

اسلاید 5:

اسلاید 6:

اسلاید 7: بخش مهمي از رسانه ها تبليغ است. بخش مهمي از مغازه ها تبليغ است.بخش مهمي از ديوارهاي شهر تبليغ است.بخش مهمي از اتوبوس هاي شهرها تبليغ است.بخش مهمي از متروها تبليغ است.بخش مهمي از مراكز و اماكن عمومي تبليغ است.

اسلاید 8: تبليغات چيست؟

اسلاید 9: تبليغات چيست؟بزرگ كردن چيزهاي كوچك

اسلاید 10: انواع تبلیغاتتبلیغات مذهبیتبلیغات سیاسیتبلیغات تجاریتبلیغات به معنای عام / تبلیغات به معنای خاص (تخصصی)

اسلاید 11: انواع تبلیغاتانواع تبلیغاتانواع تبلیغاتانواع تبلیغاتنوع تبليغمذهبيسياسياقتصاديعصر و زمانتا رنسانساز رنسانس تا اختراع تلويزيونبا گسترش رسانه‌هاي سمعي و بصريعنصر ارتباطيگفتارينوشتاريديداري

اسلاید 12:

اسلاید 13:

اسلاید 14:

اسلاید 15: انواع تبليغات مدرنتبليغات محيطي (ثابت + ثابت متحرك + متحرك ثابت)تبليغات رسانه اي (تلويزيوني + اينترنتي)تبليغات نمايشگاهي

اسلاید 16: اخلاق تبلیغات

اسلاید 17: الف : مخالفان (بدبینانه)بر اثر تبلیغات، شخص به مرور زمان، تصویری جعلی و ساختگی از خود دارد.براثر تبلیغات، افراد بر مبنای خرید کالا ارزشیابی می شوند.هزینه تبلیغات کالا بیشتر از هزینه خود کالا است.

اسلاید 18: ب: موافقان(خوش بینانه)براثرتبلیغات، آدمی ازسرگشتگی رها می شود.براثرتبلیغات، کالاها درسطح وسیع توزیع می شوند.تبلیغات ضرورت تولید انبوه و عامل توسعه تولید می شود.

اسلاید 19: بهرحال:تبلیغات بایستی خواب آورنباشد، بیدارکننده باشد.تبلیغات دردنیای اطلاعات نبایستی سوء اطلاع باشد.تبلیغات نبایستی به مصرف گرایی ومصرف زد گی بیانجامد.تبلیغات بایستی مخاطب محورباشد نه تولید محور.تبلیغات بایستی اطلاعات وآموزش چگونگی مصرف بدهد.تبلیغات بایستی حق تصمیم گیری وانتخاب مخاطب را رعایت کند.تبلیغات بایستی مردم را به مصرف مطلوب ومنطقی هدایت کند.تبلیغات بایستی با چاشنی اطلاع رسانی به تعامل با مخاطب بپردازد.....

اسلاید 20: طرفداران دیدگاه خوشبینانه درباره تبلیغات معتقدند:تبلیغات به اشاعه اطلاعات و تعالی فرهنگ عمومی کمک می کند. تبلیغات باعث افزایش سود، سهم بازار، سرعت گردش سرمایه، اعتبار و حیثیت کالا می شود. تبلیغات حجم داد و ستد را افزایش داده و باعث رونق بازار می شود. تبلیغات باعث تنوع محصول و نوآوری می شود. تبلیغات برخورد کاسب کارانه را به برخورد علمی و اقتصادی تبديل می كند. تبلیغات هزینه های حمل و نقل و توزیع را کاهش می دهد.

اسلاید 21: تبلیغات محدوده جغرافیایی بازار را گسترش می دهد. تبلیغات تقاضای جدید خلق می کند. تبلیغات رسانه ها را سازمان می دهد و تقویت می کند. تبلیغات باعث عادت در مشتری می شود. تبلیغات در مصرف کننده اعتماد ایجاد می کند. تبلیغات باعث شفاف شدن بازار می شود. تبلیغات باعث ایجاد رقابت می شود. تبلیغات مشتری مردد را به مشتری مصمم تبدیل می کند. تبلیغات مشوق بهبود مداوم کیفیت کالاست.

اسلاید 22: تاکتیک های تبلیغاتیبرجسته سازی (مبالغه و بزرگنمایی)تکرار، تاکید و تایید تداعی (خاطره) تاکتیک بازگشتی مجاورت (معنوی و جغرافیایی)ترستضاد تازگی و تفاوت (تمایز و تفاوت) احتمال و شانس و انگیزه (پاداش)تاکتیک استفاده از نخبگان فراوانی و کثرت

اسلاید 23: تکنیکهای تبلیغاتی موزیکال ارائه تاییدیه داستان گویی مستندات علمی شایستگی فنی مقایسه آواز

اسلاید 24: کدام تبلیغ اثربخش است؟

اسلاید 25: كدام تبليغات اثربخش است؟خلاق باشد.ساده باشد (مسایل روزمره مردم).به فرهنگ مردم توجه کند.

اسلاید 26: آخرین راهبردهای تبلیغاتیبهترين راه براي ارتباط با مخاطب، خنداندن مخاطب است.ساده خیلی ساده.ارجاع به شخص سوم.بازگشت به خاطره ها.توجه به تمامي موضوعات و ابزار پيش پا افتاده.تبلیغ بر ضد تبلیغ.

اسلاید 27: عناصر آگهي هاي موفق تبليغات بازرگاني سال 1997ساده بنويسيد فوق العاده ساده. قواعد و خواص كالا و نه خود كالا را بفروشيد. از اشخاص معروف استفاده كنيد. از قابليتهاي رنگ استفاده كنيد. استفاده از حيوانات و بچه ها استفاده کنید. روشن و مشخص حرف بزنيد.

اسلاید 28:

اسلاید 29:

اسلاید 30:

اسلاید 31: نمونه تبلیغات خلاق

اسلاید 32: تبلیغ مایع سفید کننده لباس ARIDEL

اسلاید 33: تبلیغ خودکار بیکBIC

اسلاید 34: تبلیغ آرایشگاه زنانه مدل موی شما هویت شماست

اسلاید 35: تبلیغ توقف سیگار در برزیل

اسلاید 36: ورزش جایگزین سیگار

اسلاید 37:

اسلاید 38:

اسلاید 39:

اسلاید 40:

اسلاید 41:

اسلاید 42:

اسلاید 43:

اسلاید 44:

اسلاید 45:

اسلاید 46:

اسلاید 47:

اسلاید 48:

اسلاید 49:

اسلاید 50:

اسلاید 51:

اسلاید 52:

اسلاید 53:

اسلاید 54:

اسلاید 55:

اسلاید 56: تبلیغات مفهومیدر یکی از آرایشگاه های اسکاتلند این آگهی جلب توجه می کند: “غیبت باعث بلند شدن موها می شود.”بر سر در یک خانه قدیمی در انگلستان ای تابلو  نصب شده است: “مدرسه دخترانه “سنت مارگریت” کلاس های آمادگی برای پسران!”بر بالای سر در یک کلیسادر انگلستان تابلویی بدین مضمون نصب شده است: “کمک کنید تا جلوی فاسد شدن حقیقت و ایمان را بگیریم.”صاحب یکی از رستوران های سوئد ای اطلاعیه کوچک را پشت پنجره رستوران خود چسبانده  است: “داخل شوید.خستگی را از تن بیرون کنید و ناهار را در کمال آرامش صرف نمایید. زیرا دستگاه تلویزیون ما در دست تعمیر است.”

اسلاید 57: در کمپ سربازان امریکایی در ویتنام که قسمتی از مهمات در آنجا نگهداری  می شد روی یکی از اتاقها این اخطار به چشم می خورد:“انبار مهمات.لطفا آهسته در بزنید.”یکی از گدایان هند این تابلو را بر سینه خود نصب کرده بود: “از پذیرفتن سکه های تقلبی معذور هستم!”در یکی از رستوران های قدیمی سوئیس این آگهی به چشم می خورد: “دزدیدن هر گونه کارد و چنگال و نمکدان برای توریست ها آزاد است.”در یکی از جاده های جنگلی امریکا که محل رفت و آمد گوزن ها است این تابلو وجود دارد که: “گوزن ها مراقب اتومبیل ها باشید!”

اسلاید 58: از حوصله شما بسيار سپاسگزارم

9,900 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید