کسب و کار فروش و بازاریابی

تبلیغات از طریق پست الکترونیکی

bazaryabi_majazi_2

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تبلیغات از طریق پست الکترونیکی”

تبلیغات از طریق پست الکترونیکی

اسلاید 1: تبليغات از طريق پست الكترونيكي با افزایش روزافزون استفاده از پست الکترونیک (email) این ابزار به شیوه اثربخشی برای تبلیغات اینترنتی تبدیل شده است. تبلیغات از طریق پست الکترونیک ابزار مقرون به صرفه ای است که از نرخ پاسخگویی بالایی نیز برخوردار است. این ابزار موجب وفاداری مشتریان و نیز موجب تقویت نام تجاری می شود . ضمن اینکه در جذب و نگهداری مشتریان نیز ابزار بسیار کارآمدی است.

اسلاید 2: انواع تبلیغات مبتنی بر پست الکترونیک خبرنامه های اینترنتی این خبر نامه ها توسط شرکت یا نماینده فروش شرکت تهیه شده و برای گروه خاصی که علایق مشترکی در مورد کالا و خدمات دارند ارسال می شود .گروههای گفتگو این گروهها در میان جمعی با علایق مشترک ایجاد می شوند. در این نوع تبلیغات پیام الکترونیکی که برای اعضاء فرستاده می شود، گفتگویی را در مورد موضوعی خاص میان آنها ایجاد می کند. ارسال پیامهای تبلیغاتی بر اساس علایق افراد عضو کانالهای بازاریابی

اسلاید 3: تبليغات از طريق پست الكترونيكيمهمترين اصل در بازاريابي از طريق پست الكترونيك يا Email Marketing آن است كه ارسال كننده پيام هاي بازرگاني بايستي قبلاً از مخاطب «اجازه بگيرد» و اين همان چيزي است كه كمتر شركت يا سايت تبليغي اينترنتي زحمت رعايت آن را به خود داده است. شركت هاي معتبر، هيچگاه نامه يا خبرنامه اي را بدون «درخواست» و «اجازه» صريح و قاطع (در برخي موارد پس از حداقل دو بار تاييد مخاطب) براي كسي (در اينجا كاربر اينترنتي كه داراي آدرس پست الكترونيكي است) ارسال نمي كنند.

اسلاید 4: بازاریابی مبتنی بر پست الکترونیک e-mail Marketingتعریف:نوعی بازاریابی مستقیم که از ایمیل به عنوان وسیله ای برای برقراری ارتباطات تجاری و یا پیامهای مرتبط با مسائل مالی مخاطبان استفاده می شود. این واژه اشاره دارد به:ارسال پیامهای ایمیل با هدف افزایش ارتباط تجاری با مشتریان فعلی، بالا بردن وفاداری مشتری و تکرار تجارتارسال پیامهای ایمیل با هدف بدست آوردن مشتریان جدید و یا متقاعد کردن مشتریان فعلی برای خرید در زمان کوتاهاضافه کردن تبلیغات به پیامهای ایمیل از طرف شرکتها و فرستادن آن به مشتریان

اسلاید 5: 5اجزای ایمیل مارکتینگ

اسلاید 6: اهمیت e-mail Marketingبیشتر از آنچه سرمایه گذاری کرده اید بدست می آوریدبسیار هدفمند است (سفارشی سازی پیام)قابلیت اندازه گیری (محاسبه تعداد ایمیل فرستاده شده، تعداد ایمیل های باز شده، چه کسی آنها را باز کرده اند، تعداد افراد غیر عضو و ...)آسان بودن ارتباط قوی با مشتریاناتوماتیک بودن (استفاده از ابزاری بنام autoresponder برای ارسال پیامهای رقابتی)سریع و کارآمد

اسلاید 7: چالشهای مهم در اثربخشی e-mail Marketingمشتریان هدف با محتویات بسیارمرتبطقرار گرفتن افراد در لیستهای ایمیلتعیین کیفیت نرخ بازگشت سرمایهبالا بردن قابلیت تحویل و تلقی شدن ایمیلهای قانونی بعنوان Spamفقدان یک استراتژی بازاریابی میتنی بر ایمیلمنابع نیروی انسانی ناکافیفقدان یک پروسه بازاریابی مبتنی بر ایمیل کارآمدحفاظت از افراد در برابر خروج از لیستهای ایمیل

اسلاید 8: 8

اسلاید 9: اهداف ایمیل مارکتینگافزایش درآمد حاصل از فروشافزایش فروش آنلاین: 59 درصد کاربران اینترنت از آن جهت تحقیق راجع به یک محصول استفاده کرده که نهایتا منجر به خرید شده است (ایمیل جهت ثبت آدرس فیزیکی برای خرید مشتریان در تجارت آفلاین)افزایش ترافیک وبسایت : با ارسال ایمیل شامل ویژگی ها، مزایا و آدرس وب سایت ترافیک سایت افزایش می یابدوفادار مشتریآگاهی و اعتبار نام تجاری

اسلاید 10: فرایند ایمیل مارکتینگتعریف ایمیل مارکتینگتعیین هدفساختن پایگاه داده مشتریانایجاد سیاست حفظ حریم خصوصیسازماندهی توسط دپارتمان یا گروهطرح ریزی محتویاتتنظیم نوشتار مقابل FROM,TO & SUBJECT LINEتست پیامهاپیگیری نتایج رقابتها

اسلاید 11: 1-تعریف ایمیل مارکتینگاستفاده از ایمیل برای ارائه ارتباطات مبتنی بر اجازه از مشتریان بمنظور ایجاد روابط ،افزایش فروش و بهبود و ماندگاری آنان در چرخه فروش

اسلاید 12: 2-تعیین هدفپاسخ به پرسشهایی از قبیل:هدف بازاریابی ایمیلی برای شرکت شما چیست؟چگونه این روش بازاریابی به تلاشهای بازاریابی فعلی شما کمک خواهد کرد؟چگونه تلاشهای بازاریابی شما با هم در ارتباط خواهند بود؟روند فعلی رهبری تولید شما چیست؟چگونه ایمیل مارکتینگ به رهبری تولید کمک می کند؟آیا در حال حاضر شما به طور مرتب با مشتریان در ارتباط هستید؟آیا ایمیل مارکتینگ جایگزین یا مکمل هیچ استراتژی ارتباطی دیگر می شود؟

اسلاید 13: 3-ساختن پایگاه داده مشتریانبرخی اطلاعات مفید عبارتند از:1-اطلاعات تماس (بخصوص پست الکترونیک)2-وضعیت مشتری (چگونه این مشتری با سایر مشتریان مقایسه می‌شود؟)3-معرف(که در آن مشتریان برای اولین بار در مورد شما شنیده اند)4-اطلاعات دموگرافیک(سن، جنس و ...)5-اطلاعات شخصی(سرگرمی، علایق و ...)6-اطلاعات ارتباطی(یادداشتها در تماس شخصی با مشتری)7-تاریخچه خرید(آنچه را که خرید کرده و زمان آن)

اسلاید 14: 3- ساختن پایگاه داده مشتریانجهت تکمیل اطلاعات می توان از موارد زیر کمک گرفت:1-اضافه کردن صفحه تشکر بعد از عضویت در سایت و پرسیدن اطلاعات تکمیلی2-اضافه کردن یک نظرسنجی در ایمیل تایید یا ایمیل خوشامد گویی3-اضافه کردن سوالات نظرسنجی در خبرنامه های الکترونیکی4-تشویق اعضا برای به روز کردن اطلاعات در فواصل معین

اسلاید 15: 4-ایجاد سیاست حفظ حریم خصوصیسیاست حفظ حریم خصوصی باید به سوالات زیر پاسخ دهد:1-شما چه نوع اطلاعاتی را جمع آوری می کنید؟2-اگر از چندین راه برای جمع آوری اطلاعات استفاده می کنید، روشهای دیگر چگونه است؟3-شما چگونه از این اطلاعات استفاده خواهید کرد؟4-این اطلاعات با چه کسانی به اشتراک گذاشته می شود؟5-اگر مشتری تمایل به ثبت اطلاعات در پایگاه نداشته باشد، سیاست شما در این زمینه چیست؟6-سیاست شما در صورتی که مشتری خواهان لغو اشتراک باشد چیست؟7-اگر مشتری تمایلی به برقراری هیچ نوع ارتباطی با شما در آینده نداشته باشد،سیاست شما چگونه است؟

اسلاید 16: 5-سازماندهی توسط دپارتمان یا گروهایجاد جدول ارتباطی جهت فهم نقش هر ارتباط خارجی کمک کننده است:ارتباطمالکمخاطبهدفتناوبخبرنامه ماهانهبازاریابیمشتریان،طرفداران، انجمن و تحلیل گراننگهداریماهانهبه روز بودن ترویجبازاریابی محصولچشم انداز مشتریانخریددر صورت نیازمطبوعاتیروابط عمومیروزنامه نگارانآگاهیدر صورت نیازخبرنامه صنعتبازاریابی کانالچشم انداز مشتریانخریددوماهه

اسلاید 17: 6-طرح ریزی محتویاتبعد از فهم این موضوع که قرار است با چه کسانی تماس گرفته شود و نوع ارتباط مشخص شد طرح ریزی محتوای هر آیتم مشخص می شودایمیل ها باید برای مخاطبین با ارزش باشندمثلا برای شرکتی که خبرنامه ماهانه ایجاد می کند ، تقویم سرمقاله آن عبارت است از:مردادتیرخرداد اردیبهشتفروردینارتباط در ماهرقابت جدیدمشتریان برندهراه اندازی محصولبروز رسانی صنعتدستاوردهای برجسته 1393خبرنامه ماهانه در باره

اسلاید 18: 7-تنظیم نوشتار مقابل from,To & Subject lineمشاهده یا عدم مشاهده ایمیل شما بستگی به متن from,to و subject دارد.این گام اولین نقطه ارتباط شماست و شما باید با استفاده ازاین گام مخاطبان خود را تشویق به باز کردن ایمیل کنید.سطر from باید مستقیما قابل تشخیص باشد و معمولا نام شرکت شماستسطر to باید نام و نام خانوادگی مخاطب شما باشد. آدرس دهی افراد با نامشان فورا توجه آنها را جلب کرده و پیام شما را جلوه می دهداگر فقط آدرس ایمیل مخاطبان خود را دارید،می توانید به جای نام و نام خانوادگی از آدرس ایمیل استفاده کنید.

اسلاید 19: سطر subject از دو سطردیگر مهمتر بوده و در واقع باید هرآنچه را که در بدنه پیام است نقل کند و همچنین باید مخاطب را وادار به باز کردن آن کند.4 تا 6 کلمه قوی مناسب در این خط مناسب است. برای جلوگیری از این موضوع که ایمیل شما مانند ایمیل ناخواسته دیده شود، همیشه از حروف بزرگ انگلیسی، علامت تعجب یا کلمه رایگان استفاده نکنید.197-تنظیم نوشتار مقابل from,To & Subject line

اسلاید 20: 20

اسلاید 21: 8-تست پیامهایک تست با 3 یا 4 پیام متفاوت در چند روز فرستاده می شود (به افرادی که در لیست شما قرار دارند) و پیامی که بیشترین نرخ پاسخ را دارا بود انتخاب می شودپیام باید جهت سازگاری با نرم افزارهای مختلف ایمیل مانند AOL، OUTLOOK و یا HOTMAIL چک شود و در مورد درستی گرافیک و نمایش نوشته ها اطمینان حاصل شود

اسلاید 22: 9- پیگیری نتایج فعالیتمعیارهای زیر را در این مرحله در نظر بگیرید:OPEN RATE: تعداد پیامهایی که باز می شوند که معیار عمومی سنجش علاقه مشتریان می باشدCLICK THROUGH RATE: تعداد افرادی که بر روی یک لینک در داخل پیام ما کلیک می کنند . این یک معیار عالی برای اندازه گیری میزان علاقه و فعالیت است.CONVERSION BY SOURCE: تعداد افرادی که فعالیت خاصی را در نتیجه پیام شما انجام می دهند

اسلاید 23: الکترونیکی بهینه سازیاهداف بازاریابیایجاد لیست ایمیلتجزیه و تحلیلقابلیت تحویلمعرفی نشان و برندتقسیم کردنwww.timetochange.ir

اسلاید 24: تاکتیک هایی جهت مرتبط کردن محتوی پیام با مشتریاناجازه دادن به اعضا به منظور تعیین اولویتها(مثلا با پرسشهای چند گزینه ای زمان ارسال ایمیل و فرستادن پیشنهادات ویژه از دید خود مشتریان، ارجحیت آنها را دریابیم) مثلا دریافت ایمیل : 1-بین روز 2-در اواسط عصر 3- شببخش بندی رقابتهای ایمیل بر اساس طرز رفتار مخاطبان 1-بخش بندی لیستهای ایمیل بر اساس رفتار گذشته(مثلا افرادی که محصول a را خریداری کرده اند )2-بخش بندی لیستهای ایمیل بر اساس چرخه فروش(رفتارمشتری را از نظر تناوب زمان خرید مشخص می کند)3-بخش بندی بر اساس اطلاعات دموگرافیک (جنسیت، سن و ...)

اسلاید 25: فرستادن ایمیل خاص بطور اتوماتیک1-پیامهایی که بر اساس کلیک کردن بر روی لینک خاص ایجاد می شود2-ایمیل های خوشامد گویی3-ایمیل یادآوری: به مشتریانی که برای چندین ماه مسکوت مانده اند فرستاده می شود که شامل یک پیشنهاد تخفیف و غیره استشخصی سازی محتوای ایمیل به صورت پویا: درج نام مخاطب در ابتدای ایمیل و توجه به ترجیهات بصری وی25تاکتیکهایی جهت مرتبط کردن محتوی پیام با مشتریان

اسلاید 26: تاکتیکهای رشد لیست های ایمیلاشتراک در خبرنامه ایمیل از طریق درخواست از مشتریان به منظور فرستادن ایمیل های سازمانتان برای دوستانشاناز طریق دکمه های به اشتراک گذاری در ایمیلاز طریق paid searchCo-registrationاز طریق معرفی محصولدر نمایشگاهها و دریافت فرم عضویت برای قرارگیری در لیست ایمیلسمینارها و کنفرانسهای آنلاین

اسلاید 27: از طریق اشتراکاضافه کردن فرمهای ثبت نام در هر جایی که مشتریان بازدید می کنندبالا بردن فعالیتهای ثبت نامفرایند ثبت نام را برای بازدید کننده آسان و سریع سازیددر باره اینکه عضویت برای آنها چه مزایایی خواهد داشت صادق و صریح باشیدپرسش از اعضا در مورد اینکه هر جند وقت یکبار دوست دارند ایمیل دریافت کنند در فرم های ثبت نام ، لینکی به یک نمونه از خبرنامه های خود قرار دهید تا مشتریانی علاقه مند تر و آگاه تر به دست به آورد

اسلاید 28: نگرانی ها راجع به حفظ حریم خصوصیایجاد انگیزه برای ثبت ناماستفاده از مشوق ها، مانند مقالات رایگان، گزارشها، پیشنهادات ویژه و تخفیف ها ایجاد صفحات جذاب برای جذب مشتری و عضویتش(squeeze page): بازدید کنندگان را با یک پیام صوتی و یا ویدئویی که به آنها دلیلی اینکه باید عضو شوند را بیان می کند، سرگرم کنید تا به طرف فرمهای ثبت نام هدایت شوند28از طریق اشتراک

اسلاید 29: از طریق درخواست از مشتریان به منظور فرستادن ایمیلهای سازمانتان برای دوستانشانانتقال و اشاعه از طریق افراد بطور شفاهی یکی از قدرتمند ترین تکنیکهای بازاریابی ویروسی است استفاده از مکانی جهت فوروارد کردن پیام برای دوستان ، در نظر گرفتن 4 یا 5 مکان برای نوشتن آدرس دوستان مورد نظر آنها

اسلاید 30: از طریق دکمه های به اشتراک گذاری در ایمیلدقیقا مشابه دکمه های به اشتراک گذاری با دوستان م باشد با این تفاوت که به جای یک دوست، ایمیل ها را با مجموعه بزرگتری از افراد شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارد استفاده از نام شبکه های اجتماعی مانند facebook، twitter، و ....

اسلاید 31: از طریق paid search قرار دادن تبلیغات آنلاین بر روی صفحات وب این نوع تبلیغات شامل خط کوتاهی از نوشته است که در بالا، سمت راست و یا پایین صفحه ای که از موتور های جست و جو نتیجه میشود، قرار می گیرنددر صفحاتی که از موتور های جست و جو حاصل می شوند، این گونه تبلیغات بر اساس کلماتی که در موتورهای جست و جو قرار می گیرند، نمایش داده می شوند

اسلاید 32: Co-registrationرویکردی همه جانبه برای افزایش اندازه لیستهای ایمیل و به اینگونه عمل می کند:در زمان تکمیل یک فرم ثبت نام و یا خارج شدن از یک وب سایت، بازدیدکننده به منظور ثبت نام در یک یا چند خبر نامه غیر رسمی و یا روزنامه های آماتوری (e-zine) الکترونیکی دعوت می شود.اگر در میان این لیستها قرار بگیرید و وب سایت ترافیک قابل توجهی داشته باشد در این صورت شروع به دریافت تعداد زیادی از این اشتراکها می کنیدبا تعدادی آیکون مواجه می شوید که در مورد موارد خاص توضیح کوتاهی داده اند که با تیک زدن هر کدام از آنها مشتری می تواند عضو شود

اسلاید 33: از طریق معرفی محصول در نمایشگاهها و دریافت فرم عضویت برای قرارگیری در لیست ایمیلنمایشگاه تجاری (tradeshows): 1-حضور فیزیکی: همانطور که در حال صحبت و مباحثه با بازدیدکنندگان از غرفه های خود هستید، آدرس های ایمیل آنها را برای اضافه کردن به لیست های ایمیل خود بپرسید2-توزیع نسخه چاپی: در غرفه خود در نمایشگاه روزنامه های الکترونیکی را چاپ کرده و توزیع کنید 3-کارت تجاری(business card): در پشت کارت ها عبارت ثبت نام در خبرنامه های رایگان را به همراه آدرس وب سایت خود چاپ کنید 4-در نظر گرفتن هدایای کافی5- برگه های ثبت نام

اسلاید 34: 34

اسلاید 35: 35خلاصه بحث بازاريابي به وسيله ايميل

اسلاید 36: 36بازاريابي از طريق ايميل: جلب توجه اطمينان از عملکرد صحيحتحريک خوانندهيادگیري مهارت بازاريابياستفاده از نرم افزارهاي تخصصي ايميلشناخت خوانندگانداشتن هدف مشخصرسيدن به ديد مشترککمک به تصميم گيرياولين پيش نويس نامه

اسلاید 37: 37سيستم دوره اي ارسال ايميلنامه هاي شخصيارسال اتوماتيک ايميلجواب دهي سريعاستفاده از فضاي سفيدخبر نامه چند زبانهبه دست آوردن نشاني ايميلخبر نامه اختصاصيخروج از عضويتنامه هاي تاثير گذارگرد آوري آدرس ايميل از هر جاي ممکنSpam

اسلاید 38: 38يک راز جالب: ايميل هاي دنباله دار بيشترين فروش را ايجاد مي کنند.چه اطلاعاتي را جمع آوري کنيم؟نشاني ايميل کاربران,اولين چيزي است که بايد دريافت شود.بازاريابي الکترونيکي بدون داشتن نشاني ايميل افراد بي معني استداشتن آدرس پستي کاربران نيز ضروري استشماره تلفن اشخاص را از آنها در خواست کنيددانستن سن و جنس افراد نيز به شما کمک خواهد کرد تا نامه هاي الکترونيکي خود را آگاهانه تر تهيه کرده و نوع بازاريابي را با توجه به روحيات و شرايط سني و جنسي افراد تغيير دهيد

اسلاید 39: 39راه هاي جمع آوري اطلاعات تماس افراداز بازديد کننده بخواهيد در هنگام عضويت در سايت براي دريافت اطلاعات کاملتر و برخورداري از امکانات گسترده تر ,از طريق يک فرم اطلاعات تماس خود را در اختيارتان بگذارداز کاربربخواهيد در يک نظر سنجي ,شرکت کند و در صورت شرکت در نظر سنجي يک هديه رايگان به نشاني او ارسال خواهد شد. کاربر با کمال ميل اطلاعات تماس خود را براي شما خواهد نوشت.در کتاب ميهمانان سايت ميتوانيد اطلاعات کاربر را دريافت کنيدداشتن خبرنامه اختصاصي يک راه موثر استدانلود نرم افزارهاي جالب يا کتاب هاي الکترونيکي رايگان را به شرط پر کردن يک فرم, به کاربران پيشنهاد دهيد.

اسلاید 40: 40نکات دیگرتشکر کنيدعدم ارسال هرزنامه spamامضاي الکترونيکيجملات آمرانهکلمات مغناطيسي در موضوع ايميلها خوانا بودن

اسلاید 41: 41

اسلاید 42: 42

اسلاید 43: 43

اسلاید 44: 44

اسلاید 45: 45

اسلاید 46: 46

اسلاید 47: 47www.timetochange.ir

اسلاید 48: 48

اسلاید 49: 49

اسلاید 50: 50

اسلاید 51: 51

اسلاید 52: 52

اسلاید 53: 53

اسلاید 54: 54

اسلاید 55: 55

اسلاید 56: دلایلی که مشتریان از لیست ایمیل انصراف میدهند:56تعداد ایمیل های دریافتی بسیار زیاد است محتوی ایمیل، تکراری یا خسته کننده استدریافت مقادیر زیاد ایمیل و نیاز به حذف برخی لیستهامحتوی مناسب با نیاز مشتری نیستترجیح به پیدا کردن اطلاعات تا دریافت آنها از طریق شرکتهافقط برای یک نوبت دریافت درخواست داده شدهشرایط محیط من عوض شده (جابجایی، ازدواج، تغییر شغل و...)تغییر عضویت به شرکت دیگر بخاطر تهیه اطلاعات بهترتصمیم به دریافت اطلاعات از منابع دیگر (مانند وبلاگ ها، فیس بوک و ...)www.timetochange.ir

اسلاید 57: معرفی سایتهای ارائه دهنده خدمات ایمیل مارکتینگ 1- mailchimp http://mailchimp.comیکی از متداولترین و بهترین برنامه های ایمیل مارکتینگ که با عضویت در آن میتوانید از بسیاری از خدمات آن به صورت رایگان استفاده‌کنید.‌MailChimp  برای افراد مبتدی بسیار ایده‌آل است. این برنامه برای تا 2000 نشانی را به صورت رایگان ارسال میکند و شما میتوانید تا 12000 ایمیل در ماه رایگان بفرستید. البته امکانات کامل این سایت به صورت پولی می باشد.57

اسلاید 58: 58

اسلاید 59: constantcontacthttp://www.constantcontact.com/index.jspهر کسی که با ایمیل مارکتینگ آشناست نام constantcontactرا شنیده است. دارای امکانات و قابلیتهای فراوان برای بازاریابی ایمیلی می باشد. که با مبلغ 15 دلار در ماه قابل استفاده است. شما میتوانید از نسخه رایگان این سایت به مدت 60 روز بهره ببرید.59

اسلاید 60: 60

اسلاید 61: Campaigner http://www.campaigner.comاین سایت نسخه ای 30 روزه رایگان جهت آشنایی با قابلیتهای برنامه های آن به شما ارائه میکند. بنابراین شما میتوانید قبل از خرید آن با تمامی امکانات سایت دسترسی داشته باشید.ارائه مطالب آموزشی و کاربردی از جمله مزایای عضویت در سایت می باشد.61

اسلاید 62: 62

اسلاید 63: dotMailerhttp://www.dotmailer.com/استفاده از امکانات این سایت بسیار آسان و راحت می باشد.دارای قابلیت های استفاده پولی و رایگان می باشد که در نوع رایگان میتوان تا 500 ارسال ایمیل داشته باشید.63

اسلاید 64: 64

اسلاید 65: چند سایت دیگر مناسب برای ایمیل مارکتینگhttps://www.mailerlite.com/irwww.emailmarketingpanel.irwww.emailmarketinglite.comwww.mailchi.inwww.timetochange.ir65

اسلاید 66: 66www.timetochange.ir

اسلاید 67: 67

اسلاید 68: 68

اسلاید 69: 69

اسلاید 70: 70

اسلاید 71: 71

اسلاید 72: 72

17,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید