کسب و کار فروش و بازاریابی

تبلیغات محیط – Ambient Advertising

7-Ambient-Advertising

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تبلیغات محیط – Ambient Advertising”

تبلیغات محیط – Ambient Advertising

اسلاید 1: تبلیغات محیطAmbient AdvertisingMGTools.ir

اسلاید 2: عنوانتبلیغات محیطنوعابزارمراحل استفادهتجزیه و تحلیل / طراحیموضوعبازاریابی، فروش و تبلیغاتسطحفراسازمانیپیچیدگیکم

اسلاید 3: تبلیغات محیطی نوع خاصی از تبلیغات است که با سایر روش‌های متداول تبلیغات مانند تبلیغات از طریق تراکت، یا تبلیغ از طریق فیلم متفاوت است. در این نوع از تبلیغات معمولا پیامی از طریق یک تصویر در بیرون از منزل (هر جای ممکن) منتشر می‌شود. این نوع تبلیغات برای جلب توجه افراد و مصرف‌کننده‌ها بسیار موثر می‌باشد. این نوع از تبلیغات در هرجایی که مردم حضور دارند، می‌تواند نمود پیدا کند و به عبارتی مردم محصور این نوع تبلیغات هستند و مردم ناچار هستند این نوع تبلیغات را ببینند و تحت تاثیر آن‌ها قرار گیرند. این تبلیغات بر جذابیت و نیاز به زمان کم برای رساندن پیام استوار است.در زندگی روزمره این نوع تبلیغات وجود دارد، در خیابان، اتوبوس، زیرزمین‌ها، ایستگاه‌های راه‌آهن، فرودگاه‌ها و هرکجا که شرکت‌ها اجازه‌ی تبلیغ در آنجاها را داشته باشد. شرکت‌ها در این مکان‌ها، پیام‌ها، نام تجاری خود، لوگو و یا تصویر خود را منتشر می‌کنند. در یک مقاله در سال 2002 تحت عنوان تجاری‌سازی کردن آگاهی‌های آمریکا نوشته دیوید بلیر اینگونه بیان شده است که تبلیغات امروزه در اطراف مردم حضور دارد؛ هرکجا که هستند. در عقیده بلیر، اگر بازاریابی و تبلیغات در زندگی روزمره در همه‌جا حضور داشته باشد، این نوع تبلیغات، آنگاه مردم به سمت یکپارچگی ارزش‌های فرهنگی سوق پیدا می‌کنند. بیلبوردها یکی از بهترین ابزارهای تبلیغاتی در رسانه محیطی محسوب می‌شوند که قدرتی غیرقابل انکار برای معرفی محصولات و خدمات شرکت‌ها دارند. بیلبوردها با اشکال و ایده‌های خاص می‌تواند بیننده را به تفکر در خصوص نگرش‌ها، اهداف و مقصود نهایی طراحان و ایده‌پردازان برساند و صاحبان کالا و خدمات را به مقصود نهایی و فروش بیشتر و مطلوب‌تر برساند. با پیشرفت بشر و فناوری‌های جدید هر از گاهی شاهد ورود ابزارهای جدید به تبلیغات محیطی هستیم که از جمله آنها ورود تلویزیون‌های غول‌پیکر شهری را می‌توان دست‌آورد قرن بیست یکم دانست.

اسلاید 4: ابزارهای مرتبطتبلیغات Advertising تبلیغات پر سر و صدا Advertising puffery مزایااثر‌گذاری و به یادماندن تبلیغ در ذهن مخاطب.جذابیت این نوع تبلیغ.رساندن تبلیغ به مخاطب در یک زمان بسیار کم.کاربردهاتبدیل بازار بالقوه به بالفعل.افزایش گستره و نفوذ در بازار فعلی.معایبدر بعضی مواقع توجه مصرف‌کننده بیشتر به ایده و نوع تبلیغ جلب می‌شود تا محصول.

اسلاید 5: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 6: MGTools.irبرای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت ام‌جی‌تولز مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان