صفحه 1:

صفحه 2:
تبلیغات عبارت از هرگونه تلاش برای عرضه ات ۳ ۱ مالى شناخته شده است .تبليغات » يك فرايندارتباطى ابيت که بااستفاده ازکلمات ‏ افکار» صداهاوهرشكل ديداذى ياشنيدارى » رفتارمشترى را تحت تاثيرقرارمي دهد.

صفحه 3:
تبلیغات یکی از عناصرراميخته 7 ورزشی است که شامل مجموعه ژیرمی باشد:

صفحه 4:
اا 22 ‎(MMM‏ _ اهداف استراتزيهاى تبليغات ورزشي:

صفحه 5:
+ هدف تبلیغات » رساندن پیغام به مخاطب وایجادتغییرمثبت دردیدگاه وی نسبت به كالاياخدمات ارائه شذة اسثت 5

صفحه 6:
۶ . تبلیغات اطلاع رسانی ۰ 0. تبلیغات ترغیب کننده ۶ 0. تبلیغات یادآوری کننده ا

صفحه 7:
‎oles‏ ره ‎

صفحه 8:
: بودجه سازمان هاء تولیدکنندگان کالای تجاری و... ‎Sa:‏ زیندگی ‘ ‎cies‏ » مقطع سنی واجتماعی » تحصیلات و... : سبکهای مختلف : توجه به مراحل معرفی » ‎Ph‏ ‏رشدء بلوغ ‏ افول

صفحه 9:
+ آگهی ورزشی به ارائه غیرشخصی پدیده های ورزشی بوسیله مسئول شناخته شده پا ارتباط ومعرفی غیرشخصی پدیده های ورزشی ازطریق حاملهای مختلف دربرابردریافت وجه راگویند. * کاتالوگها.نصب آگهی اطراف وزمین مسابقه ؛فیلم »نوارءنامه هاى ‎a‏ .مجلات تخصصی ورزشی؛ پوسترءآگهی تلویزیونی »آگهی روزنامه ‎var SOUS!‏ ‎Bee ۰‏ هنر هامانندموسیقی »گر افیک »ادبیات و... ‏استفاده از کلمات وجملات به بادماندنی ‏آگهی تمام رنگی درمقایسه باآگهی سیاه وسفید ‏آگهی اینتزنتی

صفحه 10:
7 برز7ا7ت7_7تت ”7 اص ‎Mi‏ _ روش هاى تعيين ميزان بودجه تبليغات :

صفحه 11:
ین : ‏می شود‎ SE as fy

صفحه 12:
8 * محرک هاومشوق های کوتاه مدت برای تشویق فروش ياخريديديده هاى ورزشی است. ۶ کوپن های خرید.تخفیف های تشویقی برنامه های تفریحی ءتخفیف. های تجاری »سررسیدنامه وتقویم »وسائل تبلیغاتی »گردش های دسته جمعی ءنمونه رایگان ‎Misi‏ ‏هاونمایش های ورزشی»قرعه کشی ها.مسابقات و

صفحه 13:
=) ۰ ایجادتقاضاباارانه اخبارشایان توجه دررسانه هابدون پرداخت هزینه می باشد. * درمقایسه باآگهی هزینه بسیار کمتری دارد؛درحالیکه اثرآن برآگاهی مردم بیشتر است. * میهمانی رسانه ها.سخنرانی ها.سمینارهاءانجام امور خیرط »مصاحبه بامطبوعات بعدازمسابقات ءنهیه فیلم ازورزشکاران ورویدادهای ورزشی و...

صفحه 14:
* ارائه اطلاعات به طورحضوری به دیگران ۰ برای فروش پدیده های ورزشی است. * ملاقات های حضوری »حضوردرنمایشگاه هاءحضوردررقابت های بین المللی و...

صفحه 15:
مربی ورزشی به عنوان کارشناس ءتوسط کانال ورزش تلویزیون به تفسیررقابت ورزشی می پردازدر ).باآگهی درروزنامه ورزشی » كلاس آموزشی خودرابه اطلاع داوطلبان مى ‎Ga Ul lees apes CUAL (De) tay‏ ورزش خود می نماید( )وبه هر عضوی که درتمرینات غیبت نکندووفاداربه كلاس وى باشدءتخفیف درشهریه می دهد( (

صفحه 16:

صفحه 17:
حمایت ملی ‎Sponsorship‏

صفحه 18:
اسپانسر کیست ؟

صفحه 19:

صفحه 20:
ran foyalty - حمایت مالی درورزش باعث می شودیک مارک سریعتردربازارشناخته شودوباعث تحریک احساسات وبه وجودآوردن یک ارتباط عاطفى بين مارك ومشترى مى شود. - باعث می شودمشتری آن مارک رابه مارک های دیگرترجیح دهد. - مارک هایی که قوی هستندباعث میشوندکه مشتری وقتش راتلف ند»ءچون آنها این حس رادرمشتری ایجادمی کنندکه شمالازم نیست دنب[ ک های دیگربگردید.

صفحه 21:
- حمایت مالی درورزش می تواندبسیارهزینه اثربخش ترازدیگرطرق تبلیغ باشد. - باعث توسعه واشاعه یک مارک می شود. - هزینه ای است که یک دفعه صرف می شودتابرای مدت زمان طولانی تبلیغ صورت گیرد.

صفحه 22:
- اسپانسرشیپ باعث می شودکه کمپانی هابیش ازپیش درمسیرفعال کردن خودشان قرارگیرندو خودشان رابیشتردربین رقبایشان نشان دهندوخلاق شوند. QualPied Oudieure - تبلیغات سنتی مثلاتبلیغات روی یک ماشین » عموم مردم را تحت ثیرقرارمی دهدولی تبلیغات ورزشی باعث می شودافرادخاص طرفداران یک تیم خاص تحت تأثیرقرارگيرند.

صفحه 23:
xclusivity Ability for - درواقم عرصه ای برای یک شرکت ایجادمی کندتاخود۸ ‎e‏ بر شر یجادمی ‎A‏ ‏رابین رقبایش بیشتربشناساند. Covowursiity evolve wet ‏این موقعیت رابرای کمپانی ها ایجادمی کندتابتوانندمردم‎ - راجذب نمایندو آنهارابه مصرف کنندگان خاص خودتبدیل کن .

صفحه 24:
۶ . حمایت ازورزش ۰ 9. حمایت ازکالای ورزشی ۰ 9. حمایت ازکالای تجاری

صفحه 25:
جح چح احعح اب شر ' تقسیم بندی حامیان ورزشی :

صفحه 26:
ویژگی مخاطبان ورزشی : 4 جنس : اثرتبلیغ برروی مردان وزنان یکسان است ولی مردان بیشترازتبلیغات زنان وزنان هم ازمردان بیشترتآثیرمی پذیرند. 6 . میزان هوش وآگاهی : افرادباهوشتردیرترازتبلیغات تاثیرمی پذیرند. 9. تجربه قبلی - وسائل تبلیغات ورزشی : 1 . وسائل چاپی وکتبی شامل روزنامه هاء‌مجلات و... 6 . وسائل دیداری وشنیداری مانندسینما؛رادیو وتلویزیون © . وسائل نصبی شامل آگهی های روی وسائل نقلیه .آگهی روی پیراهن ورزشکاران و. ۶ . هدایامانندقلم ؛تقویم »لباس ورزشی و.. © . وسائل متفرقه مانندبالن هاءهواپیماهای آگهی دارو...

صفحه 27:
سمراحل تحقیقات تبلیغات : 0 چه بایدگفت ؟(تحقیق درموردمحتویات تبلیغات ورزشی) 9 . چگونه بایدگفت ؟(تحقیق درموردوسیله یاکانال تبلیغاتی) 9 . اثرآن چه بوده است ؟(تحقیق درموردتاثیر تبلیغات)

صفحه 28:

صفحه 29:
د 22222 ‎AMM‏ ‏کاربردرنگ درتبلیغات ورزشی:

صفحه 30:

صفحه 31:
د 22222 ‎AMM‏ ‏معانی رنگ ها : مشک سل بر کات ‎Ee osetia cle‏ بودن است. نشانگر ساط ه لى: مترادف غم وغصه »احساسات غم وافسردگی لست. : رنگ بهاروتازگی زندگی است. یک اتصال تاریخی سمبلیک باسلطنت داردو همینطور نشانه صلح؛ مهربانی است.

صفحه 32:
* نام استاد : جناب آقای دکترخبیری * گردآورنده : آزاده رواز

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
34,000 تومان