سایر تحقیق و پژوهش

تجارت الکترونیک و امنیت

tajaart-el-0

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تجارت الکترونیک و امنیت”

تجارت الکترونیک و امنیت

اسلاید 1: تجارت الکترونیک و امنیتاستاد:دانشجو:

اسلاید 2:

اسلاید 3: تعريفتجارت الكترونيك انجام دادن تمامي فعاليت های تجاری با استفاده از شبكه های ارتباطی رايانه اي، به ويژه اينترنت است. شركت ها برای ارتباط با يكديگر، محدوديت های فعلی را نخواهند داشت و ارتباط آنها با يكديگر ساده تر و سريع تر انجام می پذيرد. ارتباط فروشندگان با مشتريان نيز می تواند به صورت يك به يك با هر مشتری باشد. به عبارت ديگر، تجارت الكترونيك نامی عمومی برای گستره ای از نرم افزارها و سيستم ها است كه خدماتی مانند جستجوی اطلاعات، مديريت تبادلات، بررسی وضعيت اعتبار، اعطای اعتبار، پرداخت به صورت روی خط، گزارش گيری و مديريت حساب ها را در اينترنت به عهده  می گيرد. اين سيستم ها زيربنای اساسی فعاليت های مبتنی بر اينترنت را فراهم  می آورند.

اسلاید 4: هدف از به كارگيری تجارت الكترونيك، ارائه روشی جديد در انجام امور بازرگانی است. با اين روش، تاجران مي توانند محصولات و خدمات خود را به طور تمام وقت و به تمام خريداران در سرتاسر جهان – مستقل از مرزهای جغرافيايی و ملي تها -عرضه كنند. بسياری از مردم، تجارت الكترونيك را منحصر به خريد و فروش از طريق شبكه اينترنت  میدانند، در حالیكه اين امر فقط بخش كوچكی از تجارت الكترونيك را تشكيل می دهد و اين مفهوم اكنون گستره وسيعی از جنبه های مختلف تجاری و اقتصادی را دربرگرفته است. به سادگی  می توان هرگونه فعاليت تجاری و مالی بين موسسات و افراد مختلف را در حيطه تجارت الكترونيك گنجاند.تجارت الكترونيك روش ديگری برای تبادلات الكترونيكی اطلاعات و انجام مبادلات تجاری است كه يك پل الكترونيكی را بين مراكز تجاری ايجاد كرده است.

اسلاید 5: تجارت الكترونيك با حجم كمتری از اطلاعات كه لزوما در قالب يكسانی نبوده و بين مردم عادی رد و بدل  می شود، سر و كار دارد .آمار منتشره از 500 شركت نشان  میدهد كه حدود 34 درصد از آنها در سال 1995 و حدود 80 درصد در سال 1996 از تجارت الكترونيك برای تبليغ محصولات خود استفاده كرده اند.تا پايان سال 2001 بيش از 220 بيليون دلار معاملات مالی توسط صدها سايت تجاری بر روی اينترنت انجام گرفت.

اسلاید 6: امنیت در تجارت الکترونیک تولید با توجه به دسته بندي انجام شده در مفهوم تولید بیشتر با یکسري از برنامه هاي تحت وب و بانکهاي اطلاعات در ارتباط هستیم. فارغ از این موضوع که این برنامه ها توسط تیمی مشخص به منظور انجام یک داد و ستد اینترنتی به وجود آمده اند و یا به صورت آماده در قالب بسته هاي نرم افزاري تهیه شده اند تهدیداتی متوجه آنها می باشد. این تهدیدات عمدتاً به منظور به دست آوردن اطلاعاتی محرمانه و یا ایجاد تغییري در سیستم، به منظور جعل هویت، دستکاري مبلغ کل در راستاي کاهش آن و یا حتی تغییري در صفحه اصلی به منظور تخریب اعتبار آن مجموعه می باشد.

15,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید