کامپیوتر و IT و اینترنت

تجارت سیار و بی سیم

Nikbin

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [2 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تجارت سیار و بی سیم”

تجارت سیار و بی سیم

اسلاید 1: موضوع ارائه: تجارت سیار و بی سیم ارائه دهنده: امید نیک بین درس: مبانی و زیرساخت فناوری اطلاعات استاد: جناب دکتر فتحی مدیریت فناوری اطلاعات-سیستم های اطلاعاتی پیشرفته

اسلاید 2: مقدمهاز آنجایی که فناوری اطلاعات و ارتباطات پیشرفت چشمگیری داشته است و هرروز استفاده از این فناوری ها گسترده تر میشود تجارت سیار هم بخش مهمی از آن را تشکیل می دهد.امروزه تجارت دیگر به معنای گذشته نیست اینکه مغازه ای داشته باشید یا شرکتی داشته باشید و دیگران بیاییند و از محصولات شما خرید کنند .تنوع در محصولات و خدمات آنقدر زیاد هست که مشتریان این فرصت را دارند که در دنیای مجازی با استفاده از اینترنت و از کانالهای ارتباطی مختلف انواع محصولات و خدمات را مشاهده کنند،آنها را ارزیابی کنند و در نهایت آنچه را که بهتر است خریداری کنند.

اسلاید 3: پیدایش تجارت سیاریکی از بزرگترین موانع رشد تجارت الکترونیک پردازش های رایانه ای بود ، بطوری که لازم بود برای انجام امور به سراغ رایانه برویم ، تمام رایانه ها از طریق کابل ها به یکدیگر ، شبکه ها و سرور ها متصل بودند . این وضعیت باعث محدودیت در استفاده از کامپپیوتر ها شده بود و استفاده از آنها را در هنگام جا به جایی و حرکت با سختی و دشواری همراه کرده بود و در نهایت روند استفاده از تجارت الکترونیکی را خصوصاً برای کسانی که در سفر بودند دچار اختلال می کرد .

اسلاید 4: ویژگی های تجارت سیار قابلیت حمل و نقل : پردازش رایانه ای سیار و تجارت سیار بر این اصل استوارند که کاربر ، وسیله سیار خود را همیشه همراه دارد . دسترسی گسترده : در پردازش رایانه ای سیار و تجارت سیار افراد همیشه در دسترس هستند .

اسلاید 5: مزایا تجارت سیار

اسلاید 6: مدل عمومی تجارت سیار

اسلاید 7: مدل عمومی تجارت سیار

اسلاید 8: مدل عمومی تجارت سیار سرويس دهنده زير بنائيسرويس دهنده‌‌‌‌‌اي الكترونيكي است كه به منظور اتصال ابزارهاي سيار با ابزارهاي تجاري كه پروتكلهاي متفاوتي دارند, مورد نياز مي‌باشد. فن‌آوريWAPيك نمونه از سرويس دهنده زير بنائي است كه اطلاعات سايت‌هاي اينترنتي را به نحوي به كد تبديل مي‌كند  كه در صفحه نمايش ابزارهاي سيار مشتري قابل نمايش باشد.

اسلاید 9: كاربردهاي تجارت سيار

اسلاید 10: سیستم های پرداخت سیار

اسلاید 11: فناوری NFCاین ویژگی های فناوری NFC، آن را برای پرداخت های خرد در مکان های شلوغ و با نرخ تراکنش بالا بسیار مناسب ساخته است.یک طرف، کوتاه بودن زمان برقراری ارتباط NFC باعث میشود که در چنین مکان هایی، عمل پرداخت با حداکثر سرعت ممکن اصطلاحا به شیوه (Tap-And- Go) انجام گیرد. از طرف دیگر، کوتاه بودن برد ارتباط NFC باعث می شود که امنیت تراکنش و داده های کاربران تأمین شده از تداخل تراکنش چند کاربر با یکدیگر جلوگیری شود.

اسلاید 12: عوامل بازدارنده محدودیتهای تجارت سیاربا وجود اینکه تجارت سیار مزایای زیادی برای تولیدکنندگان، ارائه‌دهندگان محصولات و خدمات و مشتریان دارد ولی باید دانست که تکنولوژی‌ها و وسایل سیار دارای محدودیتهایی هستند صفحه نمایش کوچک وسایل سیارتحقق پذیری فرهنگ و رفتار مصرف‌کننده امنیت

اسلاید 13: با تشكر از توجه شماThanks For Your Attentio

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان