صفحه 1:
ر.علیچی ن.میررحیمی

صفحه 2:
تجارت الكترونيى 002 ‏ا ا ا اي ل‎ PEC ener AN ree Tere Pere Pore ant HFeg pee reypes Perens Rese rely

صفحه 3:
تاریخچه جكيده جایگاه تجارت الكترونيك در كشورهاى جهان انواع تجارت الکترونیک ابزارها جستارهای وابسته

صفحه 4:
cet Tp *" تجارت الكترونيكى ازسال ‎1917١‏ هنكاميكه شركتهاى بزرك اقدام به تهيه شبكدهاى خصوصى كامريوترى بين خود جهت تبادل اطلاعات ‎ontior les‏ 0 ‎eel eee ۱۱ al]‏ ۱ اک 1۱ بصورت نناده شدی وتحت استاندارد‌های )29 ‎lps st Gu EDI‏ ا 1 اسای درراين بحشها (ا لور جسه گبری کاهش راد

صفحه 5:
رال ار رت ار ی ‎FD peony ley ope TIS‏ ‎A Spal Meaty are aol, cso soba‏ ‎RCL CO Co‏ ا ات ل ل ا کر را امکان را برای شرکتها بوجود آورده‌است

صفحه 6:
تا سیستمهای قدیمی مربوط به شبکه‌های خصوصی خود را جمع را ‎ule sua lo)‏ كذارى ‎ne‏ ‏برروى رتخيرقاى جديد تجارى به دادوستدهاف بشترى ی ‎e MP enn vals women eri‏ ا تنازى به رعانت كردن استانداردهانا لازم نراق 81 در محيط وت تست ,بر روی وت 0

صفحه 7:
چکیده ال ال ا 0 ا آنلاین و ازطریق اینترنت بیان کرد . این تکنیک در سالهای اخیر رشد بسیاری داشته است و پیش‌بینی می‌شود بیش از اين نیز رشد کند . تجارت الكترونيكى به هركونه معاملهاى كفته مىشود كه در آن خريد و فروش کالا و یا خدمات از طریق اینترنت صورت يذيرد و به واردات ‎Coe els aides‏

صفحه 8:
* تجارت الكترونيكى معمولاً كاربرد وسيع ترى داردء يعنى نه تنها شامل ‎HES clipes jl lores allele ease‏ نا و ار و توزیع و جابه‌جایی کالاها و همچنین خدمات پس از فروش را در بر ع ی ‎IS g Und‏ 1

صفحه 9:
جایگاه 2006 الکترونیک در كشورهاى جهان در مدت کوتاهی که از آغاز عمر تجارت الکترونیک در جهان معاصر ‎reece‏ اين فعاليت 7 7 داشته‌انت وپیش بیفی می شود در آینده نزدیک با شرع #شگفت انكترى در سطع جهان توسفة اند

صفحه 10:
* بر اساس آماز محاسيه شذه موسسات معتير اقتصادق نيز بيش بيتى شده‌است که گستره این فعالیت تا سال ۲۰۱۰ به طور متوسط ۵۴ اا ‎RSE rere Ene rarer ence trCme‏ cul ol

صفحه 11:
در آمریکا در آلمان 0 ۱ ۱۹ در ایران

صفحه 12:
و 1۱۳ اهميت فتاورى اطلاعات باع شده تا تدوين و اجراى قوانين و لوايخ ‎lb ree ellos ps‏ را ۱۳ به‌نظر می‌رسد با وجود برگزاری دوره‌ها و

صفحه 13:
|۱9 i eee are enee Sem IC gn Fo Ware trpec] fe ents ne erate Com ples Fem Je ‏سوی دیگر نبود شناخت از میزان امنبت موجود در شبکه داخلی و‎ ‏جهانى باعك شده است كه اطمينان لازم وجود نداشته باشد‎

صفحه 14:
انواع تجارت الکترونیک * تجارت الكترونيك را ميتوان از حيث و ۳ که بعضی از آنها عبارتند از :

صفحه 15:
FP Sore) RO ray Perce -71) enn oo [anes (plien ALES gpl as ‎let |‏ یر ی ی ار گویند که بسیار رایج بوده و ارتباط ‎oe‏ 00 انا ‏رد ی ار ری ان تن ‎lS vee loll pac Sena) eon are‏ ‏ميفروشند - ‏ا يق ان کات ۳ 0

صفحه 16:
ارتباط بین بنگاه‌ها و سازمان‌های دولتی (82۸) : که شامل تمام ا ا ا ل ا ليت ار ا ال ۱ ارتباط بین دولت و شهروندان (26)) : الگویی بین دولت و توده ‎delays Kile as‏ ی کر ‎wibery reo‏ ار ی ار ۱ ۲ ماد ارتباط بین دولت‌ها (626) : اين الگو شامل ارتباط تجاری بین دولتها دز ینه‌هایی شب واردات اصاذرات می باشد

صفحه 17:

صفحه 18:
جستارهای وابسته ۳

صفحه 19:
چرخه ژنریک تجارت (1۳۵06 ‎Cycle‏ Vols 9 Jolyo jl slatsars oylgad sylas sloculled oles 42 * ‎Pepe tear nee acme Pe cme Feeney |‏ درجه اهميت أنها يستكى به نوع كالاء نوع خدمات و نر طرفين معاملة ‎veubl> amle>‏

صفحه 20:
By et CREE Cee ES oD CRC ON OP e se eleva Cpe age| فعالیت‌های قبل از خرید (6اهکت۲ع) قبل از انجام هر تعامل تجارى (5805366190]) خريدار اقدام به جستجوى ] و انتخاب عرضه‌کننده کالا می‌نماید و سپس طرفین می‌باید به منظور دستیابی به توافق مذاكراتى (:0©90813) درخصوص شرايط معامله با يكديكر انجام دهند. (Corte) ev evar eH evr be) پس از تصمیم به انجام معامله خریدار نیاز خود را به فروشنده سفارش (0۲۵6۲) 1 enor eats cal ares Peearate CIN PT SONS (Celta inle pe ere ae veerey Pere oes ‏ا لا‎ ED) oe Sed pre ese alr greys Sipe ovary ee in Nese Pvt ‎star)‏ خواهد نمود. ‎Chica eee eee ene ere ‎Pl Een Pee ere SEES HBS ‏ال‎ eEepe ete Pere ‏ممكن است نياز به ارائه خدمات بس از فروش نيز وجود داشته باشد.

صفحه 21:
قوانين حقوقى حاكم بر كسبوكار الكترونيكى ‎(e- Law)‏ و از ‎PEP peor Sep‏ ۰ را ‎re leon Ghee sda‏ جهانء همواره نياز به تغيير و تحول سريع در قوانين تجارت را طلب ۳ 9 الكترونيكى قرار داريم, هنوز بسيارى از سازمانها از تأثيراتى كه ‎MC TS em oe srt‏ 00 ‎Die lee SiNiSsiieeees coekl Gut slag tlw‏ «اتشكددهاء. مديريت و علوم انقورماتى براى آندسته ازرافرارى كه ‎Clan AIO AES eo paws ces‏ ‎ee Ta rece ee ne‏

صفحه 22:
ار ای را را ‎SIGS pcan kere GALS yey nto‏ ‎te ei io Se‏ ۱ Gls) esto Gb fre ‏رآ ی‎ ees eRe Rabe kone Lene ‏ا‎ ‎EN Ob Sen ileg He ‏كرديده است ليكن دن برسي قوانين‎ ‏به‌عنوان یک ضریب مهم در کسب‌وکار تجاری می‌باید مدنظر قرار‎ 2 ‏داد.‎ برنامهريزىها نشان مىدهد كه در آينده تصوير بهترى از قوانين حاكم ‎OE coders een RON Ain oe‏ ار

صفحه 23:
مزيتهاى تجارت الكترونيكى - افزايش رشد تجارت ‎roe ie‏ ل ‏- افزايش درآمد ‏- افزایش سرمایه‌گذاري ‏- افزايش سطح رفاه زندگی مردم

صفحه 24:
- ايجاد فرصتهاى تجارى جديد براى صنايع و بنكاههاى بازركانى (ناشى از رفع تبعيضات و تحصيل امتيازات تجارى خاصل از مذاكرات بين دولتها) 00 ‏ا ا ا‎ toe-SC MEY bC i ‏درازمدت)‎ م م5200 از تثبیت تعرفه‌ها > افرایش مین بازارها و تبات دسترسی ب آنها ناشی از بکارگیری 25155 ا 39 ‎ilar slayle jbw gine slaygitS poled‏ ‎Fle Peat cl ern Pee ear res Pearcy ire] Cor es‏

صفحه 25:
ا ا ا ا 00 - کمک به منایع انرژی و محیط زیست - كاهش هزينههاى سربار و ايجاد رقابت در سطح بينالمللي سترسی سر به اطعا - عدم حضور واسطه را ات ا - ورود به بازارهای فرامنطقه‌ای درجهت بازاریایی جهاني

صفحه 26:
Po]

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
34,000 تومان