کسب و کار مدیریت و رهبری

تجربه سازماندهی بافت فرسوده-کلارک کوای، سنگاپور

clarke quay

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تجربه سازماندهی بافت فرسوده-کلارک کوای، سنگاپور”

تجربه سازماندهی بافت فرسوده-کلارک کوای، سنگاپور

اسلاید 1: تجربه سازماندهی بافت فرسوده کلارک کوای، سنگاپور؛ یک منطقه انباری متروکه clarke quay

اسلاید 2: طرح (4) شهرسازی* تجربه سازماندهی بافت فرسوده کلارک کوای، سنگاپور؛ یک منطقه انباری متروکهاسکله کلارک محدوده ای است متشکل از پنج بلوک به وسعت 23000 مترمربع (246100 فوت مربع) که در حاشیه رودخانه سنگاپور و حدود یک کیلومتری مرکز تجاری شهر- کشور واقع شده است. مجموعه از انبارها و خانه، مغازه های قرن نوزدهم، کارخانه کنسروسازی، و کارخانه یخ سازی وامپوآ ( که در سال 1983 به منظور تعریض جاده تخریب شد)، تشکیل شده است.

اسلاید 3: طرح (4) شهرسازی* تجربه سازماندهی بافت فرسوده کلارک کوای، سنگاپور؛ یک منطقه انباری متروکه

اسلاید 4: طرح (4) شهرسازی* تجربه سازماندهی بافت فرسوده کلارک کوای، سنگاپور؛ یک منطقه انباری متروکهردیف خانه- مغازه ها و عمده فروشی ها شخصیت کاربری منطقه را شکل می دادند. خانه – مغازه های تراس دار سنتی جنوب چین، دارای دو یا سه طبقه ارتفاع بوده و در طبقات بالای آن قشرهای کارگری ساکنند و در طبقه همکف مغازه های رو به خیابان قرار گرفته اند. در سنگاپور این گونه تا حدودی تغییر داده شده تا با آب و هوای حاره ای ان تطبیق داده شود. سقفهای بلند و یک رواق سایه دار به عرض 5 فوت از جمله این تغییرات بود. سقف های بلند طبقه دوم سبب می شود که هوای گرم از داخل خانه خارج شود. شکل باریک و دراز انبارها و خانه-مغازه ها امکان تبدیل آنها را به نسبت آسان می کند. به عنوان جزیی از فرایند احیای حاشیه رودخانه سنگاپور تعداد60 انبار کلارک کوای به بیش از 200مغازه،رستوران، کافه و غیره تبدیل شده است. به تازگی هم اسکله کلارک به وسیله ایستگاه جدیدی به شبکه حمل و نقل سریع سنگاپور(ام.آر.تی) متصل شده است.

اسلاید 5: طرح (4) شهرسازی* تجربه سازماندهی بافت فرسوده کلارک کوای، سنگاپور؛ یک منطقه انباری متروکه

اسلاید 6: طرح (4) شهرسازی* تجربه سازماندهی بافت فرسوده کلارک کوای، سنگاپور؛ یک منطقه انباری متروکه

اسلاید 7: www.Win2Farsi.com

19,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید