کسب و کار برنامه‌ریزی

تجزیه و تحلیل ریسک و بازده Risk reward analysis

Risk-reward-analysis

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تجزیه و تحلیل ریسک و بازده Risk reward analysis”

تجزیه و تحلیل ریسک و بازده Risk reward analysis

اسلاید 1: تجزیه و تحلیل ریسک و بازدهRisk reward analysis

اسلاید 2: عنوانتجزیه و تحلیل ریسک و بازدهنوعمدلمراحل استفادهتجزیه و تحلیلموضوعاستراتژیسطحسازمانیپیچیدگیمتوسط

اسلاید 3: اولین عامل مورد بررسی در تجزیه و تحلیل ریسک شرکت تغییرات نرخ بهره است. تغییرات نرخ بهره بر بخش مالی و واقعی اقتصاد اثرگذار است و حتی تغییر نرخ بهره در برخی کشورها بر اقتصاد جهان و جریانات مالی بین‌المللی تأثیر دارد. تجزیه و تحلیل ریسک و بازده به تشریح بازده بالقوه انتخابهای استراتژیک به ویژه در مقابل سطح ریسک مربوطه می‌پردازد. ممکن است تصمیمات مربوطه بر اساس اطلاعاتی محدود و یا بدون داشتن دورنمای چندگانه اتخاذ گردند که این امر یکی از دامهای رایج در مدیریت استراتژیک بشمار می آید. پیشگویی‌های مختلف درباره بازده بالقوه انتخابهای استراتژیک، تحلیل ریسک را بسوی زمینه‌های بروز ریسک سوق می‌دهد. تجزیه و تحلیل ریسک و بازده، حداقل موضوع خطر را یکبار پیش می‌کشند. ارزیابی دو بعد ریسک و بازده که نتیجه ادغام پیچیده عوامل فرعی است، از جمله عیوب مطرح در این مدل به شمار می‌آید. به این ترتیب شاهد آن خواهیم بود که دارای وزن مربوط به خود بوده و تا حدی نیز به سایر عوامل وابسته است.درجه اهرم مالى مشخص‌کننده ميزان ريسک مالى است، بنابراين مى‌توان ميزان ريسک و بازدهى ساختارهاى مختلف سرمايه را مورد ارزيابى قرار داد. بايد گفت که با در نظر گرفتن همزمان اين دو عامل، يعنى ميزان ريسک و بازده متعلق به يک ساختار سرمايه، مى‌توان مقدار سودآورى نقطهٔ بى‌تفاوتى و ريسک مالى ناشى از اهرم مالى را تعيين کرد. هدف محاسبه سود هر سهم و درجه اهرم مالى روش‌هاى تأمين مالى مانعةالجمعى است که در ازاء ميزان معينى از سود قبل از بهره و ماليات مورد توجه و قضاوت قرار مى‌گيرند. همان‌گونه که پيش از اين بيان کرديم، هرقدر ريسک ساختار سرمايه بيشتر باشد، سودآورى آن هم بيشتر خواهد شد. بنابراين، ساختار سرمايه‌اى که در نهايت انتخاب مى‌شود (از ديدگاه مديران مالى شرکت) بايد داراى ميزانى از ريسک و بازده باشد که با هدف شرکت مبنى بر به حداکثر رسانيدن ثروت سهامداران سازگار باشد.

اسلاید 4: ابزارهای مرتبطتجزیه و تحلیل ریسک و مدیریت آن Risk Analysis and Risk Managementسود هر سهم Earnings Per Share Epsمزایانتیجه این تجزیه و تحلیل ارزیابی میزان جذابیت انتخابهای استراتژیک، آن هم بعنوان مبنایی برای اخذ تصمیمات استراتژیک، به ویژه در خصوص تخصیص منابع می‌باشد.کاربردهاتجزیه و تحلیل ریسک و بازده را می‌توان در هر سطحی اجرا کرد: بعنوان مثال یک مدیر عامل می‌تواند این تجزیه و تحلیل را هم در ورای یک پوشش به انجام برساند و یا ممکن است از یک تیم تحلیلگر برای انجام آن درخواست کمک کند که این خود شامل ارزیابیهای گسترده بازار، برآوردهای نرخ بازگشت سرمایه، تنظیم سناریو و تجزیه و تحلیل حساسیت خواهد شد. مدیران و تحلیلگران باید لیستی از انتخابهای استراتژیک سازمان و بازده‌های بالقوه‌شان تهیه نمایند.معایبممکن است تصمیمات مربوطه بر اساس اطلاعاتی محدود و یا بدون داشتن دورنمای چندگانه اتخاذ گردند که این امر یکی از دامهای رایج در مدیریت استراتژیک بشمار می‌آید. پیشگویی‌های مختلف درباره بازده بالقوه انتخابهای استراتژیک، تحلیل ریسک را بسوی زمینه‌های بروز ریسک سوق می‌دهد. تجزیه و تحلیل ریسک و بازده، حداقل موضوع خطر را یکبار پیش می‌کشند. ارزیابی دو بعد ریسک و بازده که نتیجه ادغام پیچیده عوامل فرعی است از جمله عیوب مطرح در این مدل به شمار می‌آید.

اسلاید 5: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 6: برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت ام‌جی‌تولز مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان