کسب و کارمنابع انسانی و مشاغلمدیریت و رهبری

تجزیه و تحلیل فردی SWOT Personal SWOT Analysis

صفحه 1:
SWOT ‏تجزیه و تحلیل فردی‎ Personal SWOT Analysis هه 6116م

صفحه 2:
عنوان مراحل استفاده

صفحه 3:
ابزاری کارآمد برای شناسایی شرایط محیطی و توانایی های درونی سازمان است. پایه و اساس این ابزار کارآمد در مديريت استراتزیک و همین طور بازاریایی, شناخت محیط پیراموتی سازمان است. حروف 5۷07 که ن را به شکل های دیگر مثل ۲۵۷۷5 هم می نویسند, ابتدای کلمات ‎Glee a Strength‏ قوت ؛ ‎Weakness‏ به معنای صعف, 00۵0۲۴۵0[83 به معبای فرصت و 106836 به معناى تهديد است, ماهيت قوت و صعف به درون سازمان مربوط مي شود و فرصت و تهدید معمولاً محیطی است. قوت ها : قوت های سازمان همان منابع و توانایی هایی است که در اخنیار دارد و مي تواند از آنها مه منظور ایجاد یک میت رقانتی استفاده کند. موارد زیر مي توانند از قوت هاي شرکت به حساب آبند : اختراعات ثبت شده شرکت. نام تحاری و برند شناخته شده. شهرت در سین مش ۳ مزیت در قیمت تمام شده. دسترسی اختصاصی به منایع طبیعی. دسترسی به شبکه های نوزیع مناسب. نیروی انسانی کارآمد و آموزش دیده. oe ‏مین ی از ترايس كن ال ب و سازمان دی ول علوان یک شعف ر اران تور زر‎ ‏می توانند از صعفهای شرکنها باشند.‎ عدم پشتبای و عفالت ار اععراعان. نام تخاری و برند ضعیف. ناشناخته بودن در بین مشتریان. ساضار ار هتیته در کرکتز felis lous exe عدم دستزسی به شبکه هاى توزيع. دروت ابخان ناكار عد نكته ى خائز أهديت در اينجا أمكان تبديل شدن صعنها و قوت ها به بکدیگر در شرایط گوناگون است. برای ملال ظرفیت تولید با می تواند یک مزیت و قوت بزای شرکت محسوب شود آما همین ظرفیت بلا در شرایط ‎is cy we‏ قواک باکت تاه ‎SOU cubase [Coa Galle‏

صفحه 4:
فرصنها شناسایی و بررسی دقیق محبط خارچی می تواند فرصتهای جدیدی را برای مدیران شیکت نمایان سازد و فرصتها می توانند آغازگر مسیر جدیدی برای توسعه و رشد باشند, فرصنهای می توانند شامل موارد زیر اشند : نباز برطرف نشده مشتری, ظهور تکنولوژی های جدید. کم شدن محدودیت های قانونی. حدف موانع تجارت جهانی. نهدیدها : تعییر در متعبرهای خارجی و محیطی مي تواند تهدید هایی را برای شرکت در پی داشته باشد. مواردى جون تعییر در سلیقه ی مشتری که باعت فاصله گرفتن او از محصولات ما می شود ظهور محصولات جایگزین پر قدرت. أفزايش محدوديت هاى تجارى. ماتريس 51/01 به هر حال شركت تبايد مننظر به وجود آمدن فرصتهایی استثتابی در محیط خارجی باشد. بلکه باید تلاش کند تا با نقویت قوت های درونی اش مزیت رقابتی جدیدی را برای شرکت یا سازمان حلق کند لین مزیت های رقایتی از طویق هما بین قوت ها و توانایی های درون سازمانی و فرصنهای کوچک یا بزرگ خارجی است. حتی در برخی موافع. اهمیت فرصت خارجی به قدری است که سارمان انگیزه ی لازم برای غلبه بر یک ضعف داخلی زا نیز پیدا خواهد کرد. برای توسعه ی این استرانژیها, یعنی همان استراتژیهایی که یاعت هماهنگی قوت های درون سازمانی با فرصنهای محیط خارجی است, می توان از ماتریس 5۷۷0۲ بهره برد. به اعنقاد نگارنده ی اين مطلب ماتريس ۲ می تواند ابزازی توانمد در شناسایی و انخاذ استرانژیهای مناسب در انواع كسب و کارها باشد. این مند (روش) دز صورت شناخت دقیق وبه کارگیری صحیح بزای کسب و کارهای کوچک و متوسط بسیار کارآمد خواهد ی شاه کی بان از ن ازار بای تعدين استراتزيهاق شعضى و زتدكى أقراذ نيل هرة برد م هر حال در ابنجا تنها به معرفى اين ابزار يرداخته شده استء اما می توانيد در ساير مطالب پایگاه اطلاع رسانی صنعت جكونكى بياده سازى و اجراى عملى آن را نيز مطالعه فرماييد. ‎{aul‏ لارم است لبستی از قوتها, ضعفها,نهدیدها و فرصنها ی به اين لیست پروقایل 5۷۷0۲ می

صفحه 5:
(Sean) (ue) [ معابب | کاربردها PEST PEST Analysis bu > زمانی که منابع محدود هستند. ۷0۲ کبه تجزیه و تحلیل وضعیت کنونی و انتخاب مراحل کاری که براساس نقاط قوت موجود تعبین می‌شوند, كمك می کند. تجزیه و تحلیلهای 5۷/0۲که به طور متناوب تکرار میشوند میتوانند برای مدیریت تغیبرات در پدیده‌ها و یا محیط مورد استفاده قرارگیرند ابن روش يك چشم‌انداز پیچیده از وضعیتی خاص در يك دوره زمانی محدود, تامین می کند. یکی از ایرادهای تحلیل 5۷/0۲ اين است که غالباً در قوتها, ضعفهاء فرصتها و خطرات خلامنه میشود: ندون آن که راه ارتباط پاءچزیانات امکانهذیر کار زا هشخص سازد بعد از طبقه بندی عناصر 5۱//0۲, این مدل کمکی به برگرداندن عناصر پیچیده به گزینه های استراتژیک نمی کند. ریسک در نظر گرفتن مفروضات غلط در زمان ارزیابی عناصر 7 رماتی که مدیریت سعن دارد تا بین گزینه های استراتزیک مختلف یکی را انتخاب" کتد: افزایش بافته و اغلب فوجب بروز ترنید دز او شده و متعاقبا منجر به تاخیزهای غیرضروری و یا غیر مطلوب می گردد. توسط این ماتریس در می یابیم که چگونه باید: -از فرصت های یک کسب و کار جدید استفاده -به تمایلات جدید پاسخ دهیم -از یک فناوری جدید استفاده کنیم با تغییرات عملیاتی رقبای خود برخورد کنیم

صفحه 6:
مان ny 0

صفحه 7:
برای کسب اطلاعات میشتر به ‎peers on rey‏ ا ‎GEE‏ ic MG: 1s

رایگان