علوم مهندسی کامپیوتر و IT و اینترنت

چگونه شغل خود را در هوش مصنوعی ایجاد کنیم

analysis-of-human-activities-on-smart-devices-using-riak-ts

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “چگونه شغل خود را در هوش مصنوعی ایجاد کنیم”

چگونه شغل خود را در هوش مصنوعی ایجاد کنیم

اسلاید 1: تجزیه و تحلیل فعالیت های انسانی در دستگاه های هوشمند با استفاده از Riak TS

اسلاید 2: چکیدهدر این مقاله ما Riak TS را پیاده سازی کرده ایم که یک پایگاه داده سری زمانی است. این یک پایگاه داده مبتنی بر کلید/مقدار است و زمان را به عنوان یک پارامتر مهم دارد. در طول اجرای پروژه، فرآیند نصب، بارگذاری داده ها و همچنین تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از Riak TS را درک کرده ایم. با انجام پرس و جوی پیچیده یاد گرفتیم که چگونه زمان نقش مهمی در درک داده ها و تجزیه و تحلیل آنها برای تصویرسازی بازی می کند.

اسلاید 3: مقدمههمه ما می دانیم که دنیای دیجیتال امروزی به دلیل استفاده موثر از داده ها ایجاد شده و در حال اجراست. پلتفرم های اجتماعی مانند فیس بوک، اینستاگرام، اسنپ چت همگی با حجم عظیمی از داده ها به صورت روزانه سروکار دارند. در واقع، هر ثانیه تغییری در میزان داده‌هایی که قرار است توسط سیستم‌های آنها ذخیره و پشتیبانی شود، رخ می‌دهد. با تعداد کاربران و زمان صرف شده در رسانه های اجتماعی، می توانیم تصور کنیم که چه مقدار داده باید مدیریت و پردازش شود.

اسلاید 4: مقدمه (ادامه...)در سال 2013 فرهنگ لغت آکسفورد به طور رسمی اصطلاح Big Data را اضافه کرد. هنگامی که برای Big Data جستجو می‌کنید، تعریف زیر به شما ارائه می‌شود – ((مجموعه‌های داده بسیار بزرگ که ممکن است به صورت محاسباتی تجزیه و تحلیل شوند تا الگوها، روندها و تداعی‌ها را آشکار کنند، به‌ویژه مربوط به رفتار و تعاملات انسانی)).

39,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید