علوم مهندسی تجزیه و تحلیل اطلاعات

تجزیه و تحلیل فلج – Paralysis by Analysis

137-Paralysis-by-Analysis

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تجزیه و تحلیل فلج – Paralysis by Analysis”

تجزیه و تحلیل فلج – Paralysis by Analysis

اسلاید 1: تجزیه و تحلیل فلجParalysis by AnalysisMGTools.ir

اسلاید 2: عنوانتجزیه و تحلیل فلجنوعابزارمراحل استفادهتجزیه و تحلیلموضوعتصمیم گیری و حل مسالهسطحفردی / گروهی / سازمانیپیچیدگیمتوسط

اسلاید 3: این تجزیه و تحلیل برای بیان وضعیتی است که هیچ تصمیمی را نمی‌توان با توجه به اختصاص اقدام نامتناسبی به مرحله تجزیه و تحلیل، تصمیم‌گیری ساخته شود. در واقع، تجزیه و تحلیل زیاد باعث فلج شدن تصمیم‌گیری می‌شود. عبارت تجزیه تحلیل فلج بیانگر شرایطی است که در آن هزینه‌ها و ذخایر صرف شده برای تجزیه تحلیل و تصمیم‌گیری بیشتر از منافع آن است که می‌توان این موضوع را با تصویب برخی از تصمیم‌‌گیری‌ها در یک وضعیت رسمی و یا غیرمنطقی که در آن غرق در تجزیه تحلیل شده و مقدار تجزیه تحلیل خیلی بیشتر از حد لازم برای فرایند تصمیم‌گیری باشد، مشاهده کرد. به عبارت دیگر این موضوع بیان‌کننده این است که تجزیه تحلیل ممکن است برای هر تصمیم‌گیری‌ای کمک‌کننده و یک عنصر کارآمد و مفید نباشد، به همین دلیل این تجزیه تحلیل را تجزیه تحلیل فلج می‌نامند که در مقابل تصمیم‌‌‌‌‌گیری شتابدار و سریع بر اساس قضاوت بوده که یک امر غلط و اشتباه است. دلایل معمولی که برای این وضعیت رخ می‌دهند عبارتند از: پیچیدگی بالای وضعیت در دست اولویت‌بندی ضعیف/ ارتباط ضعیف داده‌های تحلیلی تمرکز بیش از حد بر روی برنامه‌ریزی اشغال کردن ذهن با جلسات وظایف اداری بیش از حد / عدم توانایی اعتماد به افراد سازمانی سفت و سخت و بدور از کارآفرینی نکاتی برای اینکه از فلج شدن در تصمیم‌گیری دوری شود: 1- بین تصمیم‌گیری‌های بزرگ و کوچک تفاوت قائل شوید 2- هدف های خود را شناسایی کنید. 3- تکامل تمام چیزهای کلیدی نیست. 4- گزینه های بد را ازبین ببرید. 5- یکی را انتخاب کرده و انجام دهید. 6- تصمیم‌گیری را به شخص دیگری محول کنید. 7- محدودیت زمانی سخت برای خود تعیین کرده تا در آن بازه تصمیم گرفته شود.

اسلاید 4: ابزارهای مرتبطدیوان‌سالاری Bureaucracy هوش کسب و کار(تجاری) Business Intelligence اجتناب از خطای روانی در تصمیم‌گیری Making Avoiding Psychological Bias in Decision مزایاتجزیه و تحلیل فلج یک امر غلط و منفی بوده و بیانگر این موضوع می‌باشد که تجزیه تحلیل زیادی نیز منجر به خطا می‌شود، از مزایای این تجزیه تحلیل می‌توان به جلوگیری از تصمیم سریع و شتاب زده اشاره کرد.معایبتجزیه تحلیل بیش از اندازه موجب صرف هزینه و زمان زیاد و نداشتن یک تصمیم‌گیری صحیح و خوب می‌شود.در تصمیم‌گیری‌های شخصی و گروهی وسازمانی که نیاز به تجزیه تحلیل شرایط و وضعیت وجوددارد .کاربردها

اسلاید 5: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 6: MGTools.irبرای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت ام‌جی‌تولز مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان