کسب و کار منابع انسانی و مشاغل

تجزیه و تحلیل مخاطب – Audience Analysis

9-Audience-Analysis

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تجزیه و تحلیل مخاطب – Audience Analysis”

تجزیه و تحلیل مخاطب – Audience Analysis

اسلاید 1: تجزیه و تحلیل مخاطبAudience AnalysisMGTools.ir

اسلاید 2: عنوانتجزیه و تحلیل مخاطبنوعابزارمراحل استفادهتجزیه و تحلیلموضوعمنابع انسانیسطحگروهیپیچیدگیکم

اسلاید 3: تحليل مخاطب منجر به ايجاد يك استراتژي اثرگذار براي برگزاري و اداره يك كارگاه آموزشي مي‌باشد. اطلاعات جمع آوري شده و تحليل شده بوسيله مطالب با مفاهيم مناسب و تداركات مدنظر براي برگزاري ساده‌تر ارائه مي‌گردد. مراحل اجرای این تکنیک به شرح ذیل می‌باشد: 1- براي جمع‌آوري اطلاعات مورد نياز، براي اجراي يك تحليل مخاطب، تعدادي سوال براي ايجاد اطمينان از تعدادي از شركت‌كنندكان مي‌شود تا مطمئن شويم كه پاسخ‌هاي اطلاعاتي مناسب موجود مي‌باشد. 2- روش‌هاي جمع‌آوري اطلاعات شامل مميزي، مصاحبه، Focus group، جلسه با كاركنان ناظر، اطلاعات تاريخي، شرح شغل، برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده و اطلاعات فني مي‌باشد. 3- اطلاعات تحليل مي‌شوند و شرح مختصري از آن ثبت و به عنوان خلاصه مطلب ارائه مي‌گردد. 4- اين اطلاعات براي برگزاري يا براورده ساختن نيازهاي يك كارگاه ارائه و استفاده مي‌شود. از ابزارها و تکنیک‌هایی که با تحلیل مخاطب مرتبط است می‌توان به تحلیل ارزش، نقطه نظرات متفاوت، دایره پاسخ اشاره داشت که ارتباط زیادی با تکنیک تحلیل مخاطب دارند. تجزیه و تحلیل مخاطب تکنیکی کیفی و چند متغیره است و ارزیابی آن در چندین مرحله صورت می‌پذیرد. این ارزیابی بصورت نقطه‌ای بوده در ضمن این تکنیک معطوف به گذشته می‌باشد. همچنین این تکنیک همزمان جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل داده را نیز انجام می‌دهد و بصورت عملیاتی است. شرکت‌هایی که می‌خواهند همگام با خواسته‌های متغیر مشتریان یا حتی یک قدم جلوتر از آنها حرکت کنند به تحلیل‌های مشتری پایبند هستند. هر روزه داده‌ها و ابزارهای تحلیلی جدیدی در اختیار مدیران قرار می‌گیرد تا بینش گسترده تری از دامنه مسائل مورد نظر مشتریان به دست آورند. فراتر از این مشتریان از پیشنهادات تجاری سود می‌برند که مطابق نیازها و خواسته‌های آنان باشد بنابراین شناخت مخاطبان و ترجیحات بازار هدفتان، حیاتی است.

اسلاید 4: ابزارهای مرتبطدایره پاسخ Circle Response نقطه نظرات مختلف Different Point of View مزایاساده و قابل اجراامکان ارزیابی در چند بعدکاربردها•تدارك ديدن ارائه و ساده برگزاري يك كارگاه آموزشي.•برآورده ساختن احتياجات و انتظارات يك مخاطب.•جمع‌آوري اطلاعات براي برنامه‌ريزي و انجام يك ارائه باكيفيت.معایبمشکلات ناشی از دخالت تصمیمات انسانیزمان‌بر بودن تکنیکنیاز به آموزش قبل از استفاده از تکنیک

اسلاید 5: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 6: MGTools.irبرای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت ام‌جی‌تولز مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان