کسب و کار منابع انسانی و مشاغل

تجهیزات در آتش نشانی

tajhizate-atashneshaani

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تجهیزات در آتش نشانی”

تجهیزات در آتش نشانی

اسلاید 1: تجهیزات منفصله و متصله درآتش نشانی

اسلاید 2: تجهیزات آتش نشانی  تجهیزات آتش نشانی شامل تجهیزات ایمنی، تجهیزات سیستم های اعلام و اطفاء حریق است، که کاربرد زیادی داشته و تا به حال جان میلیون ها نفر را نجات داده اندوظایف آتش نشانی فقط مربوط به خاموش کردن آتش نمی شود. بلکه کنترل و اطفاء حریق، مقابله با حوادث خطرناک، نجات محبوس شدگان در زیر آوار و ... از جمله وظایف آتش نشانان می باشد.

اسلاید 3: آتش نشانان و انواع وسایل آتش نشانی آتش نشانی از جمله شغل های سخت و زیان آور است، آتش نشانان افرادی سخت کوش و فداکار بوده که گاهی برای نجات جان دیگران جان خود را به خطر می اندازند. در صورتی که افراد توانایی مقابله با حریق را نداشته باشند و نیاز به نیروهای با مهارت و متخصص در این زمینه باشد، آتش نشانان وارد عمل شده و عملیات اطفاء را آغاز می کنند. همان گونه که بیان شد وظیفه آتش نشانان فقط شامل خاموش کردن آتش نمی شود و نیاز به تجهیزات و لوازم ایمنی دارند تا بتوانند هم وظیفه خود را به درستی انجام دهند و هم در حین کار دچار آسیب نشوند. سازمان آتش نشانی از یک سیستم یکپارچه و مستقل تشکیل شده است و در تمامی شهرها به وظایف خود عمل می کند. سازمان آتش نشانی علاوه بر کنترل و اطفاء حریق وظیفه آموزش به اقشار جامعه و بالا بردن سطح فرهنگ عمومی در این زمینه را برعهده دارد، تا مانع بروز خسارات زیاد شوند. سازمان آتشنشانی جهت مقابله با حوادث علاوه بر نیروهای متخصص در این زمینه به تجهیزات ضروری امداد و نجات نیز نیاز دارد و هدف این مجموعه استقرار ایمنی پایدار جامعه می باشد

اسلاید 4: معرفی تجهیزات آتش نشانی کلیه تجهیزات ایمنی آتش نشانی فردی، تجهیزات سیستم های اعلام حریق که وظیفه آشکارسازی حریق و تجهیزات سیستم های اطفاء حریق که وظیفه خاموش نمودن آتش را برعهده دارند، جزئی از تجهیزات آتش نشانی محسوب می شوند. بنابراین کلیه لوازم و وسایلی که هر کدام از آن ها نقش خاصی در اطفای حریق برعهده داشته باشند، جزئی از وسایل آتش نشانی به شمار می روند.

اسلاید 5:

اسلاید 6: انواع ایستگاه های آتش نشانی با توجه به نوع تجهیزات، تخصص و وظایف نیروهای آتش نشانی و منطقه مربوطه، ایستگاه های آتش نشانی به 3 دسته زیر تقسیم بندی می شوند.1-    ایستگاه های حریق (تک منظوره) 2-    ایستگاه های حریق و نجات (دو منظوره) 3-    ایستگاه های پشتیبانی (سه منظوره)

24,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید