علوم مهندسی معماری و عمران

تحلیل خانه آپارتمان

khane-aparteman

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تحلیل خانه آپارتمان”

تحلیل خانه آپارتمان

اسلاید 1: خانه آپارتمان 144

اسلاید 2: اطلاعات عمومی پروژه نام پروژه: خانه آپارتمان144مکان: شیراز، بلوار بعثت، کوچه 37، پلاک 144معماران: علی سوداگران، نازنین کازرونیانطراحی داخلی: نازنین کازرونیانهمکاران طراحی: محمد امین زنده شاهوار، رویا صیرفیسال:1394مساحت زمین: 268 مترمربعنوع: مسکونیمهندس سازه: سلمان رستمیمهندس تاسیسات: امین محکمیمجری پروژه: علی سوداگرانکارفرما: غلامرضا سوداگران

اسلاید 3: اقلیمشیراز در منطقه ی معتدل شمالی(بین دو قسمت گرم و سرد استان فارس قرار گرفته) فارس قراردارد و آب و هوای آن بری است.بارندگی در فصل های پاییز، زمستان و اوایل بهار است.هر دو نوع درخت گرم و سرد در این منطقه رشد میکند.

اسلاید 4: (مصالح(داخلی و خارجیاصلی ترین مصالح به کار رفته در نما،دیوراه ی محوطه و طراحی داخلی ،سنگ کوبیک (کیوبیک) گرانیت در هم می باشد.

اسلاید 5: سنگی ضایعاتی از آخر قله ی سنگ های گرانیت که پس از برش و تولید سنگ پلاک و یا خرده سنگ های معدن به قطعات 10*10*10 شکسته می شود.عمدتادر کف سازی محوطه های تاریخی و یا پارک ها مورد استفاده قرار می گیرد.

اسلاید 6: با توجه به رویکرد سبز پروژه بافت سنگ کوبیک در تضاد با بدنه ی صلب شهری بسیار مناسب بنظر می رسید و در هم بودن گرانیت و نیز به ایجاد طیف رنگی رندوم و بافتی ارگانیک کمک کرده و پیوند آن را با پوشش سبز نما آسان می ساخت.

15,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید