علوم مهندسی معماری و عمران

تحلیل روستای ایچی

rosta-ichi

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تحلیلی از روستای ایچی سر فصل ها : مطالعات اجتماعی و اقتصادی زبان و دین اهالی بررسی وضعیت مهاجرت خدمات رفاهی (اجتماعی و اقتصادی) مذهبی- فرهنگی تفریحی- ورزشی درمانی حمل و نقل تأسیسات و تجهیزات اداری مشکلات روستا از نظر ساکنین مشارکت اقتصادی تعداد شاغلان در بخشهای سه گانه اقتصاد وضعیت فعالیت های اقتصادی روستا مطالعات اجتماعی
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
381 بازدید, 0 خرید

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تحلیل روستای ایچی”

تحلیل روستای ایچی

اسلاید 1: موضوع : روستای ایچی استاد : جناب آقای صادقیان درس : روستا گروه 3 : ایمان شفیعی . سجاد کیانی مقدم . رضا داوری

اسلاید 2: مطالعات اجتماعی و اقتصادی

اسلاید 3: زبان و دين اهاليزبان اهالي روستای ایچي فارسي و دارای لهجه اصفهاني مي باشد. اکثریت قریب به اتفاق جمعيت روسـتاهای شـهرستان اصفهان از جمله روستای ایچي را مسلمانان تشکيل مـي دهند و مذهب آنها شيعه مي باشد.بررسی وضعیت مهاجرتمهاجرت قطعی: آمار تعداد مهاجرین روستای ایچي در جدول زیر نمایش داده شده است.ب)مهاجرت موقت : بيشترین نوع مهاجرت مربوط به مهاجرتهای روزانه و هفتگي مي باشد ،بخشی از این مهاجرت ها به منظور انجام مشاغل اداری کارگری و خرید می باشد. در روستای ایچي مهاجرت روزانه و هفتگی به روستای اشکاوند، دشتي، زیار و شهر اصفهان به منظور خرید مایحتاج و بهرمندی ازخدمات آموزشی انتظامی خدمات پست و مخابرات خدمات کشاورزی ذرمانی آموزشی و اداری صورت می گیرد.

اسلاید 4: بررسي تحولات جمعيتي روستا در دوره های مختلف سرشماری

19,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید