علوم مهندسی معماری و عمران

تحلیل فضای شهری میدان ناوونا در شهر رم

maydan-naavvna

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تحلیل فضای شهری میدان ناوونا در شهر رم”

تحلیل فضای شهری میدان ناوونا در شهر رم

اسلاید 1: تحلیل فضای شهری میدان ناوونا شهر رُم

اسلاید 2: فضاهای شهری 1-میدان2- خیابان

اسلاید 3: میدان فضاي شهري است که مکانی براي ارتباط و حضور مردم می باشد میدان بر حسب ضرورت های مکانی و زمانی نقش و عملکرد های مختلفی به خود گرفته است ومیدان یک گره در سطح شهر می باشد . گاهی به صورت مکانی برای عرضه کالاودادوستد بوده و زمانی قلمرو قدرت اجتماعی، فعالیت های اجتماعی، برگذاری مراسم و آئین ها داشته است و در دوران به علت وضیعت و موقعیت فعلی، نمی توان عملکرد های گوناگون اجتماعی دوران گذشته را از آن انتظار داشت.

اسلاید 4: میدان ناوونا یا در اصطلاح ایتالیایی ها پیازا ناوونا Piazza Navona) )میدان معروفی است در مرکز شهر رم پایتخت کشور ایتالیا معرفی میدان ناوونا اندازه میدان 65* 240 متر، تقریبا 1.5 هکتار

اسلاید 5: وجه تسمیه میدان ناوونااين محل به نام ( Circus Agonalis ميدان رقابت و مسابقه) نيز شناخته ميشده است. اين نام سهوا به اين آگون in agone و سپس به ناوون navone تغيير يافت و در نهایت به ناوونا تبدیل شد.

16,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید