مدیریت و رهبری

تحلیل قدرت Analyse power

Analyse-power

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تحلیل قدرت Analyse power”

تحلیل قدرت Analyse power

اسلاید 1: تحلیل قدرتAnalyse power

اسلاید 2: عنوانتحلیل قدرتنوعابزارمراحل استفادهاجرا موضوعمدیریت دانش و اطلاعاتسطحفردیپیچیدگیمتوسط

اسلاید 3: قدرت ظرفیت، توانایی و میل به عمل کردن است! قدرت مفهومی است که به رابطه‌ی میان افراد معنا می‌دهد. تک تک کلماتی که در این تعریف به کار رفته‌اند برای فهم درست قدرت اهمیت دارند.مکعب قدرت یکی از رویکردهای شناخته شده در زمینه قدرت می‌باشد. این رویکرد در طول چند سال گذشته توسط اعضای تیم قدرت، مشارکت و تغییر اجتماعی ( (PPSCدر IDS و دیگر همکارانش، کار شده است. powercube چارچوبی برای تحلیل سطوح، فضاها و اشکال قدرت و روابط متقابل آنها است.آن در اجازه دادن به ما جهت کشف جنبه‌های مختلف قدرت و چگونگی تعامل با یکدیگر مفید بوده است. همچنین powercube در تصور وضعیت خودمان و دیگر بازیگران، روابط و نقشه‌ها و نیز احتمالات حرکات آنان به ما کمک می‌نماید. مکعب قدرت اجازه برنامه‌ریزی حمایتی و پیدا‌کردن نقاط ورودی جهت اقدام و عمل را به افراد می‌دهد. ابعاد شکل به راه‌هایی که قدرت خود را آشکار می‌کند، شامل ابعاد قابل مشاهده، پنهان و نامرئی، اشاره دارد.ابعاد فاصله در مکعب قدرت به عرصه‌های بالقوه برای مشارکت و عمل از جمله آنچه که ما فضاهای ادعایی، دعوت شده و بسته می‌نامیم، اشاره دارد. ابعاد سطوح در مکعب قدرت به لایه‌های مختلف تصمیم گیری و اقتدار گرفته شده در مقیاس عمودی از جمله محلی، ملی و جهانی اشاره دارد.

اسلاید 4: ابزارهای مرتبطقدرت فردی Personal Powerاختیار و قدرت سازمانی Organizational authorityمزایااجازه برنامه‌ریزی حمایتی و پیدا‌کردن نقاط ورودی جهت اقدام و عمل را به افراد می‌دهد.در اجازه دادن به ما جهت کشف جنبه‌های مختلف قدرت و چگونگی تعامل با یکدیگر مفید بوده است.کاربردهاچارچوبی برای تحلیل سطوح، فضاها و اشکال قدرت و روابط متقابل آنها است.در تصور وضعیت خودمان و دیگر بازیگران، روابط و نقشه ها و نیز احتمالات حرکات آنان به ما کمک می‌نمایدمعایب

اسلاید 5: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 6: برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت Mgtools.irمراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان