علوم مهندسی مکانیک، هوافضا و مهندسی پزشکی

تحلیل مجتمع مسکونی ایرانی و خارجی

mojtam-maskoni

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تحلیل مجتمع مسکونی ایرانی و خارجی”

تحلیل مجتمع مسکونی ایرانی و خارجی

اسلاید 1: به نام خداموضوع :تحلیل و بررسی نمونه مجتمع مسکونی ایرانی و خارجیاستاد راهنما : استاد رضاییدانشجویان: مجتبی ربانی – ایمان سعیدی

اسلاید 2: تحلیل و بررسی نمونه مجتمع مسکونی ایرانی و خارجی

اسلاید 3: مجموعه مسکونی تالمات اين مجموعه در فاصله سالهای 72-1976م. در نزديکی برن در سوئيس ساخته شده است. در اين مجموعه 68 واحد مسکونی دو و سه طبقه در دو رديف موازی سازماندهی شده اند.

اسلاید 4: اين مجموعه در گونه ساخت و سازهای خطی قرار می گیرد. اين شيوه آرايش مسير پياده دلپذيری در ميان ساختمان ها بوجود آورده است.ديد عمومی به مجموعه تالمات از جنوب شرق

اسلاید 5: بستر اين طرح دارای شيب ملايمی به سمت جنوب است که واحدهای سه طبقه در قسمت بالاتر و واحدهای دو طبقه در قسمت پائين تر سازماندهی شده اند. اين نحوه ساماندهی باعث بوجود آمدن يک فضای باز محصور گشته است که دسترسی پياده مرکزی از يک سمت به آن ختم می گردد.

15,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید