معماری و عمران

تحلیل مجتمع مسکونی (خانه هشت)

tarhe_memari_8

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
۸۶ اسلاید تحلیل کامل مجتمع مسکونی هشت پلانها عکس از فضاهای داخلی و خارجی تحلیل موقعیت معمار معرفی گروه بیگ و.....
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
1711 بازدید, 5 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تحلیل مجتمع مسکونی (خانه هشت)”

تحلیل مجتمع مسکونی (خانه هشت)

اسلاید 1: معرفی گروه بیگشرکت BIG یک گروه معماری است که پایه تشکیل آن در گوپنهاگ و نیویورک میباشد.کار اصلی این گروه:طراحی،ساخت، تفکر در زمینه معماری و توسعه شهرسازی میباشد. در حال حاظر این گروه مشغول تعداد پرشماری پروژه بزرگ در اروپا،آمریکای شمالی،آسیا و خاور میانه میباشد.این گروه اعتقاد دارد که به منظور مقابله با چالش های امروز،معماری به عنوان یک رشته میتواند از مرزهای ناشناخته عبور کند.معماری،هدایت روشنی از پراگماتیسم متحجر از جعبه های خسته کننده و ایده های تخیلی ساده به یک معماری علمی تخیلی و فرمالیسم دیجیتالی است.

اسلاید 2: معرفی گروه بیگشرکای شرکت BIG: شرکت BIG توسط شرکای خود به نام های:جارک اینگلس،آندرس کلاک پدرسن،فین نورکیائر،دیوید ذال،جیکوب لانگ،توماس کریستوفرسن،و شرکای بخش مدیریت خود که توسط:شیلا ماینی زوگارد و کای برگمان هدایت میشود.موسسBIG :بیارکه انگلسبیارکه انگلس کار خود را به عنوان گروه معماری BIG در سال 2005 بعد از تأسیس شرکت معماری PLOT در سال 2001 و کار در OMA در رتردام شروع کرده است.شهرت به دست آمده بیارکه از برنده شدن جوایز برای طراحی پروژه ها و ساختمان ها به دست آمده است.از جمله جوایز او میتوان به دریافت جایزه نماد فرهنگ و تمدن از ولیعهد دانمارک در سال 2011،شیرطلایی دوسالانه ونیز در سال 2004 و جایزه ULI در سال 2009 اشاره کرد.در سال 2011 مجله وال استریت جایزه مخترع معمار را به جارک اهدا نمود.در سال 2012 انستیتوی معماری آمریکا (AIA) پروژه 8خانه (8 House) را به عنوان یک پروژه پیچیده و یک نمونه گونه شناسی جدید معرفی و تأیید کرد.بیارکه در کنار طرح های خود در دانشگاه های هاروارد،ییل،کلمبیا،و دانشکاه رایس تدریس کرده و عضو افتخاری در آکادمی هنر دانشگاه معماری کپنهاگ است.

اسلاید 3: معرفی گروه بیگ مدیرعامل شرکت:شیلا ماینی زوگاردشیلا ماینی زوگارد مسئول اصلی مدیریت BIG و تمرکز اصلی وی بر روی امور مالی شرکت میباشد.ایشان در سال 2008 به BIG ملحق شدند و تمرکز خود را بر روی بهینه سازی مالی و سیاست رسمی قراردادها قرار دادند و با ساختار سازمانی در تعهد به توسعه کسب و کار مشغول به فعالیت در BIG میباشد.تجربه اصلی شیلا در بهینه سازی کنترل هزینه و توسعه کسب و کار و مهارت هایی که او در زمان خود به عنوان مدیر توسعه کسب و کار در APS Meyers به دست آورده است.

اسلاید 4: معرفی گروه بیگشرکت بیگ: بیارکه اینگلستشکیل: در گوپنهاگ و نیویورککار اصلی گروه: طراحی،ساخت، تفکر در زمینه معماری و توسعه شهرسازیآثار:طراحی میدان مالزی لندنبرج پیچان-نیویورکمجتمع مسکونی King- تورنتومعماری و طراحی گالری ملی گرینلندو...

اسلاید 5: معرفی کلی مجموعه شامل نام معمار، مکان طرح، سال ساخت، اقلیم، سازه و ...بخش اول:

اسلاید 6: معمار: شرکت Big -بیارکه انگلس (BIG – Bjarke Ingels Group)مکان طرح: کوپنهاگن، دانمارککارفرما : فردریکسونسال ساخت: 2006_ 2010اقلیم: معتدل و مرطوبمجتمع مسکونی _ اِیت هاوس

اسلاید 7: ویژگی های طرحیکی از بزرگترین پروژه توسعه دانمارک در بخش خصوصی در نظرگرفتن آسودگی و آرامش زندگی بیرون شهری همگام با مسئله انرژی درآمیختن قسمت تجاری و مسکونی و تفریحی توجه به جزئیات در بستر بزرگ

اسلاید 8: ویژگی های طرحمعماري 8 خانه به صورت یک مجموعه قایقی شکل 61000 متر مربع را پوشش داده و سه نوع متفاوت از ساختمان هايمسکونی،خرده فروشی و دفاتر میباشد. این مرکز توسط خیابان فردریکس لند و پر هاپنر در سال 2006 سفارش داده شد.مکانی است که توجه به جزئیات را در بستر بزرگتری تعریف کرده است. این پروژه که در سال 2006 آغاز شد بزرگترین پروژه توسعه دانمارک در بخش خصوصی شناخته شد. در این مجموعه تراکم در یک مساحت 62000 متر مربعی به واقعیت پیوسته است. آسودگی و آرامش زندگی بیرون شهری همگام با مسئله انرژی یک شهر بزرگ و همجواری قسمت تجاری و مسکونی با هم آمیخته است.

اسلاید 9: ویژگی های طرحسایت خانه 8 در لبه خارجی شهر در جنوبی ترین پایگاه ارستاد ((orestad) واقع شده است.این مکان نه به عنوان یک بلوك سنتی بلکه به عنوان یک محله شهري پر جنب و جوش، و با توجه به لایه هاي افقی،از گونه شناسی هاي متصل به هم تا تفرجگاه مستمر و مسیر دوچرخه سواري که تا 10 طبقه میباشد را به یک محله شهري که داراي یک زندگی حومه آورد،داراي کیس و کار وهمکاري میباشد.

اسلاید 10: سازهسازه مجتمع مسکونی8 ، اسکلت بتنی تیر و ستون می باشدتصاویر از زمان احداث مجموعه

اسلاید 11: سازهتصاویر از زمان احداث مجموعه

اسلاید 12: فرایند طراحی و شکل گیری حجمکاربری هایی که به صورت معمول در بافت شهری در کنار هم قرار میگیرند.ابعاد حجم اولیه

اسلاید 13: فرایند طراحی و شکل گیری حجمراهکار لایه ای1234

اسلاید 14: فرایند طراحی و شکل گیری حجمالزام عبور مسیری از میان بنا تغییر فرم به دلیل عبور مسیری از میان بنا و داشتن کمترین تاثیر این مسیر بر مجموعه

اسلاید 15: فرایند طراحی و شکل گیری حجمتغییر فرم به دلیل نور گیری بخش داخلی مجموعهتغییر فرم به دلیل ایجاد دید به دریا

اسلاید 16: فرایند طراحی و شکل گیری حجمغیر معمول ترین قسمت خانه 8 رمپ روباز و ادامه دار آن است که در کنار پله ها و آسانسورها دسترسي به خانه هاي شهري و پنت هاوس ها را از طريق يك حلقه سرتاسري دور ساختمان ميسر مي سازد. اين مسير از سطح خيابان تا بالاترين طبقه كشيده شده است. در واقع اين رمپ باعث مي شود اين مجتمع بزرگ شكل يك مجموعه واحد را به خود بگيرد.

39,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید