علوم مهندسی معماری و عمران

تحلیل مجتمع مسکونی زیتون

mojtama-maskoni-zeyton

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تحلیل مجتمع مسکونی زیتون”

تحلیل مجتمع مسکونی زیتون

اسلاید 1: تحلیل مجتمع مسکونی

اسلاید 2: تحلیل شهرک مسکونی زیتون

اسلاید 3:

اسلاید 4: معرفی مجموعه مسکونی زیتون اصفهان:این مجتمع جهت سکونت 500 خانواده کم درامد درمحله ای ارزان قیمت طراحی شده استمحل احداث پروژه:اصفهان –خیابان رزمندگانطراح معماری: مسعود محمدی مساحت زمین : 32000 مترمربعمساحت زیر ساخت: 73800 متر مربعتعداد اپارتمان : 509 واحد اغاز طراحی:1378 شروع ساخت:1380

اسلاید 5: معبر 10 متریNورودی ورودی ورودی ورودی تحلیل سایت:

اسلاید 6: ورودی های مجموعه:این مجموعه چهار ورودی دارد که یکی از انها ورودی اصلی است که مشرف به خیابان اصلی است و در عرض زمین قرار گرفته است و سه ورودی دیگر در دو ضلع دیگر که مشرف به خیابان 10 متری هستند )قرار گرفته اند که در مجموع دسترسی انسان را به تمام نقاط مجتمع اسان می کند. ورودی اصلی با یک قوس به سمت دا خل مجتمع یک حالت دعوت کنندگی ایجاد نموده است.

اسلاید 7: تحلیل ورودی ها:یکی از مشکلاتی که شاید در طراحی زمین هایی که در یک جهت کشیدگی دارند دور شدن مسافتها ست.وجود دسترسی ها یکی از شمال ویکی از جنوب (اضلاع کوچکتر) ودو تا از ضلع شرقی (ضلع بزرگتر) توانسته مشکل دوری مسافتها را به راحتی مرتفع کند وشخص می تواند به راحتی از بیرون با طی کردن مسا فت کوتاه به قلب مجموعه دست یابد.

7,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید