علوم مهندسی معماری و عمران

تحلیل نمونه های موردی ساختمان در کوهستان شیب دار

porojeh-hai-koohstaani

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تحلیل نمونه های موردی ساختمان در کوهستان شیب دار”

تحلیل نمونه های موردی ساختمان در کوهستان شیب دار

اسلاید 1: تحلیل نمونه های موردی پروژه های کوهستانیبه نام خدا

اسلاید 2: El Almendral House خانه ال المندرالاین ساختمان در انویگادو، مکزیک توسط ALSE taller وLuz marina ساخته شده است. El Almendral یک خانه روستایی است که در بالای کوه های Envigado در سمت شرقی دره Aburrá، غوطه ور در یک جنگل استوایی با منظره ای پانوراما از دره واقع شده است. این قطعه زمین دارای شیب های بلندی بود که حذف نشدند بلکه برای تکمیل منطقه تغییر شکل دادند. با توجه به درخواست مشتری برای باقی ماندن پوشش گیاهی، این یک عامل تعیین کننده مهم در طول فرآیند طراحی بود.

اسلاید 3: El Almendral House خانه ال المندرالچون در دامنه تپه قرار گرفته است، طراحی هندسی سه سطح اجازه می دهد تا مناظر طبیعی را تماشا کنید. دیوارهای بیرونی سطوح از آجرهای تیره و روشن ساخته شده است. در بالای سطح دوم یک تراس پشت بام قرار دارد که توسط یک سطح شیب دار محصور شده است که به پایین و دسترسی به طبقه پایین منتهی می شود. سقف بالاترین سطح، از یک سطح مورب دو قسمتی تشکیل شده است که ترکیبی هندسی از حجم ها با پنجره هایی رو به دره ایجاد می کند.

اسلاید 4: El Almendral House خانه ال المندرالاز تراس 882 فوت مربعی، مناظری از شهرهای Sabaneta، Envigado و Medellin قابل مشاهده است. در حمام ها نورگیر و کمد دیواری وجود دارد. از ورودی اصلی می‌توانید فضای باز روی دره را ببینید که چشم‌انداز اطراف را برجسته می‌کند. این چشم انداز شامل باغی با اقاقیا زیبا است که درختی بومی است که گل های زرد شکوفا می کند. آلاچیق بتنی که سایه ها را بر روی دیوار سنگی در کنار درب ورودی اصلی منعکس می کند، و قصد استفاده از مصالح روستایی برای پوشش سطوح را نشان می دهد.

اسلاید 5: El Almendral House خانه ال المندرالمصالح انتخاب شده برای این پروژه با هدف برجسته کردن ظاهر خام بود. مانند سنگ، چوب و بتن. که چوب آن از خود درختان جنگل های اطراف بوده و سنگ نیز از معادن موجود در کوه های اطارف بوده .آنها پوشش گیاهی را در داخل فضاها یکپارچه می کنند. به عنوان مثال، نما از یک صفحه پانل مشبک چوبی تشکیل شده است که از یک گیاه بالارونده پشتیبانی می کند تا از مناطق اجتماعی در برابر تابش نور مستقیم در هنگام غروب خورشید محافظت کند و فضای سبز را در داخل ایجاد کند.

اسلاید 6: El Almendral House خانه ال المندرال

5,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید