معماری و عمران

تحلیل و بررسی دانشکده ایووا

daneshkade_iva

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: ۲۶ اسلاید محل قرارگیری دانشکده تحلیل سایت ترکیب شدن با عناصر دیگر هارمونی با محیط نورگیری دید پلان ها
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
948 بازدید, 0 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تحلیل و بررسی دانشکده ایووا”

تحلیل و بررسی دانشکده ایووا

اسلاید 1: دانشگاه معماری ایووا

اسلاید 2: محل قرارگیری مدرسه هنر و تاریخ هنر، دانشگاه آیووا (Iowa) تمامی مشخصات سایتی ایده آل را دارد؛ زمینی وسیع و گسترده، خارج از بافت فشرده شهری و در میان طبیعتی پوشیده از درختان با چشم اندازهای زیبا و در مجاورت رودخانه ای عریض.

اسلاید 3: طرح ساختمان جدید این دانشکده توسط دفتر معماری استیون هال (Steven Holl) معمار برجسته آمریکایی طراحی شده و در فهرست برترین ساختمان های آموزشی ایالات متحده آمریکا قرار دارد. نحوه گستردگی ساختمان در زمین به نحوی است که ارتباط بصری مناسبی با تپه های آهکی مجاور ساختمان داشته و فضایی آرامش بخش و به دور از هرگونه آلودگی صوتی را برای تحصیل دانشجویان رشته های هنر و تاریخ هنر فراهم آورده است. به موجب این موفقیت هاست که هیات داوری AIA نیز به عنوان یکی از معتبرترین انجمن های معماری، از ترکیب هوشمندانه ساختار این بنا با سایت پیرامون تقدیر نموده است.

اسلاید 4: در آمیختن سایت دانشگاه با شبکه شهری ارگانیک بودن سایت دانشکده تحلیل سایت

اسلاید 5: ترکیب شدن ساختمان با عناصر طبیعیبرکهدانشگاه صخرهاب به عنوان عنصر اصلی سایت

اسلاید 6:

اسلاید 7: مدرن ارگانیک

39,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید