علوم مهندسی معماری و عمران

تحلیل و بررسی کاخ دادگستری تهران (بررسی مقیاس کلان و خرد)

kakh-dadgostari

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: 31 اسلاید این پاور شامل تحلیل گرافیکی از جمله موقعیت بنا ، بناهای شاخص پیرامونی ، نام فضاها ، هندسه و تناسبات در نقشه ها و نماها و... میباشد و در 31 اسلاید گرداوری شده است . امیدوارم برای دانشجویان مفید واقع شود.
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
2626 بازدید, 1 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تحلیل و بررسی کاخ دادگستری تهران (بررسی مقیاس کلان و خرد)”

تحلیل و بررسی کاخ دادگستری تهران (بررسی مقیاس کلان و خرد)

اسلاید 1: نامکاخ دادگستریکشورایرانشهرستانتهراناطلاعات اثراطلاعات اثرکاربریدادگاه (اداری)کاربری کنونیدیوان عالی کشور دادسرای انتظامی قضاتبانی اثررضاشاهمالک اثرقوه قضاییهاطلاعات ثبتیاطلاعات ثبتیشمارهٔ ثبت۱۴۶۱۴تاریخ ثبت ملی۱۶ اسفند ۱۳۸۴

اسلاید 2: کاخ دادگستری تهران

اسلاید 3:

اسلاید 4: تاریخچهدر زمان صدرالاشراف، پنجمین وزیر عدلیهٔ زمان پهلوی، ساخت این بنا به مناقصه گذاشته شد و به شرکت اشکودا از چکسلواکی واگذار گردید. ساخت بنا در سال ۱۳۱۷ آغاز شد اما پس از دو سال به دلیل جنگ جهانی دوم متوقف گردید. این بنا در نهایت در سال ۱۳۲۵ با حضور قوام‌السطنه افتتاح شد. ویزگی های بنااین بنا در سبک معماری نوکلاسیک و توسط گابریل گورکیان، معمار سرشناس ارمنی، طراحی شده‌است. کاخ دادگستری در زمینی بنا شده‌است که از چهار طرف مشرف به خیابان‌های اصلی است. مجسمه‌های عظیمی از استادان بزرگ ایرانی زینت‌بخش این ساختمان است که بانوی عدالت اثر ابوالحسن صدیقی و انوشیروان دادگر اثر غلامرضا رحیم‌زاده ارژنگ از جمله آنهاستدرباره کاخ دادگستری تهران

اسلاید 5: بررسی های کلان

اسلاید 6: کاخ دادگستری، تهران، خیام، بالاتر از بهشتموقعیت بنا در شهرایرانتهرانمحدوده کاخکاخ دادگستری

اسلاید 7: نقشه ماهواره ای از کاخ

30,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید