سایر آموزش

تدریس درس کاروفناوری

kar-fanaaveri00

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تدریس درس کاروفناوری”

تدریس درس کاروفناوری

اسلاید 1: پودماناشتراک گذاری اطلاعاتتهیه و تنظیم : امیرحسین بگلریپایه : هفتم | دبیرستان شهید بهشتی (دوره اول)دبیر مربوطه : جناب آقای علیرضا دولتی06 مارس 21 1نرم افزار کار و فناوری هفتم

اسلاید 2: 06 مارس 21http://www.banke-soalat.blogsky.com2برخی از شایستگی هایی که در این پودمان به دست می آورید :

اسلاید 3: اشتراک گذاری اطلاعات چهارگام مهم دارد،آن گام ها عبارت اند از : 3

اسلاید 4: 4شناخت موضوعپاسخ دادن به موارد زیر، به شما در رسیدن به جواب پرسش بالا کمک می کند:1-نوآوری چیست؟2-چرا نوآوری اهمیت دارد؟3-نمونه هایی از نوآوری کدام اند؟4-نوآوران چه ویژگی هایی دارند؟5-چگونه می توان نوآوری را تقویت کرد؟6-تأثیرات نوآوری در زندگی شما کدام اند؟7-نوآوری در چه مشاغلی وجود دارد؟

اسلاید 5: 5انتخاب منابع و جمع آوری اطلاعاتدر این مرحله از منابع مختلف، اطلاعات مورد نیاز را جمع آوری میکنیم. برای جمع آوری این اطلاعات، از وب گاه شبکهٔ رشداستفاده میکنیم.اگر بخواهیم اطلاعات به دست آمده را برای هم کلاسی های خود ارائه دهیم و از اطلاعاتی که سایر گروه های کلاس جمع آوریکرد ه اند، استفاده کنیم، باید این اطلاعات را با آن ها به اشتراک بگذاریم.یکی از راه های برای این کار، ارائهٔ نمایشی مطالب است. برنامهٔ پاور پوینت امکانات خاصی را در اختیار کاربرانش میگزارد.

اسلاید 6: 06 مارس 21http://www.banke-soalat.blogsky.com6

25,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید