trans-jryan-ct

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “ترانس جریان ct”

ترانس جریان ct

اسلاید 1: موضوع:C.T ترانس جریان استاد ارجمند :رستمیتهیه کننده:حسین صنعتگر

اسلاید 2: ترانسفوماتور جریان (Currrent Transformer) نظر به اينكه ساخت كليه دستگاه‌هاي حفاظتي و اندازه‌گيري به صورت پرايمري به دلائل فني تقريباً غيرممكن و غير اقتصادي مي‌باشد، لذا ترانسفورماتور جريان به منظور تبدیل جریانهای زیاد به مقادیر کم و استاندارد 1 تا 5 آمپر و قابل استفاده در دستگاه‌هاي حفاظتي و اندازه‌گيري ,همچنین بمنظور ایزوله نمودن شبکه فشار قوی با فشار ضعیف ساخته می شود.

اسلاید 3: قسمتهای تشکیل دهنده CT1. سیم پیچ اولیه2. سیم پیچ ثانویه3. هسته4. عایق ها

اسلاید 4: که سيم پيچي اوليه ترانس جريان بصورت سري در مدار قرار گرفته و جريان آن همان جريان خط مي‌باشد كه مقدار آن بستگي به امپدانس بار و ولتاژ شبكه دارد. مقادیر نامي ترانسفورماتور جريان برحسب نسبت تبديل آن مشخص مي‌شود (مثلاً 5 به 600، 5 به 800 ، 5 به 1000). چيزي كه مهم است اندازه نامي جريان (5 آمپر) در طرف ثانويه ترانس مي‌باشد.وهمچنین درترانس جریان تعداد دور سیم پیچ اولیه کم بوداما سطح مقطع سیم زیاد است ودر قسمت ثانویه تعداد دور زیاد بوده اما سطح مقطع سیم کم می باشد

اسلاید 5: تذكر خيلي مهم:ثانويه ترانس جريان اگر هيچ دستگاهي به آن متصل نباشد، بايستي حتماً در تمام لحظات اتصال كوتاه باشد. چون ممكن است ولتاژهاي بسيار زيادي در ثانويه (مدار باز) آن ظاهر گردد. در عمل اغلب رله‌ها و وسايل اندازه‌گيري ديگر، كه از جريان ترانسفورماتورهاي جريان استفاده مي‌كنند داراي يك كليد اتصال كوتاه هستند كه بايد قبل از برداشتن رله براي تعويض يا تنظيم بسته شود.

اسلاید 6: نواع ترانس های جریان از نظر عملکردی که در شبکه دارند:1. نوع اندازه گیری2. نوع حفاظتی

25,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید