علوم انسانی و علوم اجتماعی سیاست و قانون‌گذاری

ترجمه و توضیح قوانین جدید کشتی و اصلاحیه مواردی از مقررات قدیم

Qavanin_jadid_va_eslahiye_barkhi_az-qavanin_qadimi

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “ترجمه و توضیح قوانین جدید کشتی و اصلاحیه مواردی از مقررات قدیم”

ترجمه و توضیح قوانین جدید کشتی و اصلاحیه مواردی از مقررات قدیم

اسلاید 1: ترجمه و توضیح قوانین جدید و اصلاحیه مواردی از مقررات قدیم کاری ازکمیته داوران فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران

اسلاید 2: فهــــــــــــــــــــــرســـــــــــــــــت زمان کشتی مربی فشار یا هل دادن نوع پیروزی برتری فنی هفت امتیاز اختلاف اجرای دو فن سه امتیازی اجرای یک فن پنج امتیازی دو امتیاز یک امتیاز جریمه کم کاری آزاد فرنگی ریسک

اسلاید 3: زمان کشتینونهالان و نوجوانان 2×2 دقیقه جوانان و بزرگسالان 2×3 دقیقهزمان استراحت برای تمامی شرایط سنی 30 ثانیه میباشد

اسلاید 4: مربی مربی اجازه دارد در زمان استراحت به کشتی گیرش آب دهد

اسلاید 5: یک کشتی گیر اجازه ندارد حریف خود را با فشار و هل دادن از تشک خارج کند یا قصد خارج کردن داشته باشد. این حرکت بعنوان فرار از فن تلقی میشود. داور باید کشتی را قطع کند و به وی تذکر دهد. در صورت تکرار یک اخطار به وی و یک امتیاز به حریفش داده میشود. این قانون شامل بهم ریختن تعادل حریف باهل دادن هم میشود فشار یا هل دادن

اسلاید 6: نوع پیروزی مجموع امتیازات 2 تایم. اگر یک مسابقه با نتیجه برابر، 1-1، 2-2، 3-3 الی آخر به پایان رسد کشتی گیری برنده مسابقه میباشد که:الف- دارای امتیازات با ارزش تری است. ب- تعداد اخطارهایش کمتر است.پ- آخرین امتیاز را دریافت کرده است.وضعیت مخصوص: اگر مسابقه ایی با نتیجه 0-0 به پایان رسد. (فقط در کشتی فرنگی)کشتی گیری که تعداد P (تذکر کم کاری) یا اخطار کمتری دارد برنده میباشد.

اسلاید 7: 1 2 3امتیاز رده بندی: 3-1 R B

اسلاید 8: R B1 2 O 2 1امتیاز رده بندی:1- 3

اسلاید 9: R B1 O 2 O 2 1امتیاز رده بندی: 3-1

اسلاید 10: برتری فنی ســه روش مختلف

اسلاید 11: با اختلاف هـفت امتیاز کشتی گیری که اختلاف امتیازات وی با حریفش هفت یا بیشتر باشد

اسلاید 12: R B1231 امتیاز رده بندی: 0 - 4

اسلاید 13: R B12131 1 امتیاز رده بندی: 1 - 4

اسلاید 14: R B1231 2 کشتی گیر آبی پس از پنج ثانیه در حالت خطر، بدل میکند و کشتی گیر قرمز را به پل میبرد و 2 امتیاز میگیرد. اختلاف امتیازات که تا لحظاتی پیش 7 بود در حال حاضر 5 شده است لذا مسابقه در حالت معمولی ادامه پیدا میکند. ولی اگر قبل از اینکه کشتی گیر آبی بدل کند از حالت خطر خارج می شد بدل کردن وی دیگر اعتباری نداشت و مسابقه به پایان میرسید.

اسلاید 15: دو فن سه امتیازی کشتی گیری که دو بار فن سه امتیازی اجرا کند به شرطی که مجموع امتیازاتش بیش از حریفش باشد.

اسلاید 16: R B33 امتیاز رده بندی: 0 - 4

اسلاید 17: R B33 23 امتیاز رده بندی: 1- 4

اسلاید 18: R B33 231 در این صورت مسابقه ادامه دارد و اگر با همین نتیجه به پایان برسد امتیاز رده بندی 1 – 3 خواهد بود.

اسلاید 19: R B33 231 مسابقه ادامه دارد

اسلاید 20: R B 231 2در تایم دوم قرمز دو امتیاز دیگر میگیرد، مسابقه ادامه دارد و اگر با همین نتیجه به پایان برسد امتیاز رده بندی 1 – 3 خواهد بود.

اسلاید 21: R B33 231 مسابقه ادامه دارد

اسلاید 22: R B 231 1در تایم دوم آبی یک امتیاز میگیرد، مسابقه ادامه دارد و اگر با همین نتیجه به پایان برسد امتیاز رده بندی 3 – 1خواهد بود.

اسلاید 23: R B33 231 مسابقه ادامه دارد

اسلاید 24: در تایم دوم آبی دومین سه امتیازی خود را میگیرد، و مجموع امتیازاتش بیش از قرمز میشود. مسابقه با امتیاز رده بندی 4 – 1بپایان میرسد. R B 231 3

اسلاید 25: R B33 231 مسابقه ادامه دارد

اسلاید 26: R B 231 3 در تایم دوم قرمز سومین سه امتیازی خود را میگیرد، و مجموع امتیازاتش بیش از آبی میشود. مسابقه با امتیاز رده بندی 1– 4 بپایان میرسد.

اسلاید 27: فراموش نکنیم که امتیاز پنج ثانیه در حالت خطر همراه فن سه امتیازی محسوب میشود.

اسلاید 28: R B3 231 31 در تایم دوم قرمز دومین سه امتیازی خود را میگیرد و حریف خود را بیش از پنج ثانیه در حالت خطر نگه میدارد و مجموع امتیازاتش بیش از آبی میشود. مسابقه با امتیاز رده بندی 1– 4 بپایان میرسد.

اسلاید 29: بدل کاری بعد از دومین فن سه امتیازیمستقیمغیر مستقیم: قبل از پنج ثانیه یا بعد از پنج ثانیه

اسلاید 30: R B3 23 3 کشتی گیر آبی می تواند فقط مستقیم و بدون هیچگونه مکثی بدل کند. امتیاز بدل در مجموع امتیازات لحاظ میشود.

اسلاید 31: R B3 231 3 کشتی گیر آبی می تواند مستقیم یا غیر مستقیم ولی قبل از پنج ثانیه در حالت خطر، بدل کند.

اسلاید 32: R B3 23 31 بعد از کوتاهترین مکث کشتی گیر آبی امکان بدل کردن را کاملاً از دست میدهد. (در موقعیت بالا مکث بیش از پنج ثانیه میباشد)

اسلاید 33: R B3 2131 3آبی میتواند مستقیم یا غیر مستقیم، قبل از پنج ثانیه یا بعد از پنج ثانیه بدل کند.

اسلاید 34: یک فن پنج امتیازیکشتی گیری که یک فن پنج امتیازی اجرا کند و مجموع امتیازاتش از حریفش بیشتر شود.

اسلاید 35: R B5 امتیاز رده بندی: 0 - 4

اسلاید 36: R B5 22 امتیاز رده بندی: 1- 4

اسلاید 37: R B5 23 مسابقه ادامه دارد

اسلاید 38: R B 233 در تایم دوم قرمز یک فن سه امتیازی اجرا میکند، مسابقه ادامه دارد و اگر با همین نتیجه به پایان برسد امتیاز رده بندی 1 – 3 خواهد بود.

اسلاید 39: R B 235 در تایم دوم قرمز دومین پنج امتیازی خود را اجرا میکند و مجموع امتیازاتش بیش از آبی میشود. مسابقه با امتیاز رده بندی 1– 4 بپایان میرسد.

اسلاید 40: R B 23 1در تایم دوم آبی یک امتیاز میگیرد، مسابقه ادامه دارد و اگر با همین نتیجه به پایان برسد امتیاز رده بندی 3 – 1خواهد بود.

اسلاید 41: R B 23 3 در تایم دوم آبی دومین فن سه امتیازی خود را اجرا میکند و مجموع امتیازاتش بیش از قرمز میشود. مسابقه با امتیاز رده بندی 4 – 1بپایان میرسد.

اسلاید 42: فراموش نکنم که امتیاز پنج ثانیه در حالت خطر همراه فن پنج امتیازی محسوب میشود.

اسلاید 43: R B51 23 قرمز یک فن پنج امتیازی اجرا میکند و حریف خود را بیش از پنج ثانیه در حالت خطر نگه میدارد و مجموع امتیازاتش بیش از آبی میشود. مسابقه با امتیاز رده بندی 1– 4 بپایان میرسد.

اسلاید 44: بدل کاری بعد از فن پنج امتیازیمستقیمغیر مستقیم: قبل از پنج ثانیه یا بعد از پنج ثانیه

اسلاید 45: R B5 22 کشتی گیر آبی امکان بدل کردن را کاملاً از دست میدهد.

اسلاید 46: R B5 23 کشتی گیر آبی می تواند مستقیم یا غیر مستقیم ولی قبل از پنج ثانیه در حالت خطر، بدل کند.

اسلاید 47: R B5 2121 آبی میتواند مستقیم یا غیر مستقیم، قبل از پنج ثانیه یا بعد از پنج ثانیه بدل کند.

اسلاید 48: دو امتیازالف- به کشتی گیری تعلق میگیرد که حریف خود را از سر پا بطور مستقیم یا در ادامه فعالیت در خاک خود بنشاند و بر او کنترل داشته باشد.ب- به کشتی گیری که با فن پرتابی حریف خود را مستقیم یا در ادامه فعالیت در خاک خود بنشاند و بر او کنترل داشته باشد. پ- اگر هر دو کشتی گیر در حال مبارزه همراه یکدیگر از حالت ایستاده به حالت نشسته روند، هر کشتی گیری که به پشت دیگری رود دوامتیاز دریافت میکند. (اگر فرود در خارج تشک باشد، باید حریف را مستقیم در خاک خود بنشاند و نه در ادامه فعالیت)

اسلاید 49: یک امتیازالف- اگر کشتی گیری یک فن پرتابی اجرا نماید ولی موفق نشود حریف را در خاک خود بنشاند به شرط اینکه حریف را به پل نبرده باشد فقط یک امتیاز دریافت میکند.ب- اگر کشتی گیری از سر پا با هر فنی که منجر به فرود حریفش شود وحاصلش هر امتیازی برای کشتی گیر مهاجم باشد و سپس کشتی گیر مدافع به پشت او رود، تنها یک امتیاز دریافت میکند.پ- اگر کشتی گیری حریف خود را از خاک بلند کند (Lyft) و فن پرتابی فاقد ارزش فنی عالی (زیبایی فن) اجراء کند و بدون بخطر بردن حریف، او را در خاک خود بنشاند، تنها یک امتیاز دریافت میکند.

اسلاید 50: جریمه کم کاریجریمه کم کاری در کشتی آزاد متفاوت از کشتی فرنگی است

اسلاید 51: هر گاه که تیم داوری نظر دهد که کشتی گیری مانع حریف میشود یا انگشت می گیرد یا سر روی سینه میگذارد و یا اُصولاٌ کم کار است با قطع کشتی به وی تذکر می دهند و در برگه داوری با V نشان داده میشود. اگر یکی از این خطاها برای بار دوم انجام شود کشتی قطع شده و یک زمان 30 ثانیه ایی به نام زمان فعال برای کشتی گیر خاطی آغاز میشود. این بار در برگه داوری با P نشان داده میشود.اگر در این 30 ثانیه هر کدام از کشتی گیران امتیازی کسب کند جریمه کشتی گیر خاطی از بین میرود، ولی اگر هیچکدام از کشتی گیران امتیازی نگیرند در پایان 30 ثانیه کشتی قطع میشود و یک اخطار به کشتی گیر خاطی و 1 امتیاز به حریف وی داده میشود. اگر همان کشتی گیر مجدداٌ خاطی شود زمان 30 ثانیه فعال بلافاصله آغاز میشود.جریمه کم کاری در کشتی آزادبرای نونهالان و نوجوانان بعد از 1,30 و 3,30 ثانیه و برای جوانان و بزرگسالان بعد از 2,30 و 5,30 نمی توان قانون 30 ثانیه زمان فعال را به اجرا گذاشت.

اسلاید 52: زمان فعال اجباریاگر هیچکدام از کشتی گیران در دو دقیقه اول تایم اول (برای نو نهالان و نو جوانان یک دقیقه) موفق به کسب امتیاز نشوند، تیم داوری موظف است یکی از کشتی گیران را به عنوان کشتی گیر کم کار انتخاب کند و مرحله 30 ثانیه زمان فعال اجباری را در مورد وی به اجرا گذارد.منطق در این است که زمان فعال اجباری برای کشتی گیری آغاز شود که آخرین V را دریافت کرده است.اگر هیچکدام از کشتی گیران V دریافت نکرده بودند، پس از انتخاب کشتی گیر کم کار توسط تیم داوری در برگه داوری مستقیماٌ P نوشته میشود.

اسلاید 53: جریمه کم کاری در کشتی فرنگیالف- اولین خطا: کشتی گیر خاطی با قطع کشتی یک تذکر دریافت می کند که در برگه داوری باP نشان داده میشود.ب- دومین خطا: کشتی قطع میشود، یک اخطار به کشتی گیر خاطی داده میشود. (بدون امتیاز به حریف)پ- سومین خطا: کشتی قطع میشود، یک اخطار به کشتی گیر خاطی و یک امتیاز به حریف او داده میشود.ث- چهارمین خطا: کشتی قطع میشود، یک اخطار به کشتی گیر خاطی و یک امتیاز به حریف او داده میشود و کشتی با ضربه فنی به نفع کشتی گیر فعال به پایان میرسد.(در وضعیت ب و پ کشتی گیر فعال حق انتخاب ادامه کشتی در خاک یا سر پا را دارد و در صورت انتخاب خاک حق دارد بصورت کلاسیک یا کنده فرنگی در خاک کار کند) در نظر داشته باشیم که در کشتی فرنگی یکی از کشتی گیران قبل از پایان دقیقه اول تایم اول باید به عنوان دریافت کند. P کشتی گیر کم کار معرفی شود و خطاها: کشتی گیری که مانع حریف شود یا انگشت او را بگیرد یا سر روی سینه او گذارد و یا اُصولاٌ کم کار باشد

اسلاید 54: ریسکاگر کشتی گیری فنی نا موفق از سرپا اجرا کرد و خود بدون اثر گذاری حریف در خاک اوقرار گرفت، امتیازی به کشتی گیر سرپا تعلق نمیگیرد، داور مسابقه را قطع می کند و کشتی در سرپا ادامه پیدا می کند. اگر کشتی گیری فنی نا موفق از داخل تشک از سرپا اجرا کرد و خود بدون اثر گذاری حریف در خارج ازتشک در خاک او قرار گرفت، امتیازی به کشتی گیر سرپا تعلق نمیگیرد، داور مسابقه را قطع می کند و کشتی در سرپا ادامه پیدا می کند.

اسلاید 55: موفق باشیدکمیته داوران فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران

9,900 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید