صفحه 1:

صفحه 2:

صفحه 3:
سیستم های ترمز در خودروها

صفحه 4:
J لا

صفحه 5:
ميباشند كه درعين حال ايمنى فراوان سرعت های بالا فراهم مى آورند هاى كه بسيار حائز اهميت ميباشد اين است كه در شرايط سخت را ها و یا در هنگام بروز ترمزهای ناگهانی و شدید بهترین سب ی نیز قادر به جلوگیری از واکنش حرکتی راننده یا سرنشینان ل ثیروی فراوان بر روی پدال ترمز دراین شرایط نمی باشند | ۱ می شود که چرخها قفل شوند که به عقیا 5 ۱۱۱ در حدود (10) درصد سوانح جادهای و تصادفات در اين شرایط به 011 ها در حین ترمزهای شدید و عدم کنترل خودرو :۰ ش بر روی سطح جاده بوجود می آید 0 ا در خودروهایی که دارای سیستم کنترل قفل كننده جرخم ۱ ۱ ۳ 9 2 ۱

صفحه 6:

صفحه 7:
—— هش شاب در طی یل رز یر شروع سل تیز یر زمان باخ مهى لوليه سبيستم ازمان امال و ليجاد فشاردرسيسقم وك ‎oe‏ زم ا شار د سیم ‎tly‏ معدوده كافش شتاب اصلی ‎kin be Bl tly‏ ها زمان فمال بردن ميستع ترمز

صفحه 8:

صفحه 9:

صفحه 10:

صفحه 11:

صفحه 12:
۳1 اعبت م مهاى نيرومند و قابل بح مج [ ر منفی در سرعتهای بالای خودرو میباشد. | ۴ انندگی معمولی و ترمال خودرو این سیستم ه۶ 3۳۱۲ و موثری را ایجادخواهند کرد. ترمز گیری در شرایط بالا ۱ اها هو خزنده و مرطوببا) ا لم با ترسراننده(مولنم. قابلييش يي 000 هایبسایررانندگان‌و پیادم سواران 0 | قفل شیدن چرخها در حین ترمز گیری خواهد شد و در تتیجه ۵ | أرمان يذيرى خودرو در حين كاهش جسيندكى و يا لغزش ‎١|‏

صفحه 13:
‎da sda salt‏ 0 میلادی بر روء ظارها طراحى و سپس نصب شد. . بعد از جنگ هانی دوم این سیستم بر روی هواپیمای ‎DEG Ga‏ رده شد ,در حدود سال(190و با شروع تحول ‎seca 8‏ ترمز شرکتهای ترمز سار به استفاده از اين سيستم در خودروهاى لوك بنز كردند. علاوه بر خودروها اين سيستم برا ‎Pais ure Sasa tea al‏ ‎ ‎1 ‎ti ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 14:
عدار کنترل سیستم ‎ABS‏ ‎-١‏ تعدیل کننده هیدرولیکی و شیر برقی‌ها

صفحه 15:
بی که سیستم در سطوح با شرایط مختلف و فضای کمتری از طرفین و در رت یر 1۱۱۰ لغزنده قرار گیرد,اختلاف زیادی درنیروی مورد نیاز جهت. ترمز ؟ خهاى جلو بوجود خواهد امد كه اين عامل باعث بوجود امدن نیروی مر .38 دز حول محور عمودی خودرو خواهد شد (ج(رری۷۲ ) درایز نياز مند سيستم تاخيراينرسي(000000)ميباشد.اين تاخير باعثكاه ‎jal‏ جرخ جلو شده و سبب بوجود امدن ضريب نيروي ار خواهد بود. ۹ , دراين شرايط هر جرخى به جهت تامين بيشترين كا + وع به ترمز گیری خواهد کرد. GOO 4

صفحه 16:
منحنی وفتار سیسنم ترمزی در سرعت های بحوافی باربدون سيستم 6۱۱۸ + ررشن است,کنترل جداگانه وجود ندارد اخودرو بدون امکان کنترل می باشد. :۰ خاموش استکنترل جداگانه) خودرو کنترل پذیر است

صفحه 17:
۱ | 1 |

صفحه 18:
مکلبرزم چهرخ رن و پگ با ققل همست( وتقل در صدی:۵ا,باکوپلونگ و فقل سیک[

صفحه 19:

صفحه 20:
سنسور های سرعت جرخ (سطح قطع). *- ستسور جرخ توع 682 يا هين ‎Chisel ps2‏ ‎2B‏ ستسور چرخ نوع 0۳5 باپین نوع حلقوی کایل الکتر یکی ۲: منت دائمی قاب محافتط ی > هون : ‎Seinen Kags?‏ اجرخ دتداته دار)

صفحه 21:

صفحه 22:
تعديل شير برقى سيستم نوع 3/3 )25 ‎(ABS‏ ‏۱ب سمت خط برگشت ۲ بفلر ۲ برینگ غیر مقناطیسی ۳ اسوپاپ خروجی ۵ نسوپاپ ورودی ۶:آرمیچر اسيم بيع 8 :شير أطميثان 4 تمجموعه بدنه سوپاپ ‎٠١‏ به سمت سيلتدر ترمز چرغ ۱۱ اصفحهلفزنده ‎٠‏ فثر كمكى ۱۲ بقنر اصلی ۱۴ له عقب زن 18 ناز سمت سيلتدر اصلی ترمز #تقاصله هرائى 9 10 - ۰ ۶ 5 5 تعدیل کننده فشار هید ر ولیکی سیستم ‏ 8525 ‎٩‏ :کومولاتور * همي يركشت 14 ۲ شیر پرتی

صفحه 23:

صفحه 24:
5 itl: لتاز خروجی سنسور سرعت 111

صفحه 25:

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
34,000 تومان