صفحه 1:
صفحه 2:
صفحه 3:
سیستم های ترمز در خودروها
صفحه 4:
J
لا
صفحه 5:
ميباشند كه درعين حال ايمنى فراوان
سرعت های بالا فراهم مى آورند
هاى كه بسيار حائز اهميت ميباشد اين است كه در شرايط سخت را
ها و یا در هنگام بروز ترمزهای ناگهانی و شدید بهترین سب
ی نیز قادر به جلوگیری از واکنش حرکتی راننده یا سرنشینان
ل ثیروی فراوان بر روی پدال ترمز دراین شرایط نمی باشند
| ۱ می شود که چرخها قفل شوند که به عقیا 5 ۱۱۱
در حدود (10) درصد سوانح جادهای و تصادفات در اين شرایط به
011 ها در حین ترمزهای شدید و عدم کنترل خودرو :۰
ش بر روی سطح جاده بوجود می آید
0 ا در خودروهایی که دارای سیستم کنترل قفل كننده جرخم ۱ ۱
۳ 9 2 ۱
صفحه 6:
صفحه 7:
——
هش شاب در طی یل رز یر
شروع سل تیز یر
زمان باخ مهى لوليه سبيستم
ازمان امال و ليجاد فشاردرسيسقم
وك oe زم ا شار د سیم
tly معدوده كافش شتاب اصلی
kin be Bl tly
ها زمان فمال بردن ميستع ترمز
صفحه 8:
صفحه 9:
صفحه 10:
صفحه 11:
صفحه 12:
۳1
اعبت
م مهاى نيرومند و قابل بح مج [
ر منفی در سرعتهای بالای خودرو میباشد. |
۴ انندگی معمولی و ترمال خودرو این سیستم ه۶ 3۳۱۲
و موثری را ایجادخواهند کرد. ترمز گیری در شرایط بالا
۱ اها هو خزنده و مرطوببا)
ا لم با ترسراننده(مولنم. قابلييش يي 000
هایبسایررانندگانو پیادم سواران 0 |
قفل شیدن چرخها در حین ترمز گیری خواهد شد و در تتیجه
۵ | أرمان يذيرى خودرو در حين كاهش جسيندكى و يا لغزش ١|
صفحه 13:
da sda salt 0 میلادی بر روء
ظارها طراحى و سپس نصب شد. . بعد از جنگ
هانی دوم این سیستم بر روی هواپیمای DEG Ga
رده شد ,در حدود سال(190و با شروع تحول
seca 8 ترمز شرکتهای ترمز سار
به استفاده از اين سيستم در خودروهاى لوك
بنز كردند. علاوه بر خودروها اين سيستم برا
Pais ure Sasa tea al
1
ti
صفحه 14:
عدار کنترل سیستم ABS
-١ تعدیل کننده هیدرولیکی و شیر برقیها
صفحه 15:
بی که سیستم در سطوح با شرایط مختلف و فضای کمتری از طرفین و در
رت یر 1۱۱۰
لغزنده قرار گیرد,اختلاف زیادی درنیروی مورد نیاز جهت. ترمز ؟
خهاى جلو بوجود خواهد امد كه اين عامل باعث بوجود امدن نیروی مر .38
دز حول محور عمودی خودرو خواهد شد (ج(رری۷۲ ) درایز
نياز مند سيستم تاخيراينرسي(000000)ميباشد.اين تاخير باعثكاه
jal جرخ جلو شده و سبب بوجود امدن ضريب نيروي ار
خواهد بود.
۹ , دراين شرايط هر جرخى به جهت تامين بيشترين كا
+ وع به ترمز گیری خواهد کرد.
GOO 4
صفحه 16:
منحنی وفتار سیسنم ترمزی در سرعت های بحوافی باربدون سيستم 6۱۱۸
+ ررشن است,کنترل جداگانه وجود ندارد اخودرو بدون امکان کنترل می باشد.
:۰ خاموش استکنترل جداگانه) خودرو کنترل پذیر است
صفحه 17:
۱ |
1 |
صفحه 18:
مکلبرزم چهرخ رن و پگ
با ققل همست( وتقل در صدی:۵ا,باکوپلونگ و فقل سیک[
صفحه 19:
صفحه 20:
سنسور های سرعت جرخ (سطح قطع).
*- ستسور جرخ توع 682 يا هين Chisel ps2
2B ستسور چرخ نوع 0۳5 باپین نوع حلقوی
کایل الکتر یکی ۲: منت دائمی
قاب محافتط ی
> هون : Seinen Kags?
اجرخ دتداته دار)
صفحه 21:
صفحه 22:
تعديل شير برقى سيستم نوع 3/3 )25 (ABS
۱ب سمت خط برگشت ۲ بفلر ۲ برینگ غیر مقناطیسی
۳ اسوپاپ خروجی ۵ نسوپاپ ورودی ۶:آرمیچر
اسيم بيع 8 :شير أطميثان 4 تمجموعه بدنه سوپاپ
٠١ به سمت سيلتدر ترمز چرغ ۱۱ اصفحهلفزنده
٠ فثر كمكى ۱۲ بقنر اصلی ۱۴ له عقب زن
18 ناز سمت سيلتدر اصلی ترمز
#تقاصله هرائى
9
10 -
۰ ۶ 5 5
تعدیل کننده فشار هید ر ولیکی سیستم 8525
٩ :کومولاتور
* همي يركشت 14
۲ شیر پرتی
صفحه 23:
صفحه 24:
5
itl:
لتاز خروجی سنسور سرعت
111
صفحه 25: